רק אחד יזכה מחר בתואר "הברמן הטוב בישראל לשנת 2015" וייצג אותנו בתחרות הבינלאומית Global Finals...

היום בבוקר הם עוד היו עשרה. אבל זה לא מפתיע - הרי לכאן חתרנו, אבל הדרך היתה מדהימה. למעלה ממאה אנשים נרשמו, נבחנו, עברו, נופו, נלחצו ונלחמו. אפילו אני נרשמתי כדי לחוות מבפנים את המערכת המשומנת והמדויקת מדי של התחרות. ברחתי!

יומיים של לחץ וניעורים של עשרת הברמנים הטובים במדינה התחילו היום בירושלים ויסתיימו מחר על החוף בתל-אביב... (צילומים: יח"צ)
יומיים של לחץ וניעורים של עשרת הברמנים הטובים במדינה התחילו היום בירושלים ויסתיימו מחר על החוף בתל-אביב... (צילומים: יח"צ)
יומיים של ערבובים, שקשוקים וניעורים התחילו היום בירושלים ויסתיימו מחר על החוף בתל-אביב... (צילומים: יח"צ) קצת נוסטלגיה באווירת החודשים האחרונים. את הדרך התחלנו עם 36 מערבבים. היו יומיים של ניעורים בהם היו שני אתגרים. הראשון: "The market challenge" - לייצר קוקטייל ממרכיבים טריים שנקנו באותו היום בשוק ולשלב בו את מותג הוודקה קטל וואן. שמונה נופו ושמונה קודמו. ביום השני נדרשו 20 ברמנים להילחם ולערבב קוקטייל חדשני בשילוב מותג הרום זקאפה באתגר ה"Food match" - התאמת קוקטייל למנת מסעדה מפורסמת והפעם: מנת הפולנטה המפורסמת של מסעדת מחניודה. וזה היה מרתק! נחנו. שתינו קצת לאגר. מזג-האוויר השתנה לרעה. והרי הודעה משמחת המזמינה לעוד יומיים מרווים של קוקטיילים. הפעם במלון עלמה המהודר. 20 חמושים מחויכים, לבושים ומהודרים. שני אתגרים ושני שופטים. האתגר הראשון מבוסס על "המילה הכתובה" - קוקטייל שיצירתו והגשתו יהיו בהשארת ספר כזה או אחר, ממדריך הטרמפיסט לגלקסיה ועד ד"ר ג'קל ומיסטר הייד. יום המחרת הוקדש לאתגר השני המסכם את השלב הזה, הלא הוא אתגר "יסודות הטעם" - אתגר הדורש מכל מתמודד להכין משקה שיעורר את חמשת החושים ליצירת טעם מושלם וחוויה בלתי נשכחת. היום, 29.06, התחיל שלב הגמר של התחרות. יומיים של לחץ, ניעורים, כתישות ותמיסות של עשרת הברמנים הטובים במדינה התחילו היום בירושלים ויסתיימו מחר על החוף בתל-אביב. להלן האתגרים הניצבים בפני המתמודדים: "Follow your passion" - אתגר נטול חוקים מגדירים, מלבד השימוש בג'ין טנקרי 10, ובו על כל ברמן להרשים את השופטים עם קוקטייל בעל חותם אישי. האתגר השני: "Cocktails blind tasting" - כל מתמודד קיבל רשימה של 12 קוקטיילים קלאסיים שהוא צריך לשנן ולהכיר את מרכיביהם, ולאחר מכן לזהות לפחות ארבעה מתוכם במבחן טעימה עיוורת: מנהטן, בלוודיר, רוב רוי, אולד פאשינד, אנג'ל פייס, נגרוני, קלובר קלאב, קוסמופוליטן, וספר, וודקה מרטיני, מרגריטה קלאסית, רוסיטה. וששת העולים לגמר הגדול שיתקיים מחר הם: אורון לרנר – "הייד אנד סיק", אריאל לייזגולד – "223", ישי בן אור – "פסטל", דוד קליצ'נקוב – "בטי בר בוטיק", שחר קרייזלר – "נלסון", יובל סופר – "גטסבי".