תנור הסלילים מהמערכה הראשונה עולה באש כבר במערכה השניה. מיכל לויט מתעוררת לצחנת נוצות הפוך השרוף ולא מבינה למה קיבולת האלכוהול שלה רק הולכת ומתדרדרת

כנראה שפיקששתי בגדול, אבל יכול להיות שרק בקטן. בכל אופן, אני מניחה שאם לא הייתי עכשיו על שני כדורי הרגעה, שלושה בקבוקי יין לבן ושלושת רבעי בקבוק סטולי הייתי מעט יותר לחוצה, אבל לא, אני בסדר. הרסתי, פיקששתי, כנראה שזאת אשמתי, ושזה קשור לזה שלא התעקשתי שיבוא ויישאר, אבל אני בסדר, רגועה. יכול להיות שהייתי יכולה להסתדר גם בלעדיו הלילה, אילמלא היה לי כל כך קר, והסיבה שכל כך קר לי הלילה תחילתה בסיפור שיכורה שאם הוא לא היה כל כך עצוב, כנראה שהוא היה מצחיק (והרי כל סיפורי השיכורות הם קצת כאלה, לא?). המעשייה מתחילה באחד מאותם אירועים שאלוהים יודע למה אני מחליטה שהם חשובים, בו הייתי באמת חייבת לשתות שלוש כוסות של ברולו (כי אני לא אומרת לא לברולו) שהושלמו על ידי עוד המוני משקאות שלא הייתי חייבת לשתות, כי ככה זה, פשוט חייבים. מהאירוע הזה ככל הנראה חזרתי לביתי בנסיעה במונית שכללה חלומות משונים במיוחד (כך לפחות הבנתי בבוקר כשקראתי את אחד מהסטטוסים שכתבתי מתוך שכרות הלילה). מהמונית, בדרך לא ברורה, עליתי במדרגות בעודי מדדה, צולעת על נעלי העקב החדשות שלי את כל ארבע הקומות ללא מעלית וללא הכרה, ואז, כמו בכל פעם שקורה כשאני מפריזה בשתייה, מצאתי את עצמי נרדמת מבלי לסיים את טקסי השינה. למרבה האימה, הפחד הגדול והמוצדק שלי התגשם: בארבע לפנות בוקר, אותו תנור הסלילים מהמערכה הראשונה הבעיר לי את שמיכת הפוך על כל נוצותיה, ואני, באדישות ששמורה לשיכורות בהאנג אובר שעוד לא התחיל, העפתי מעליי את השמיכה, הנחתי על הרצפה, כיביתי את האש, והתכסיתי בחפץ הדק הראשון שמצאתי.

שריפה רוחב
שריפה רוחב
ועכשיו קר לי. קר לי ויש פה ריח של גופה שנשרפה. אני מכוסה בציפוי דקיק ובכיסוי מיטה צמרירי ועוקצני ומרגישה כמו שניצל דפוק מיסודו, מינוס הבחור היחידי שהסכים אי פעם לחמם אותי. עכשיו כשהלב שלי סוף סוף האט קצת את הקצב של ריקוד החרדה (ותודה לאלוהי כדורי ההרגעה), אני שואלת את חבריי השתיינים: איך זה שבמקום לעלות ולהשתפר, קיבולת האלכוהול שלי הולכת ופוחתת? זכורים לי לילות, בתחילת דרכי כשתיינית, בהם לגמתי המוני צ'ייסרים של וודקה ועשרות כוסות דקיקות שמולאו ביד מקצועית בקוסמופוליטנים (הייתה זו תקופת הרצון העז להיות קארי ברדשאו, בימיי הראשונים כמלצרית בבר "הלנה"). היו לילות בהם אמנם הייתי חוזרת הביתה ונאלצת להתמודד עם דקות ארוכות וקשות של סחרחורות והקאות, אבל לפחות הייתי מודעת לדרך הביתה ועקבתי בדריכות אחר כללי טקס השינה: הסרת איפור, צחצוח שיניים, פיפי, שטיפת ידיים, כיבוי מנורת הלילה ופאקינג כיבוי תנור הסלילים, מטומטמת! היום לפעמים מספיקות לי רק כמה כוסות יין ועוד מנה או שתיים של וויסקי בשביל להרדם על בר. על כל בר. בכל שעה. בכל תנוחה. כמו אחרונת השתיינים העניים, אותם הניצבים בסרטי המערבונים הישנים, שתמיד נזרקים אל הרחוב מעולפים. החזירו לי את הבחילות! אני מוכנה להתמודד עמן, רק השאירו אותי ערה מספיק זמן כדי לכבות את תנור הסלילים ולהגיד לו שיבוא ושישאר. החזירו את הסחרחורות, אך השאירו לי את היכולת לזכור את הדברים שאמרתי ולא אמרתי, החזירו לי את ההאנג אוברז הקשים, רק קחו ממני את רגשות האשם על חוסר הוודאות. מספר הפעמים שבהן קיימנו את אותה שיחת "יחסינו לאן" כנראה לקחה את יחסינו אל תוך אליפסה מעוכה ואינסופית. בכל פעם מחדש אני לא מצליחה להזכר לאן אמרנו שנקח את היחסים האלה, ועכשיו אני בתוך שמיכת פוך שעולה בלהבות בעודי ישנה. אלוהי הקלישאות, אני שואלת אותך - היש יותר סימבולי מזה?