חיליק גורפינקל לא אוהב קוסמים, אבל את "הקוסם" הוא ממש שונא. אפילו אוהב לשנוא. מה שבכלל לא מפריע לו להתייצב אצלו באחת-עשרה בבוקר ולהזריק לעצמו טריגליצרידים ישר לווריד. לזכותו ייאמר שהוא מקפיד לשטוף את זה עם קמפארי-סודה

אני שונא את הקוסם. כשאני חושב על זה קצת, קוסמים אף פעם לא עשו לי את זה. צ'יקו ודיקו נורא הלחיצו אותי תמיד ובקליוסטרו קינאתי כי חשבתי שכל החתיכות אצלו. למדנו יחד באותו בית-ספר. הקוסם היחידי שחיבבתי היה מראדונה. אבל הוא היה פרחח. בעצם גם הקוסם הנוכחי הוא פרחח. ולא, אני לא מדבר על מסי. הוא סתם פרעוש. אני מדבר על אריק הקוסם. לא מכירים את אריק הקוסם? אנסה שוב. פלאפל הקוסם, מכירים? בטח שמכירים.

כבר כמה ימים שאריק מעלה תמונות פורנו לדף הפייסבוק ולחשבון האינסטגרם שלו (צילומים: חיליק גורפינקל)
כבר כמה ימים שאריק מעלה תמונות פורנו לדף הפייסבוק ולחשבון האינסטגרם שלו (צילומים: חיליק גורפינקל)
כבר כמה ימים שאריק מעלה תמונות פורנו לדף הפייסבוק ולחשבון האינסטגרם שלו (צילומים: חיליק גורפינקל) מדוע אם כן אני שונא איש נחמד כמו אריק? האיש הרי האחראי במו ידיו - וידיהם של עובדיו המסורים והמאוד קבועים - לאחת ממנות הפלאפל הכי טובות בעיר, כמו גם לשווארמה לא רעה בכלל, סביח משובח, ואפילו חומוס לא רע בכלל. אולי זה בגלל שהוא כל-כך נחמד. מוכר פלאפל רציני יכול אמנם להיות נחמד. אבל לא כל-כך. לא, זה לא זה. אני שונא אותו כי הוא הורס לי את החיים. את הבריאות. את היום. קחו למשל את הפעם האחרונה. מזה כמה ימים מעלה אריק תמונות פורנו לדף הפייסבוק ולחשבון האינסטגרם שלו. לא, לא של בחורות ערומות. הרבה יותר גרוע. הוא מצלם בוריק או בריק, או איך שלא קוראים לזה.
בריק הקוסם - רוחב פנימית 3
בריק הקוסם - רוחב פנימית 3
  מה זה בוריק? בוריק הוא, למי שאינו יודע, דף בצק דקיק ועגול, דומה מאד לבצק סיגר, שממלאים בביצה או בתפוח-אדמה מבושל, או בשניהם יחד, מקפלים ומטגנים בשמן עמוק, ומשתדלים להוציא לפני שהביצה מתקשה וכשהצהוב שלה עדיין נוזלי. אחד הדברים הכי טעימים בעולם. והכי לא בריאים. ובכן אריק, שהוא כאמור פרחח לא פחות מההוא שהשתמש בידיים שלו בכדי להבקיע גולים מכריעים, מצלם בוריקות שהוא עצמו התחיל להכין בימים האחרונים. אבל סתם בוריק, עם ביצה או תפוח-אדמה, כבר לא נאה לו. לכן הוא המציא את הבוריק סביח. בוריק שבתוכו מסתתרות חתיכות חציל, תפוח-אדמה, צ'ירצ'י, רוטב שום-לימון ובצל. וכן, יש גם ביצה. סביח או לא סביח. בוריק או לא בוריק.
הקוסם - רוחב פנימית 1
הקוסם - רוחב פנימית 1
וכמו בסביח שלו, זה יוצא טעים נורא, וכמו בבוריק ראוי לשמו, הביצה נוזלת, וכמו בסיוטים שלי, אני לא יכול להפסיק. אבל זה לא הספיק לו. לכן הוא המציא גם את הבוריק כבד. בוריק ממולא בביצה, חציל, בצל וכבד עוף. נשמע נורא? חכו שתטעמו. באמת נורא. נורא מאד. נורא מפחיד מה הרופא יגיד. במיוחד אחרי שאכלתי אחד כזה מיד אחרי הבוריק-סביח. ועוד עם קמפארי-סודה ליד. באחת עשרה בבוקר. והרי גם בימים כתיקונם מתעקש אריק לקלקל את מידותיי בכוסית ערק או גלנמורנג'י, ולא להסתפק בפלאפל או סביח אלא להניח לפני צלחת מלאה ב'כל טוב' בדמות השומן השרוף של השווארמה עם ביצה קשה וטחינה.
הקוסם - רוחב פנימית 2
הקוסם - רוחב פנימית 2
ומה בדיוק אעשה עם העובדה שאריק מצהיר בתוקף שאת הבוריק שלו ימכור (בקרוב) רק עד 12 בצהריים ואחר-כך רק מארבע אחר הצהריים? ניסיתם פעם לחזור לעבודה אחרי בוריק באחת עשרה בבוקר? נו טוב. כאשר אבדנו, אבדנו. אני שונא אותך אריק. הקוסם. שלמה המלך 1 פינת קינג ג׳ורג׳ 85, תל-אביב