מימשו את האיום: קבוצת ההאקרים "Ragnar locker", שפרצה בחודש שעבר לבית החולים מעייני הישועה החלה במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) בהפצת המידע באינטרנט.

בכיר במערך הסייבר מסביר: כך מנצלים ההאקרים את חולשת בתי החולים
"מטרות איכות": כך הפכו בתי החולים למטרה של האקרים ברחבי העולם

אלן אוהב שמלות 1

אלן אוהב שמלות 2

  • דגכדג
  • דשגכ
  • שדכ
  1. שדגכ
  2. שדגכ
  3. שדגכ
  4. שדגכ

אמצע

מומחים מחברת הסייבר "סיגניה" ששוחחו עם מעריב ציינו כי "ההאקרים שמאחורי Ragnar Locker, מתמקדים במתקפות כופרה של תשתיות קריטיות באמצעות כלים שהם מפתחים בעצמם. בבלוג שפרסמה החברה מאפריל האחרון, מספק צוות החוקרים של סיגניה כלים לארגונים לצורך זיהוי שיטות וכלי תקיפה של הקבוצה בטרם יוצפן המידע של הארגון בידי ההאקרים".

"הקבוצה כתבה קוד המאפשר לה 'לשלוף' את יומני האירועים והפעולות ממערכת הלוגים של הארגון ב-Windows, שבדרך כלל משמשים אנשי אבטחה בארגון כדי לדעת מה קרה. ההאקרים מנצלים את המידע אליו נחשפו על מנת לבנות רשימת מטרות בתוך הארגון, כדי להתפשט אליהן ולפרוס את תוכנת הכופר ברשת הארגון. בנוסף, הם משתמשים בכלי רוסי לניהול הגישה מרחוק שנקרא remote manipulator system כמנגנון פיקוד ובקרה. כלי גישה מרחוק אחר, AnyDesk, שימש את ההאקרים להוצאת נתונים מהארגון ואיפשר להאקרים להישאר "מתחת לרדאר" מבלי לעורר חשד כיוון שמדובר בכלי אדמיניסטרטיבי לגיטימי ושכיח", הוסיפו בחברה.

מבית החולים נמסר כי " בית החולים בשיתוף משרד הבריאות, מערך הסייבר הלאומי וגורמי האכיפה, ממשיכים בחקירת התקיפה. בית החולים שב לעבודה מלאה תוך הקשחת מערכות המחשוב.לאור צו איסור הפרסום הגורף לא ניתן להתייחס בשלב זה לפרטי החקירה או לנושא פרסום המידע. אנו סומכים על הרשויות וגורמי האכיפה הרלוונטיים שיעשו עבודתם נאמנה. בהתאם להתפתחויות החקירה ובכפוף להוראות צו בית המשפט, בית החולים יפעיל מוקד טלפוני ייעודי לטובת המטופלים".

מערך הסייבר הלאומי: "משרד הבריאות ומערך הסייבר הלאומי בוחנים את היקף וטיב הדלף ומנחים את ביה"ח בצעדים שיש לנקוט".

@birikol23 #asmrtiktoks #satisfying #asmrsounds #asmr ♬ son original - birikol23