לאחר שטענו בתקשורת שהם רק ידידים, כוכבת "האח הגדול" סתיו קצין חשפה בפודקאסט של TMI את האמת מאחורי הקשר עם אליאב טעטי, ואת הסיבה האמיתית שלא הוזמנה לחתונה שלו עם בר כהן ביום שני האחרון. כראייה קצין הציגה התכתבויות רומנטיות ששלח לה אליאב טעטי בעבר, ואיך היא הגיבה להם.

עוד שיתפה קצין איך היא הצילה באותו בוקר ילדה מהתאבדות וכמה כסף תביא לחתונה של שי עופרי ושניר בורגיל. כל זה רק בחלק הראשון של האירוח של האישה והברבי כי החלק השני יעלה מחר (שישי) ויש בו תגליות מרעישות. "שלחתי לך הודעה בבוקר שאני בהלם, משהו קרה שממש יזעזע אותך, ועכשיו אני אחשוף את זה", סיפרה קצין למיקי לוין. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

סתיו קצין חושפת התכתבויות רומנטיות עם אליאב טעטי, בעלה הטרי של בר כהן (צילום :מערכת TMI)

"בעקבות מיזם החרמות שאני עושה 'ברבי מגשימה את החלומות', בזכות המיזם ילדים שלחו לי הודעות בפרטי, אחת הילדות בת ה-13 שמעריצה אותי סיפרה לי את כל מה שעובר עליה בבית הספר. לקחתי את המספר שלה ואמרתי לה שנהיה בקשר. היום שלחה לי הודעה שהיא הולכת להתאבד כי יש ילדות שמחרימות אותה בבית הספר ואמא שלה לא מודעת ושהן מרביצות לה, ושהיא מתחבאת עכשיו בשירותים, זה היה ממש לפני שעתיים. באותו רגע ישר התקשרתי למשטרה ומשכתי אותה במילים ממש גיששתי שלחתי משטרה ומד"א ממש חקרתי באיזה בית ספר באיזה תא היא נמצאת. צוות מד"א הוציאו את הילדה מהשירותים ותפסו אותה בזמן ועכשיו היא בדרך למיון נפשי, שלחתי לה סרטון ואמרתי לה שאני ממש אוהבת אותה ומחזקת אותה ושום דבר לא שווה להתאבד, אני מסיימת פה ואשמח לדעת איפה היא נמצאת במיון ואגיע. זו השליחות שלי".

עדן פינס בראיון (צילום :מערכת TMI)

למה לא היית בחתונה של אליאב ובר. הוזמנת בכלל?
"אליאב לא הזמין אותי, ואני יכולה להבין את בר שלא הוזמנתי. זה מבאס שהקראש של בעלך תגיע לחתונה. לא רציתי לחשוף את זה עד שהוא פתח את הפה ולא הזמין אותי".

בר כהן ואליאב טעטי (צילום: שי בוזגלו)
בר כהן ואליאב טעטי (צילום: שי בוזגלו)


אז עכשיו את חושפת פעם ראשונה?
"כן, אליאב היה מאוהב בי כמה שנים מ-2019, מהרגע שאני והגרוש שלי נפרדנו. הוא בא אליי גם פעם הביתה אבל מאותו רגע אמרתי לו שהוא לא טעם שלי וזה לא יילך, אבל הוא לא הפסיק. כן נו, את לא מאמינה".

תתני לי הוכחה. לא הבנתי, מה את מראה לי עכשיו? 
"אני מראה לך עכשיו שהוא לא מפסיק לשלוח לי הודעות מ-2019 ואני לא הפסקתי לסנן אותו". 

הנה אני עדה. היא כותבת לו שהיא לא בעניין. אליאב הולך למות מהפודקאסט הזה. כבר מודיעים לכם אליאב ובר בבקשה אל תצפו בפודקאסט הזה, שלא נהרוס להם הם נשואים חדשים.
"חס וחלילה, זו לא הייתה הכוונה". 

בר יודעת מזה ובגלל זה לא הזמינו אותך?
"לא יודעת אם בגלל זה. יכול להיות. אבל זו העובדות בשטח. הוא הכיר אותי". 

@tmi.il סתיו קצין חושפת סודות על אליאב😱 הפודקאסט המלא החל מהיום באתר מעריב #תרבותטוק #טיאמאיי ♬ צליל מקורי - TMI.il



אבל את אנטיתזה לבר. 
"אולי בגלל שהיא דומה לאקסית שלו טליה, כנראה הוא נתן לה צ'אנס ב'אח הגדול'. שבועיים אחרי שהוא יצא מ'האח הגדול' הוא היה אצלי בבית ויצר איתי קשר ואז הוא הגיע אליי ורצה לראות אותי, אז אני יכולה להבין למה בר. כשבר עוד הייתה בבית והוא הודח הוא יצר איתי קשר שבועיים אחרי שיצא, וכתב לי סתיו קצין, זאת את? ואז הוא ביקש לפגוש אותי. נפגשנו".

בר יודעת מזה?

"היא אמורה לדעת מזה, היא אמורה לדעת מי זה בעלה. היא ידעה כי גם כשהייתי ב'אח הגדול', זה פורסם שאנחנו מכירים, והוא אמר שאנחנו ידידים הרבה שנים. לא, פחות. אני זרמתי כי מה אני עכשיו אפיל אותו? זה לא מעניין אותי. ברגע אני רואה אדם אני ישר יודעת אם הוא הטעם שלי והוא לא הטעם שלי בכלל. אני מאחלת להם בריאות ומזל טוב והכל אבל מאמי למה לא הזמנת אותי לחתונה? לא יפה אם אתה מכיר אותי הרי היינו ידידים, לא?".

את מאוכזבת? 
"אני מאוכזבת כי כשאני הייתי בבית הוא הוציא סטורי שאני לא עוברת חרם, וגיליתי את זה רק השבוע שהוא בעד יענקי, ואז הוא רשם חרם זה כשלא מזמינים אותך לאירועים, ואתה אומר את זה ומזמין את כל העונה שלי מ'האח הגדול' לחתונה ואותי לא?".
 
אז בעצם עברת חרם כי לא הזמינו אותך לחתונה של בר ואליאב?
"כן, זה סוג של נידוי חברתי. זה לא בושה להגיד את זה זה מה שהרגשתי זאת הייתה ההרגשה שלי". 

סתיו קצין (צילום: מורן ינקו)
סתיו קצין (צילום: מורן ינקו)