טלה

האופטימיות חוזרת לאטה. אנרגיית עשייה מתעוררת, אך לא את כל הרעיונות תוכלו להגשים. שמרו על גבולות כי יש לכם נטייה להיסחף אחר רעיונות לא מציאותיים.

בשישי הקריירה תוביל לשינוי רגשי; שבת־ראשון ילוו במתחים ובחוסר שקט ביחסים האינטימיים. תמיכה תוכלו לקבל במסגרת היחסים החברתיים; בשני־שלישי צפויים רגישות פנימית גבוהה, חשבון נפש והתכנסות; ברביעי־חמישי הירח במזלכם יחזק את האנרגיה שלכם ואת ההתלהבות. יוזמות יכולות לצאת לפועל.

שור

מערכות היחסים מתוחות. ייתכנו ניתוקים בלתי צפויים, תגובות קיצוניות ודרמות. נדרשת הכרעה סופית, לכאן או לכאן. חשובה ראייה מפוכחת של המצב על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות.

שבת־ראשון צפויים להיות רגישים בקריירה וילוו בנטייה לעצבנות ולחוסר שקט; בשני־שלישי הרגישות החברתית גבוהה, אלה ימים טובים להתנדבות ולשירות למען הקהילה. חשוב להציב גבולות לעצמכם כדי שלא תיפגעו; ברביעי־חמישי צפויה התחזקות פנימית.

תאומים

מערכות יחסים שואבות מכם הרבה אנרגיה. הצד השני מפעיל את היחסים, מה שגורם לנטייה לאיבוד גבולות. זמן טוב לחוויות משותפות, אם רק תדעו להציב גבולות.

בשישי תחושו עומס וכובד רגשיים לצד התפכחות פנימית; בשבת־ראשון תהיו פתוחים בגישתכם בעניין היחסים, נדרשת סבלנות; בשני־שלישי הרגישות גבוהה בקריירה, כדאי לשמור על הגבולות; ברביעי־חמישי תהיו דומיננטיים מבחינה חברתית, ביכולתכם להוביל ולהשפיע, וגם יוזמות חברתיות אפשריות.

סרטן

אתם יוזמים ופעילים בעבודה אך יש לכם נטייה לאבד גבולות ולהתפזר. ייתכנו הטבות בעבודה שיאפשרו מרחב פעולה ותנאים מאפשרים.

בשישי תחושו התחזקות רגשית, שתעניק לכם ביטחון ויציבות, מה שיאפשר לכם ליצור שינוי מהותי והכרחי ביחסים; בשבת־ראשון תחושו חוסר שקט. יש נטייה לניתוקים ולתגובות לא צפויות; בשני־שלישי פעלו בהתאם לאינטואיציות; ברביעי–חמישי תהיו דומיננטיים ויוזמים בקריירה, התחברו לרצונות שלכם.

אריה

אתם דומיננטיים, יוזמים ופעילים. תוכלו לממש רעיונות יצירתיים ולהוציא לפועל פרויקטים. עם זאת, יש לכם נטייה להגזים ולהתפזר, שמרו על גבולות.

שישי צפוי להיות אינטנסיבי ועמוס בעבודה; בשבת־ראשון מערכות היחסים יהיו מתוחות. הצד השני צריך מרחב וייתכנו ניתוקים רגשיים או פיזיים; שני־שלישי צפויים להיות רגישים וילוו בחוסר ודאות; ברביעי־חמישי צפויה התחזקות. תהיו דומיננטיים. אתם רוצים להיות צודקים אך נסו לא לכפות את דעותיכם על אחרים.

בתולה

אתם דומיננטיים ופעילים בבית ובמשפחה, והאווירה חופשית ומכילה. עם זאת, יש לכם נטייה להתפזר ולבזבז אנרגיות, נסו להיות ממוקדים. יחסים עם קרובים בסביבתכם מורכבים וייתכנו נתקים.

שישי צפוי להיות עמוס מבחינה רגשית בתחום הרומנטי ובכל הנוגע לילדים; בשבת־ראשון סביבת העבודה תתאפיין בחוסר שקט; בשני־שלישי מערכות היחסים יהיו רגישות; ברביעי־חמישי תחושו התחזקות לצד קושי לבטא את רגשותיכם.

מאזניים

אתם דומיננטיים בסביבה הקרובה, אך נוטים לבזבז אנרגיה. שמרו על האנרגיות שלכם ממוקדות. ייתכנו הוצאות גדולות בלתי צפויות, נסו לשמור על איזון. בשישי האווירה בבית מעניקה לכם ביטחון ויציבות אך גם עומס וכובד רגשיים; שבת־ראשון יהיו חסרי שקט בתחום הרומנטי ובכל הנוגע לילדים; בשני־שלישי תהיה לכם נטייה לאובדן גבולות בעבודה עם ממונים, קולגות ולקוחות. נסו להציב לעצמכם גבולות; ברביעי–חמישי צפויה התחזקות במערכות יחסים.

עקרב

במערכות יחסים ייתכנו פרידות, ניתוקים, צורך במרחב וצורך בשליטה. נסו לשחרר אחיזה.

בשישי צפויה רגישות בסביבה הקרובה. התפכחות תוכל לעזור לכם להביא לשינוי מתבקש; בשבת־ראשון האווירה בבית תהיה מתוחה ועצבנית, בעיקר על רקע מערכות יחסים; בשני־שלישי ייתכנו חוויות רגשיות עוצמתיות כמו היכרות, התאהבות או חיבור רגשי; ברביעי־חמישי תהיו דומיננטיים ומובילים בעבודה. אלה ימים טובים לבטא את רצונכם.

קשת

שמש ומרס במזלכם מביאים עמם אנרגיה של עשייה. אתם דומיננטיים אך יש לכם נטייה להתפזר ולאבד גבולות. היו ממוקדים. תיתכן תחושת עייפות וחולשה.

בשישי ייתכנו הזדמנויות להכנסות או לרווחים לטווח הארוך; בשבת־ראשון צפויות רגישות בסביבה הקרובה, נטייה לעצבנות וחוסר סבלנות; בשני־שלישי האווירה בבית תהיה רגישה, ייתכן אובדן גבולות מול בני משפחה וצורך בהצבת גבולות; ברביעי־חמישי צפויה התחזקות ותהיו דומיננטיים ויוזמים.

גדי

מרקורי בנסיגה במזלכם גורם לתקשורת להיות אטית ולא ישירה וברורה. נדרשת מכם סבלנות, שכן לא הכל ניתן לומר, והתחושה היא שהתקשורת המילולית חסומה. יחסים חברתיים נוטים להיות מורכבים וייתכנו ניתוקים.

בשישי הירח במזלכם בצמידות לפלוטו גורם לעומס רגשי לצד תחושת אחריות, שחררו שליטה; בשבת־ראשון התחום הכלכלי יאתגר אתכם. ייתכנו הוצאות בלתי צפויות וקושי להתאזן; בשני־שלישי צפויה רגישות בסביבה הקרובה; ברביעי־חמישי צפויה התחזקות באווירה בבית ובמשפחה.

דלי

אתם פופולריים, דומיננטיים, פעילים, יוזמים ומשפיעים מבחינה חברתית. שמרו על גבולות נכונים ועל האנרגיה. אלה ימים טובים לאלה שעובדים מול קבוצות, קהל וארגונים גדולים.

בשישי תערכו חשבון נפש. נסיגת מרקורי משפיעה על החשיבה שלכם ויוצרת עומס מחשבתי. זהו יום של התפכחות; בשבת־ראשון הירח במזלכם יגרום לחוסר שקט, נסו להימנע מוויכוחים, בעיקר ביחסים ובקשרים בקריירה; בשני־שלישי נדרשים סדר ובקרה בתחום הכלכלי; ברביעי־חמישי תהיו מובילים בסביבה הקרובה.

דגים

אתם פעילים ויוזמים בקריירה אך נוטים לבזבז אנרגיות על כיוונים לא מדויקים. זהו זמן טוב לפרסום והפצה של מידע וכישרון. תקשורת עם חברים נוטה להיות לא ישירה.
בשישי צפויה רגישות חברתית. בגישה בוגרת ומפוכחת תוכלו להביא לשינוי מבורך;

בשבת־ראשון צפויים חוסר שקט ועצבנות; בשני־שלישי הירח במזלכם יגביר את הרגישות ואת הקושי לשמור על הגבולות עם הסביבה. מומלץ לעסוק במדיטציה, אומנויות לחימה, יוגה או כל דבר אחר שיעזור למקד אנרגיה; ברביעי־חמישי יוזמות נכונות יכולות להביא להתחזקות כלכלית.