טלה

השפעתכם ומעמדכם בקריירה גדלים. אך נסיגת מרקיורי מעכבת יישום פרויקטים. זהו זמן טוב להתחזק מבחינה אנרגטית על ידי שהייה בטבע או מעבר לים.


שישי־שבת טובים להנאות כמו אוכל טוב ומגע. ייתכנו הזדמנויות להתחזקות כלכלית; בראשון־שלישי צפויים גירויים רבים. רצוי לסנן ולנסות להיות ממוקדים. ייתכנו חוסר שקט ומתח; בשלישי אחר הצהריים עד חמישי הירח המלא יגרום לרגישות גבוהה בבית ובמשפחה, וייתכנו הצפות רגשיות.

שור

רצוי לנקוט גישה מעשית בשבוע הקרוב. נסו לראות לטווח הארוך. ימים מאתגרים ליישום יוזמות. הירח במזלכם בצמידות יופיטר בשישי־שבת יביא עמו ימים טובים להנאות כמו אוכל טוב ומגע. בתחום העסקי עשויות להיות הצלחות והשקעות לטווח ארוך.


בראשון עד שלישי ייתכנו בזבוזים מיותרים, היו ערניים לכך; בשלישי אחר הצהריים עד חמישי הירח המלא ישפיע על הקשרים בסביבה הקרובה ותהיה נטייה לקחת הכל באופן אישי.

תאומים

הצבת גבולות במערכות יחסים הכרחית, שכן הצד השני מנסה ליזום ולקדם את הקשר, אך יש נטייה לאבד גבולות וייתכנו מתיחות וצבירת כעסים. נסו להימנע מאימפולסיביות ומחוסר סבלנות.


בשישי־שבת צפויה רגישות פיזית. זמן טוב להשתחרר דרך הגוף באמצעות אומנויות לחימה, יוגה, מגע ומדיטציה; בראשון עד שלישי הירח במזלכם יגביר את חוסר השקט וחוסר הסבלנות; בשלישי אחר הצהריים עד חמישי הירח המלא ישפיע על התחום הכלכלי.

סרטן

מערכות היחסים יכללו חשבונות נפש וסגירות מעגלים. בעבודה אתם יוזמים ופעילים אך נוטים להתפזר ולבזבז אנרגיה, נסו להיות ממוקדים.
בשישי־שבת אתם צפויים ליהנות מפופולריות. אתם משרים ביטחון ויציבות; ראשון עד שלישי יוקדשו להתבוננות.

צפויים עומס מנטלי וחוסר שקט; בשלישי אחר הצהריים עד חמישי הירח המלא במזלכם עלול להביא עמו רגישות והצפות. מערכות יחסים צפויות להיות רגישות והאמוציות גבוהות.

אריה

אתם דומיננטיים ומשפיעים בעבודה. יש לכם נטייה להתפזר, שימרו על גבולות. ביטוי יצירתי יכול להתאים. ביחסים בבית ובמשפחה נדרש מרחב.


בשישי־שבת צפויים הישגים והצלחות בקריירה. ההשקעה והיציבות שלכם קוצרות פירות; בראשון עד שלישי צפויים גירויים רבים ונטייה לחוסר סבלנות ולחוסר שקט. נסו לא להיות אימפולסיביים; בשלישי אחר הצהריים עד חמישי הירח המלא יביא עמו הצפות רגשיות ורגישות, שילוו בבלבול וחוסר ודאות.

בתולה

אתם דומיננטיים. השתדלו להיות ממוקדים ולא להתפזר, שמרו על גבולות עם הסביבה ועם עצמכם, השתדלו לא להיות נוקשים עם עצמכם.
בשישי־שבת השקפה מעשית ויצירתית תעניק לכם אופטימיות.

שהייה בטבע מומלצת בימים אלו; בראשון עד שלישי תהיה לכם נטייה להיות לא ממוקדים וחסרי שקט, נסו להימנע מיוזמות אימפולסיביות; בשלישי אחר הצהריים עד חמישי הירח המלא יגרום לרגישות, בעיקר חברתית. אלה ימים טובים להתנדבות.

מאזניים

יש לכם נטייה לקחת על עצמכם אחריות ואשמה שקשורות למשפחה, אך נסו לשחרר את העומס. אתם יוזמים ופעילים בסביבה הקרובה אך מתפזרים.


שישי־שבת טובים להנאה מתענוגות החיים; בראשון עד שלישי צפויים גירויים רבים ותחושת חוסר שקט וחוסר מיקוד. יש לכם נטייה לומר את דעותיכם באימפולסיביות ובחוסר סבלנות; בשלישי אחר הצהריים עד חמישי הירח המלא יגרום לרגישות בקריירה.

עקרב

במערכות יחסים צפויים נתקים וצורך במרחב. יוזמות כלכליות עלולות להיות לא מהימנות. יש לכם נטייה לקחת אחריות ואשמה, אך רצוי לשחרר את העומס.


שישי־שבת צפויים להיות רגועים במערכות יחסים, הצד השני יעניק לכם יציבות וביטחון; בראשון עד שלישי צפויים עומס מנטלי, חוסר שקט, חוסר סבלנות ועודף מחשבות וניתוחים שכלתניים; בשלישי אחר הצהריים עד חמישי הירח המלא יציף אינפורמציה רגשית ונטייה לקחת הכל באופן אישי.

קשת

אתם נוטים לאבד פוקוס, בעשייה ובחשיבה. כדאי לנסות לשמור על האנרגיה באמצעות אומנויות לחימה, יוגה, מדיטציה או כל דבר שיעזור למקד אנרגיה.


שישי־שבת טובים להנאה מהישגים בעבודה; בראשון עד שלישי תידרש סבלנות במערכות יחסים, שכן יש נטייה לחוסר שקט; בשלישי אחר הצהריים עד חמישי הירח המלא יביא עמו רגישות וצורך להתכנס בתוך עצמכם. רגשותיכם אינטנסיביים ויש לכם צורך בשייכות ובחום. זמן טוב לבלות עם משפחה וקרובים.

גדי

אנרגיית העשייה והיוזמות חלשה וכדאי להמתין ולא לדחוף קדימה יוזמות. בשישי־שבת תחושו סיפוק והצלחה. ייתכן שיחסים רומנטיים או יחסים עם הילדים יגרמו לסיפוק ולהערכה עצמית גבוהה; ראשון עד שלישי יהיו עמוסים בגירויים, באינפורמציה ובאירועים בעבודה.

כדאי לסנן רעשי רקע ולנסות להתמקד בעיקר. הציבו לעצמכם גבולות ברורים; בשלישי אחר הצהריים עד חמישי הירח המלא בבית מערכות היחסים יגרום לרגישות ביחסים אך גם  לתחושת ביטחון, שייכות ומשפחתיות

דלי

אתם פעילים ויוזמים, אבל השתדלו לא לבזבז אנרגיות, כי יש לכם קושי למקד את העשייה. בשישי־שבת תחושו ביטחון למרות הצורך בשינוי; ראשון עד שלישי ילוו בעודף גירויים, מידע ותקשורת עם אחרים, יש לכם נטייה להתפזר ולאבד אנרגיה ופוקוס.

ביטוי רגשי יצירתי כמו כתיבה יכול לעזור למקד מחשבות ואנרגיה; בשלישי אחר הצהריים עד חמישי הירח המלא בבית העבודה והשגרה יביא עמו ימים רגישים וצורך בשייכות. אלה ימים טובים לעוסקים בטיפול.

דגים

יש לכם קושי בקריירה על רקע נטייה לפיזור. כדאי השבוע להיעזר באומנויות לחימה, יוגה, מדיטציה וכל דבר אחר שיעזור למקד את האנרגיה.
בשישי־שבת תחושו ביטחון ויציבות מול קרוביכם; בראשון עד שלישי האווירה בבית תהיה תוססת ומלאת גירויים.

נסו לשמור על גבולות עם קרוביכם והיאזרו בסבלנות. יש לכם נטייה לחוסר שקט ולעצבנות; בשלישי אחר הצהריים עד חמישי הירח המלא יגביר את הרגישות ביחסים הרומנטיים ו/או ביחסים עם הילדים. תיתכן חוויה רגשית עוצמתית.