מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

נוכחותכם דומיננטית. נדרשת התייחסות למערכות יחסים שנמצאות בחשבון נפש, ייתכן שיעלו מהעבר מצבים שצריך יהיה לפתור אותם. גם אנשים אהובים מהעבר יכולים לחזור לשם סגירה או פתיחה של מעגלים. בשישי הרגישות תהיה גבוהה, ותחושו צורך להתבודד; שבת־ראשון יתאפיינו באנרגיה חזקה, יכולת נקיטת יוזמה, עשייה והתלהבות; שני־רביעי - ענייני כספים יתייצבו, ויהיו הזדמנויות לשפע שיחזקו אתכם כלכלית; רביעי־חמישי - ימים תקשורתיים מלאי גירויים ואינפורמציה.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים בבית ובמשפחה ועורכים חשבון נפש לגבי יחסים משפחתיים. ייתכנו משברים ביחסים קרובים. שישי - צפויה רגישות חברתית. נסו לא לשפוט את עצמכם לחומרה. אמפתיה רבה תשפיע על היוזמות והעשייה שלכם; שבת־ראשון - תחושו התלהבות ורצון לבטא את עצמכם יצירתית, נדרשת סבלנות כדי לבטא את רגשותיכם; שני־רביעי - תוכלו ליישם רעיונות יצירתיים; רביעי־חמישי - ענייני כספים יתפסו את תשומת לבכם. כדאי להיות ממוקדים ולא למהר לקבל החלטות.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

יש מתיחות ביחסים עם קרובים, ייתכן שענייני העבר עולים ותצטרכו לסגור מעגלים. ייתכנו גם ניתוקים והתרחקויות. באווירת הבית תחושת חוסר שקט ועצבנות. שישי - צפויה רגישות גבוהה בקריירה; שבת־ראשון - ימים מלהיבים חברתית, רצון ליזום ולדחוף קדימה רעיונות חברתיים, יום טוב למי שעובדים מול קבוצות וארגונים; שני־רביעי - ימים טובים להשראה וליצירתיות; רביעי־חמישי - הירח במזלכם גורם לחוסר שקט. הרבה אינפורמציה מגיעה, רצוי לסנן מידע לא רלוונטי.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

בשבועות הקרובים כדאי לשים לב להוצאות ולהכנסות הכספיות, ייתכנו הוצאות גדולות או תשלומי חוב למיניהם, ייתכנו גם הכנסות לא צפויות.
שישי - יש נטייה לגישה רגשית מאוד בתפיסה שלכם את החיים לאחרונה. יום טוב לחיבור לאמונה עצמית; שבת־ראשון - ימים טובים ליוזמות ולביטוי עצמי בקריירה, ייתכן שיוזמות שלכם יקדמו אתכם גם כלכלית; שני־רביעי - ימים טובים לחיזוק קשרים חברתיים; רביעי־חמישי - ימים של התבוננות פנימית.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

השמש וונוס גורמים לנוכחותכם להיות דומיננטית. מערכות יחסים עוברות תהליך של חשבון נפש ושחרור דפוסים מהעבר, ייתכן שדמויות מהעבר יחזרו כדי לסגור מעגל. שישי - צפויה רגישות גבוהה, והאינטואיציות יהיו חזקות; שבת־ראשון - התחזקות אנרגטית, ההתלהבות והרצון ליזום יחזרו, ויכולת הביטוי תגבר; שני־רביעי - ימים טובים להתייצבות בקריירה; רביעי־חמישי - ימים עמוסים חברתית, ייתכנו אירועים ומפגשים. נסו לסנן מידע, לא הכל תורם לכם.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

מרקורי ומרס בצמידות במזלכם מול סטורן, ובהשפעתם צפויות משימות רבות. יש לכם רעיונות ליוזמות אך אתם מתקשים ליישם הכל, היו סבלניים. שישי - יום מתוח במערכות יחסים. הרגישות תהיה גבוהה; שבת־ראשון - צפויה התחזקות פנימית. הרגשות מלהיבים אך יש תחושה שזה לא הזמן לבטא אותם; שני־רביעי - ימים טובים ליישום רעיונות יצירתיים ולשהייה בטבע לקבלת השראה; רביעי־חמישי - ימים תוססים בענייני קריירה, אירועים, מפגשים.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים חברתית, ועורכים חשבון נפש בנוגע לקשרים חברתיים. ייתכן שאנשים מהעבר יצוצו ותצטרכו לסגור או לפתוח מעגלים. שבוע חיובי למי שעובד עם קבוצות וארגונים גדולים או מנהל אנשים. שישי - יום רגיש, ייתכן שעומס המטלות ישפיע עליכם פיזית; שבת־ראשון - ימים של התמודדות עם מערכות יחסים; שני־רביעי - ימים טובים ליחסים אינטימיים ולהנאה ממנעמי החיים; רביעי־חמישי - תיחשפו לדעות ולהשקפות שונות. ייתכנו גם נסיעות וטיולים לחו"ל.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

עמדתכם ומעמדכם מתחזקים. יחסים שמשפיעים על הקריירה נמצאים בתהליך של חשבון נפש. ייתכנו גם ניתוקים מאנשים מרכזיים בחייכם. שישי - תיתכן חוויה רגשית עוצמתית. היצירתיות שלכם גבוהה; שבת־ראשון - אתם יוזמים ופעילים בסביבת העבודה, מובילים מהלכים ומחזקים את מעמדכם; שני־רביעי - ימים טובים למערכות יחסים, שנותנים תחושה של ביטחון והתייצבות; רביעי־חמישי יתאפיינו בחוסר שקט פנימי.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

אלה ימים טובים לנסיעות מעבר לים. אתם עורכים חשבון נפש לגבי יחסים רחוקים, ותיתכן הזדמנות לסגור או לפתוח מעגל. בקריירה אתם עסוקים בעשייה רבה. שישי - צפויה רגישות שנובעת מענייני הבית והמשפחה; שבת־ראשון - יכולת הביטוי שלכם תהיה גבוהה, תיזמו ותהיו פעילים; שני־רביעי - ימים טובים בענייני יחסים בעבודה, ותחושו יציבות וביטחון; רביעי־חמישי - ימים תוססים במערכות יחסים, וייתכנו מפגשים או אירועים שיוסיפו בהירות לגבי היחסים.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

אתם תכליתיים ובעלי ראייה מציאותית, והשבוע תוכלו ליישם רעיונות יצירתיים ולהגיע לתוצאות ולהישגים, למרות הקושי ליישם הכל לפי רצונכם. שישי - תיתכן רגישות גבוהה בתקשורת עם הסביבה הקרובה, ויהיה צורך לשמור על גבולות ברורים; שבת־ראשון - האווירה בבית תוססת ומלהיבה, ואתם מתחזקים; שני־רביעי - ימים יצירתיים, שבהם תוכלו להגשים את הרעיונות שלכם; רביעי־חמישי - ימים עמוסים בסביבת העבודה. ייתכנו מפגשים, אירועים ועומס גירויים. נסו לסנן את מה שמגיע, לא הכל רלוונטי.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

מערכות יחסים עדיין עוברות תהליכים של חשבון נפש. צפויים ניתוקים והתחברויות שונות - ייתכן שיצוצו אנשים מהעבר שאיתם לא סגרתם מעגל, וייתכנו התחלות חדשות ביחסים. זמן לחישוב מסלול מחדש ביחסים. שישי - ענייני כספים דורשים התייחסות והצבת גבולות, ייתכנו הוצאות גבוהות מהרגיל; שבת־ראשון - תהיו פעילים בסביבתכם הקרובה; שני־רביעי - האווירה בבית תתייצב; רביעי־חמישי - צפויים מפגשים ואירועים שיוצרים עומס חוויות ואי־שקט.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

ישנה מתיחות במערכות יחסים. חשבון נפש נוקב עולה בעניין זה. חשוב שתציבו גבולות לעצמכם ולצד השני. זמן לחישוב מסלול מחדש ביחסים. שישי - הירח במזלכם מגביר את הרגישות ומדגיש את חוסר הגבולות ביחסים. הימנעו מקבלת החלטות קיצוניות; שבת־ראשון - הזדמנויות ליוזמות בענייני כספים יעלו, ותיתכן הזדמנות שקשורה לעבודה; שני־רביעי - תיתכן התייצבות ביחסים עם קרובים למרות נטייה אפשרית לניתוק; רביעי־חמישי - האווירה בבית תהיה רועשת, נסו להימנע מעומס אירועים ומגירויים. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>