מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

צפוי לכם שבוע אינטנסיבי מבחינה רגשית. אתם חשים צורך להתגונן מפני פחדים והתמודדויות רגשיות. התקשורת טעונה וחשוב לחשוב בצורה חיובית. הירח במזלכם בשישי־שבת יחזק את האנרגיה והחיוניות אך גם את הכעס והאימפולסיביות. שמרו על סבלנות ואיפוק. בתחום הכלכלי ייתכן שינוי בדמות חובות או קבלת כספים. בשני אחר הצהריים עד רביעי צפוי עומס גירויים ואינפורמציה. נסו לסנן מידע מיותר ושמרו על מיקוד; חמישי צפוי להיות רגיש בבית ובקרב המשפחה.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

ליקוי הירח במזלכם בשבת ישפיע בתחומי הכספים, מערכות היחסים והעבודה. ייתכנו שינויים ביחסים - פרידות, נישואים, היכרויות גורליות וכדומה. בשישי־שבת צפויה רגישות גבוהה. רצוי לבטא את כאביכם; בשבת בצהריים עד שני ליקוי הירח במזלכם יגרום לרגישות גבוהה. תיתכן נטייה לקיצוניות רגשית; בשני אחר הצהריים עד רביעי רצוי להיות מאורגנים מבחינה כלכלית, כי יש לכם נטייה לבזבוז שיכולה לגרום לקושי כלכלי; בחמישי תחושת ביתיות עשויה לחזק אתכם.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

ימים אינטנסיביים בעבודה. ליקוי הירח יעצים את הרגישות הפיזית שלכם, ורצוי מאוד לשמור על איזון בעזרת עם פעילות גופנית ותזונה מאוזנת. בשישי־שבת יעלו הרבה רעיונות ליוזמות חברתיות, אך תתקשו ליישם אותם כרגע; בשבת בצהריים עד שני ליקוי הירח יחזק את הרגישות. ייתכן שלחצים ישפיעו על הגוף. נסו להרפות שליטה; בשני אחר הצהריים עד רביעי הירח במזלכם יגביר את העומס. נסן לסנן גירויים ואינפורמציה מיותרת; בחמישי התחום הכלכלי יספק לכם ביטחון ויאזן אתכם.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

ליקוי הירח ישפיע עליכם ויגרום לרגישות חברתית. ייתכנו שינויים בדינמיקות חברתיות, וייתכנו חוויות רגשיות מעצימות בתחום הרומנטי או ביחסים עם הילדים.

בשישי־שבת יעלו רעיונות ליוזמות, אך הזמן עדיין לא בשל למעשה; בשבת בצהריים עד שני ליקוי הירח יגביר את הרגישות החברתית, נסו לא להיות קיצוניים בנתינה ובהתנדבות ושמרו על האנרגיה שלכם; בשני אחר הצהריים עד רביעי צפוי עומס גירויים; בחמישי הירח במזלכם יגביר את הרגישות ויחזק את הרצון לתת ולטפל.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

האווירה בבית ובמשפחה טעונה ואינטנסיבית. ליקוי הירח השבוע יעצים את התחושות הללו. תורגש מתיחות בין הבית לבין הקריירה. שינויים מפתיעים ייתכנו בהשפעת הליקוי.

בשישי־שבת תרצו ליזום, אך היו סבלניים, כי הזמן לעשייה יגיע רק בהמשך; בשני אחר הצהריים עד רביעי צפויים רגישות חברתית ועודף גירויים ואינפורמציה. נסו לסנן מידע, כי לא הכל רלוונטי לכם; חמישי צפוי להיות רגיש. האינטואיציות שלכם חזקות. אתם חשים צורך להתכנס ולהיות בבית או בתנאים ביתיים, הקשיבו לעצמכם.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

ליקוי הירח ישפיע על השקפת עולמכם. צפויים שינויי תפיסה והסתכלות פתוחה וחדה יותר על החיים. ייתכן שגם הלימודים או ידע חדש שתצברו ישפיעו על ראיית עולמכם. במערכות יחסים יידרשו גבולות ברורים.

בשישי־שבת צפויה רגישות לצד התחזקות, וכן, רצון לבטא את רגשותיכם יחד עם קושי לחשוף את מה שמתחולל פנימה; בשני אחר הצהריים עד רביעי נסו לסנן מידע מיותר ולא מדויק שמגיע אליכם; בחמישי צפויה רגישות חברתית ותחושו משפחתיות וביטחון במפגש עם חברים.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

ליקוי הירח מגביר את הרגישות ומשפיע על היחסים האינטימיים, על המיניות ועל התחום הכלכלי. דימוי עצמי גבוה חשוב כדי לנהל נכון את הרגשות. יש נטייה לפרידות, היכרויות גורליות ושינויים ביחסים. בשישי–שבת צפויות תגובות רגשיות דרמטיות, חשוב להיות סבלניים; בשני אחר הצהריים עד רביעי אינפורמציה וגירויים, גם מעבר לים, ייצרו עומס מידע. למדו לסנן מידע מיותר והישארו ממוקדים; חמישי צפוי להיות רגיש בקריירה. עם זאת, תחושות ביטחון.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

הרגשות אינטנסיביים, ומערכות היחסים מתוחות. ייתכנו פרידות, היכרויות גורליות, ניתוקים ונישואים. בשישי־שבת יעלו רעיונות ליוזמות בעבודה שעדיין לא ניתן לבצע; בשבת בצהריים עד שני, ימי הליקוי, מערכות היחסים יהיו רגישות, ואתם תחושו אי־שקט. רצוי לא לקבל החלטות קיצוניות בימים אלה; בשני אחר הצהריים עד רביעי תחושו חוסר שקט ועומס אינפורמציה וגירויים; חמישי צפוי להיות רגיש. אתם לוקחים הכל ללב והכל משפיע עליכם. נסו להימנע מכך.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

ליקוי הירח השבוע ישפיע על היחסים בעבודה ועל הבריאות. ייתכנו שינויים מול הממונים, הקולגות והלקוחות. פרויקטים שבהם אתם משקיעים ורעיונות יצירתיים יכולים להניב תוצאות. בשישי־שבת תחושו התחזקות ורצון לבטא את עצמכם; שבת בצהריים עד שני צפויים להיות רגישים בעבודה. חשוב לשמור על איזון בפעילות גופנית ובתזונה מאוזנת; בשני אחר הצהריים עד רביעי תחושו חוסר שקט במערכות יחסים; בחמישי צפויים רגישות וצורך בשייכות ובביטחון.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

ליקוי הירח ישפיע על הדימוי העצמי שלכם, על הביטוי היצירתי שלכם, על יחסים רומנטיים ועל היחסים עם הילדים. יש נטייה לתגובות קיצוניות ולרגישות חברתית. ייתכנו ניתוקים, פרידות והיכרויות גורליות.

בשישי־שבת האווירה בבית ובקרב המשפחה תהיה תוססת, וייתכן אף סוערת, נסו להיות סבלניים; בשבת בצהריים עד שני ייתכנו חוויות רגשיות; בשני אחר הצהריים עד רביעי סביבת העבודה תהיה רועשת בשל עומס אינפורמציה וגירויים; בחמישי מערכות יחסים יספקו איזון ותחושת שייכות, משפחתיות וביטחון בימים מורכבים אלה.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

ליקוי הירח ישפיע על הבית ועל המשפחה. צפויים שינויים במבנה המשפחתי. יש לכם נטייה לתגובות ולרגשות קיצוניים, וזה משפיע גם על הקריירה. נדרשת גמישות כדי לבצע שינויים נדרשים.

בשישי־שבת תהיו דומיננטיים בסביבה הקרובה. רעיונות ויוזמות יעלו, אך תתקשו לבצע אותם כרגע; בשבת בצהריים עד שני הרגישות בבית תהיה גבוהה, הימנעו מתגובות קיצוניות; בשני בצהריים עד רביעי אינפורמציה והתקשרויות ייצרו עומס וקושי במיקוד, נסו לסנן מידע מיותר; חמישי צפוי להיות טוב בעבודה.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)


ליקוי הירח ישפיע על היחסים ועל התקשורת בסביבה הקרובה. ייתכנו ניתוקים וחיבורים גורליים. יש נטייה לתגובות קיצוניות ומוגזמות ולמתיחות. אל תתעקשו ותיצמדו, מי שלא נכון לכם לא יישאר בסביבתכם.

בשישי־שבת יעלו רעיונות ליוזמות אך תתקשו לבצע אותם בשלב זה; שבת בצהריים עד שני צפויים להיות רגישים. הימנעו מתגובות קיצוניות; בשני אחר הצהריים עד רביעי האווירה בבית ובקרב המשפחה תהיה רועשת וגועשת, נסו לסנן מידע; חמישי צפוי להיות רגיש, ותיתכן חוויה רומנטית או חוויה עם הילדים. תחושו ביטחון ושייכות.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>