טלה

רצוי לנווט את האנרגיה ביעילות ובאחריות. ייתכנו ניתוקים, נסו לא לקבל החלטות קיצוניות כרגע. בשישי תחושו שייכות ומשפחתיות באווירה בבית ובמשפחה, אך הרגישות גבוהה. נסו ליהנות עם קרוביכם; בשבת עד שני תהיה נטייה לדרמטיות ולתגובות מוגזמות. אתם חשים צורך לבטא את עצמכם. נוכחותכם דומיננטית. המצב יכול להגיע לקיצוניות, השתדלו להימנע מזה; בשלישי עד חמישי היחסים עם ממונים/קולגות/לקוחות יתאזנו, ותקבלו תמיכה ועזרה.

שור

לפניכם שבוע אינטנסיבי בכל הנוגע למערכות יחסים עם נטייה לניתוקים בלתי צפויים ולצורך במרחב. הצד השני ביחסים נוטה להיות אימפולסיבי וקיצוני בתגובותיו, אך נסו להימנע מהחלטות קיצוניות והשתדלו לתפוס מרחק. בשישי תחושו שייכות ומשפחתיות בסביבה הקרובה. יכולת הנתינה שלכם מורגשת; בשבת עד שני האווירה בבית תהיה סוערת, אל תלבו את האש ומתנו את תגובותיכם; בשלישי עד חמישי יחסים רומנטיים יתהוו, זהו זמן טוב ליישם רעיונות יצירתיים.

תאומים

השבוע יהיה אינטנסיבי בעבודה, וייתכן שגם לחוץ. אתם נוטים להיות טוטאליים בעשייה ובהשקעה שלכם, אך אל תגזימו כדי שהעומס לא יחליש אתכם מבחינה פיזית. בשישי יכולתכם לכלכל נכון את צעדיכם במצב הקיים תעזור לכם להתחזק בימים אלו, המשיכו כך; בשבת עד שני תהיו דומיננטיים ומשפיעים בסביבתכם הקרובה, נסו להימנע מדרמות ומתגובות קיצוניות למרות הדחף. זהו זמן טעון; בשלישי עד חמישי היחסים בבית ובקרב המשפחה יעזרו לכם להתמודד עם כל מה שבא.

סרטן

הרגישות שלכם גבוהה מהרגיל, ויש לכם נטייה לתגובות קיצוניות. תוכלו להשפיע על אחרים אם רק תדעו למתן את עצמכם רגשית ולהיות הגיוניים למרות המצב הטעון. ייתכנו חוויות רגשיות עוצמתיות. הירח במזלכם בשישי יגביר את תחושת הביטחון, בעיקר עם בני משפחה.
בשבת עד שני אתם צפויים להיקלע למצב כלכלי מורכב. רצוי להקטין הוצאות למרות הנטייה להוצאות גדולות, שמקשות עליכם לשמור על שליטה; בשלישי עד חמישי היחסים עם קרובים יעזרו לכם להירגע ויעניקו תמיכה.

אריה

האווירה בבית ובקרב המשפחה אינטנסיבית וטעונה: צורך עמוק בשינוי, נטייה לתגובות קיצוניות ותקשורת טעונה. חשוב להקשיב לאינטואיציות ולמתן את התגובות. בשישי צפויה רגישות. זהו זמן טוב להיות בחיק המשפחה, מה שיחזק את תחושת הביטחון שלכם; בשבת עד שני הירח במזלכם יעניק לכם אנרגיה חזקה, ותהיה לכם נטייה לתגובות מוגזמות, בעיקר בבית ובקרב המשפחה. הקשיבו ללב ופחות לאגו; בשלישי עד חמישי התחום הכלכלי מתאזן - הסדר והבקרה עוזרים לכם להיות מחושבים כלכלית.

בתולה

ונוס במזלכם מחזק את האנרגיה. הנתינה שלכם לצד השני מחזקת ומאזנת את היחסים. שחררו את הביקורתיות. בשישי צפויים רגישות חברתית, רצון לנתינה ואכפתיות. התנדבות שלקחתם על עצמכם תעניק לכם תחושת סיפוק ושייכות; בשבת עד שני תחושו אנרגיה פנימית חזקה ואינטנסיבית, שתיצור חוסר שקט רגשי. התחברו לאפיק יצירתי כדי לבטא דרכו את רגשותיכם; בשלישי עד חמישי הירח במזלכם יחזק את האנרגיות, אלה ימים טובים לטיפול בגוף באמצעות תנועה ותזונה מאוזנת.

מאזניים

שינויים גדולים, וייתכן שבלתי צפויים, בתחום הכלכלי. הימנעו מהחלטות קיצוניות ודרמטיות בתחום. יחסים אינטימיים נוטים לניתוקים ויש לכם צורך במרחב. בשישי צפויה רגישות בקריירה. צפויים סיפוק ותחושת שליחות; שבת עד שני יהיו רגישים מבחינה חברתית, אך השפעתכם על אחרים גדולה; בשלישי עד חמישי צפויה רגישות ביחסים. יש לכם נטייה להקריב עבור אחרים אך כדאי להציב גבולות, למרות הרצון לתת ולעזור. מחמישי בצהריים הירח יעבור למזלכם ויחזק אתכם.

עקרב

שמש, מרס ומרקורי במזלכם גורמים לאינטנסיביות גבוהה. מערכות יחסים נוטות להיות מתוחות, יש נטייה לניתוקים ולצורך במרחב. אתם מתחזקים ועוצמתכם מורגשת, זהו זמן לשינויים, בעיקר ביחסים. בשישי הגישה שלכם תהיה רגשית ואמוציונלית. יש לכם צורך בתחושת שייכות וביטחון; שבת עד שני צפויים להיות מתוחים, בעיקר בקריירה. השפעתכם גדולה, נצלו אותה על ידי הקשבה ללב ולא לאגו, לצורך חיזוק מעמדכם; בשלישי עד חמישי ייתכן שתהיו מעורבים בנתינה ובעזרה חברתית.

קשת

הימים הקרובים יתאפיינו בהתחזקות ובעוצמה פנימית. יש נטייה לחוסר ודאות, הקשיבו לאינטואיציות שלכם. היחסים בקריירה מעניקים לכם תמיכה ועזרה. בשישי הרגישות תהיה גבוהה ותחושו צורך בשייכות ובמשפחתיות. הרגשות אינטנסיביים וטעונים, והאינטואיציות חזקות; בשבת עד שני האנרגיות חזקות ואתם נוטים להיות דעתניים, אך נסו לא לכפות את דעותיכם על אחרים; בשלישי עד חמישי קשרים בקריירה יעזרו לכם להתחזק. 

גדי

אתם נוטים להשקיע רבות ביוזמות חברתיות - עזרה לזולת, התנדבות ולחימה. השפעתכם ניכרת בכל מה שאתם עושים עבור אחרים. למדו לשחרר שליטה ולא להעמיס על עצמכם יותר מדי. בשישי מערכות יחסים יעניקו לכם תחושת שייכות, ביטחון ומשפחתיות; שבת עד שני צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית, עם נטייה לדרמות ולתגובות קיצוניות, נסו להקשיב ללב ולא לאגו.

דלי

השפעתכם בעבודה מתחזקת. אתם יוזמים ופעילים בתפקידכם, אך זה יוצר מתח בין הבית לקריירה. נסו לא להיות קיצוניים מדי ושמרו על איזון.
שישי צפוי להיות מספק בעבודה, בעיקר עבור מטפלים ומי שעובדים עם ילדים, אמהות ומשפחות; שבת עד שני צפויים להיות מתוחים במערכות יחסים, עם נטייה לדרמות ולתגובות קיצוניות, נסו לא ללבות את האש ושמרו על אובייקטיביות; בשלישי עד חמישי יחסים אינטימיים ייבדקו וייערך בהם סדר. אתם זקוקים לתמיכה, שאותה אתם מקבלים מיחסים אלו.

דגים

אתם נוטים לגישה קיצונית בימים אלו ונוטים להיות חסרי סבלנות ואימפולסיביים, גם התקשורת טעונה. מערכות יחסים מתאזנות ומעניקות לכם תמיכה ועזרה כדי שתוכלו להסתכל על הדברים בפרופורציות. שישי צפוי להיות טוב להיכרות רומנטית או לחוויה משפחתית. תחושו שייכות וסיפוק; שבת עד שני צפויים להיות אינטנסיביים וטעונים בעבודה. הימנעו מדרמות ומקיצוניות והשתדלו לא ללבות את האש; בשלישי עד חמישי מערכות יחסים יעזרו לעבור את הימים האלה, ייתנו לכם פרופורציות ויסייעו לכם להירגע.