מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

השנה תהיה מאוד משמעותית עבורכם, בעיקר במערכות יחסים. הזדמנויות גורליות צפויות לפנויים שביניכם. עבור אלו שנמצאים ביחסים ייתכנו שינויים, בעיקר אם היחסים לא תואמים את המקום שבו אתם נמצאים. רצוי להיות כנים עם עצמכם כדי שתוכלו לקבל החלטות נכונות לכם. צפויות הזדמנויות כלכליות טובות עד סוף מאי. החל מיוני לימודים ונסיעות אפשריים. ליקוי החמה במזלכם באפריל יפתח דרכים חדשות ביחסים והזדמנות להתחזק ולבטא את עצמכם כרצונכם.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

רצוי להיות ערים לשינויים הנדרשים ולא להיתקע במוכר ובידוע. עם כל הקושי הכרוך בשינוי נסו להיות סתגלנים וגמישים. יופיטר, כוכב ההזדמנויות והשפע, יכול לתמוך בתהליכים שאותם אתם עוברים ולייצר הזדמנויות לשינויים לטובה. ילידי הימים הראשונים של המזל יחוו צורך עמוק בשינוי ובשחרור העבר ויתחילו תהליך של שחרור ההיאחזות והתקיעות. רצוי לשחרר שליטה. הליקויים השנה במרץ ובאוקטובר יכולים להביא עמם שינויים גדולים בעבודה.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

שנה חווייתית לפניכם: יופיטר, כוכב השפע, ההזדמנויות והמזל, ייכנס למזלכם בסוף מאי וישהה שם עד אמצע 2025, יפתח דלתות והזדמנויות להגשמה ולמימוש רצונות. זוהי שנה טובה להזדמנויות גורליות רומנטיות וליחסים חברתיים. היחסים עם הילדים עוברים שינויים משמעותיים. זהו זמן חשוב עבור מי שמוביל מהלכים חברתיים מול קבוצות, קהל וארגונים. ליקוי הירח בספטמבר עשוי להביא אחריות וסמכותיות בקריירה ויפתח תקופה משמעותית עבורכם בתפקיד שאותו אתם ממלאים.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

היחסים המשפחתיים יפעילו אתכם רגשית בשנה הקרובה. הליקויים במרץ ובאוקטובר ישפיעו על האווירה בבית ובמשפחה. יחסים ישתנו וישנו את הדינמיקה המשפחתית. ייתכנו היכרויות גורליות או פרידות הכרחיות. הליקוי באפריל ישפיע על הקריירה, וידרוש יוזמה ועשייה. תידרשו להוביל מהלכים ולהיות במיטבכם. השנה תהיה נטייה לשינויים בהשקפת העולם. יש לכם נטייה לקחת אחריות ולהיות רציניים מהרגיל, וזה עלול להעמיס עליכם ולהכביד. הרגישות תגבר, בעיקר בספטמבר עם ליקוי הירח.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

ילידי סוף המזל עסוקים בשינויים בקריירה. הזדמנויות טובות לשינויים עד סוף מאי. אתם מתחזקים מבחינה חברתית, והפופולריות גוברת. צפויות הצלחות מול קבוצות, קהל וארגונים. כניסת פלוטו לדלי תביא לפרידות וללידות מחדש במערכות יחסים. מי שנמצא ביחסים לא מתאימים יתקשה לשמור עליהם וייאלץ לסיימם. לפנויים ייתכנו מהפכים והיכרויות גורליות. התחום הכלכלי יושפע מכך ויידרש תכנון מחדש. הליקויים במרץ ובאוקטובר ישפיעו על היחסים עם הסביבה הקרובה.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

במערכות יחסים מתבצע חשבון נפש ונדרש מכם ללמוד מהם הגבולות הנכונים מול הצד השני. ייתכנו החלטות על פרידות, סגירת מעגלים וכניסה למחויבויות. התחום הכלכלי עשוי להיות מושפע מהשינויים במערכות היחסים. אורנוס ויופיטר בשור ישנו את תפיסותיכם. לימודים רוחניים או אלטרנטיביים יכולים לעזור. מסוף מאי יופיטר יעבור לבית הקריירה ויביא עמו הזדמנויות להצלחה, פרסום והישגים. נצלו את הזמן להפצת הידע והכישורים שלכם ולהרחבתם.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

היכרויות גורליות משמעותיות לפנויים שביניכם יוכלו להביא אתכם למימוש יחסים מאוזנים ונכונים. מי שנמצא ביחסים שאינם תואמים את מצבו יידרש לשינויים גדולים ולפרידות אפשריות במטרה להמשיך למערכות יחסים מתאימות יותר. ייתכנו לימודים שישנו את אופן ההסתכלות שלכם על דברים וייתכנו נסיעות וטיולים מעבר לים. המצב עשוי להשפיע עליכם מבחינה בריאותית, ולכן חשוב לשמור על הגוף באמצעות תזונה מאוזנת ופעילות.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

לילידי סוף המזל ההתמודדות עם מערכות יחסים נמשכת. אורנוס בבית הזוגיות יוצר נתקים רגשיים ופיזיים, פרידות בלתי צפויות ושינויים בקשר. יהיו הזדמנויות טובות ליחסים חדשים ומתאימים יותר עבורכם. מסוף מאי, בהשפעת יופיטר, יורגשו הקלה ושחרור רגשי. חלקכם יחושו בדידות לתקופה מסוימת, שבמהלכה תוכלו להכין את עצמכם לקשר מדויק יותר. ליקוי החמה באפריל ישפיע על תפקודכם בעבודה ותוכלו לבטא את עצמכם ואת רצונכם.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

שנה משמעותית ביחסים הרומנטיים, ייתכנו שינויים משפחתיים. החל מיוני יופיטר נכנס לבית הזוגיות ויהיו הזדמנויות למערכות יחסים מתאימות. ליקוי החמה באפריל מחזק התחלות רומנטיות. אלו שנמצאים ביחסים יחזקו את היחסים או יחוו חוויות משמחות. ליקוי הירח והחמה במרץ ובאוקטובר ישפיעו על היחסים. מי שעובד עם קבוצות, קהל וארגונים גדולים ייהנה מתנופה. תיתכן פרידה או סגירת מעגל עם מישהו דומיננטי בחייכם וחשוב לשמור על גבולות עם בני משפחה מסוימים.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

פלוטו עוזב את מזלכם לאחר 15 שנה, אך יחזור לכחודשיים לסגירת מעגלים. תורגש הקלה גדולה אחרי שנים של תהליכים מורכבים. השנה תידרשו למצוא איזון בין הבית והמשפחה לבין הקריירה. הליקויים במרץ ובאוקטובר ישפיעו על הקריירה ועל היחסים בקריירה. תהליכי שינוי ידרשו מכם פשרות, ויתורים ושמירה על איזון. ייתכנו החלטות משמעותיות לגבי התפקיד שלכם ולגבי קשרים שאתם מעורבים בהם. ליקוי החמה באפריל ישפיע על האווירה בבית ובמשפחה, נוכחותכם והשפעתכם יידרשו.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

 פלוטו ייכנס למזלכם בסוף ינואר וישפיע עליכם ב־20 השנים הקרובות. בשנה הקרובה יושפעו מכך ילידי תחילת המזל, ותהליכי שינוי מסיביים יחלו. כל מה שלא עובד נכון בחייכם, בכל תחום שהוא, הולך להשתנות מהקצה אל הקצה. התהליך יימשך כשנתיים־שלוש. בקרה ותכנון נדרשים בכל הנוגע להוצאות ולהכנסות. ליקוי החמה באפריל ישפיע על היחסים עם הסביבה הקרובה, ביכולתכם להיות יוזמתיים ולהוביל מהלכים. ייתכנו שינויים במבנה המשפחתי - התרחבות או ניתוקים בלתי צפויים. הזדמנויות רומנטיות צפויות בעיקר החל מיוני.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

השנה נדרש מכם לעבוד על גבולות בכל תחום. זוהי שנה של חשבון נפש והתכנסות, בעיקר עבור ילידי החצי הראשון של המזל. זהו זמן טוב להשראה ולרעיונות יצירתיים. התחום הכלכלי יושפע משינויים ביחסים. ייתכנו אפשרויות להתחלות וליוזמות חדשות. נסיעות או לימודים אפשריים עד סוף מאי. החל מחודש יוני ייתכנו אירועים משפחתיים, ותיתכן התרחבות משפחתית. ליקוי הירח במזלכם בספטמבר יגרום לרגישות ולצורך להציב גבולות פנימיים, ייתכנו הצפות רגשיות ושחרור פחדים.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>