מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

האנרגיות מופנות לקריירה. זהו זמן טוב לתכנונים וליוזמות בכיוון. בשישי היחסים משפיעים עליכם לטובה. בשעות הערב המאוחרות האנרגיה תיעשה אינטנסיבית; שבת־ראשון צפויים להיות רגישים ואינטנסיביים, הקשיבו לקול הפנימי שלכם; בשני־שלישי תחושו הקלה ואופטימיות. ייתכנו חוויות ביחסים - טיול או לימודים; ברביעי־חמישי מולד הירח יפתח חודש של יוזמות בקריירה.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

זהו זמן טוב לנקיטת גישה מעשית ומציאותית. טוב לתכנן את צעדיכם, שכן תכנון נכון יכול להביא להישגים והצלחות משמעותיים. שישי צפוי להיות טוב ביחסים בעבודה; שבת־ראשון צפויים להיות אינטנסיביים ורגישים במערכות יחסים. הרגשות טעונים, וייתכנו ניתוקים או צורך במרחב; בשני־שלישי תחושו הקלה ביחסים למרות תחושת הכבילות. הימנעו מישירות פוגעת; ברביעי־חמישי מולד הירח יחזק את הגישה הפרקטית.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

זהו זמן של התחזקות במערכות יחסים ושל צורך במחויבות שאתם מתקשים להרגיש ביחסים. ייתכנו מגבלות או קושי ביחסים וכן נטייה לקושי להיות ישירים. שבת־ראשון צפויים להיות רגישים ואינטנסיביים בעבודה. אתם נוטים להיות טוטאליים וליצור לחצים, שחררו שליטה; בשני־שלישי תיתכן היכרות, רצוי לא להיות ישירים מדי ולגלות את כל הקלפים; ברביעי־חמישי מולד הירח ישפיע על תחושת הביטחון, אתם מתפכחים ורואים את המציאות כפי שהיא.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

אתם נכנסים לשבועות שבהם תחושת הביטחון והיציבות ביחסים תתחזק. הצד השני נוטה ליזום ולהוביל את הקשר, וייתכנו תכנונים לעתיד.
בשישי האווירה בבית הרמונית; שבת־ראשון צפויים להיות רגישים, בעיקר ביחסים הרומנטיים או ביחסים עם הילדים, ייתכנו חוויות רגשיות מעצימות; בשני־שלישי היחסים בעבודה יגרמו לקושי, תיתכן התפתחות רומנטית שתקשה עליכם; ברביעי־חמישי מולד הירח יפתח חודש של התחזקות ביחסים.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

אתם יוזמים ומשפיעים לטווח הארוך, זהו זמן טוב ליוזמות, השתדלו לא להעמיס על עצמכם יותר מדי. הימים הקרובים עשויים להביא עמם חוויות רומנטיות. שבת־ראשון צפויים להיות רגישים ואינטנסיביים בבית ובמשפחה. ייתכנו ניתוקים וצורך במרחב; בשני־שלישי תחושו הקלה ושחרור רגשי, ביכולתכם להביע את רגשותיכם בחופשיות. תיתכן חוויה רומנטית; ברביעי־חמישי מולד הירח יפתח חודש של השקעה ותכנונים בעבודה, ייתכן עומס.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים ויוזמים. ביכולתכם לבטא ולהגשים את עצמכם ולזכות בהכרה ובהצלחה. זהו זמן טוב לבטא את כישרונותיכם. האווירה בבית קלילה, אך ייתכן שהיחסים בבית מגבילים ומעכבים אתכם. שבת־ראשון צפויים להיות רגישים ואינטנסיביים, ייתכנו ניתוקים או צורך במרחב מול קרוביכם; בשני־שלישי היחסים בבית ובמשפחה יגבילו אתכם או יקשו עליכם. נסו לא להיות ישירים מדי; ברביעי־חמישי מולד הירח יפתח חודש של הגשמה.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

הירח במזלכם בשישי גורם לרגישות ומאזן את היחסים. בשבת־ראשון ייתכנו שינויים כלכליים שקשורים ליחסים; בשני־שלישי היחסים עם קרוביכם יגבילו אתכם ויקשו על החופש שלכם; ברביעי־חמישי מולד הירח ישפיע על האווירה בבית, שמעניקה לכם ביטחון ויציבות, נסו לא להעמיס על עצמכם אחריות על בני המשפחה.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

אתם יוזמים ופעילים וביכולתכם לתכנן לטווח הארוך. התחום הכלכלי עשוי להיות מאתגר למרות ההזדמנויות לשיפור המצב. תצטרכו להציב גבולות לעצמכם. בשישי צפוי חוסר מיקוד; בשבת־ראשון הירח במזלכם יחזק אתכם, ומערכות היחסים יאתגרו אתכם על רקע נטייה לניתוקים בלתי צפויים; שני־שלישי צפויים להיות מאתגרים מבחינה כלכלית. ייתכנו הזדמנויות, אך תידרשו להציב גבולות; ברביעי־חמישי מולד הירח יגרום לכם להעמיס על עצמכם אחריות על קרוביכם, הימנעו מכך.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

אתם מתקשים להיות ישירים, בניגוד לאופייכם. נסו להיות סבלניים. התחום הכלכלי מתייצב, ייתכנו יוזמות שיקדמו אתכם בטווח הארוך.
בשישי היחסים יתאזנו; שבת־ראשון יוקדשו להתכנסות. תתקשו להביע רגשות, וייתכן שפחדים יצופו. שמרו על האמונה והאופטימיות האופייניות לכם; בשני־שלישי הירח במזלכם יביא עמו הקלה ביחסים ויחזק את האופטימיות; רביעי־חמישי יהיו טובים לתכנונים, להשקעה כלכלית וליוזמות כלכליות לטווח הארוך.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

שמש ומרס במזלכם מחזקים אתכם מבחינה אנרגטית, אתם פעילים, יוזמים והשפעתכם מורגשת. זהו זמן טוב לעשייה ולתכנונים לטווח הארוך. גישה מעשית והשקעה נכונה יכולות להניב תוצאות מספקות בהמשך הדרך. שישי טוב לאיזון יחסים שיכולים לקדם את הקריירה שלכם; שבת־ראשון צפויים להיות רגישים מבחינה חברתית. השפעתכם גדולה, והיכולת שלכם לעזור מורגשת; בשני־שלישי תחושו הקלה לצד אי־ודאות; ברביעי־חמישי מולד הירח במזלכם יגביר את הרגישות ואת הצורך להסתכל על המציאות באופן מפוכח ובוגר.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

אתם פופולריים ותקשורתיים. ייתכן שהיחסים החברתיים יגבילו אתכם ויקשו עליכם. התקשורת מבלבלת. נסו להציב גבולות נכונים מול חברים.
שבת־ראשון צפויים להיות רגישים ואינטנסיביים בקריירה; בשני־שלישי צפויות חוויות חברתיות; ברביעי־חמישי מולד הירח יפתח חודש של חשבון נפש והתפכחות. יהיה לכם קשה מהרגיל ליזום ולפעול לפי תכנון מראש, רצוי לשמור על גמישות.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים, פעילים, יוזמים ומעמיסים על עצמכם מחויבויות. נסו לא להגזים. זהו זמן טוב לתכנון יוזמות חברתיות לטווח הארוך, שכן השפעתכם על אחרים ניכרת. בשבת־ראשון רצוי להימנע מהחלטות ומתגובות קיצוניות; בשני־שלישי היחסים בקריירה עלולים להגביל או ליצור קושי; ברביעי־חמישי צפויה רגישות חברתית שעלולה לגרום לכם לקחת אחריות ועומס גדול על עצמכם, השתדלו לא לקחת אחריות על אחרים. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>