מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

אתם ממשיכים להיות פעילים ויוזמים בקריירה ומחזקים כך את מעמדכם. אתם דומיננטיים ומשפיעים מבחינה חברתית וביכולתכם להוביל שינויים גדולים בקהילה שלכם. אלה שבועות טובים למי שעובדים מול קבוצות, קהל וארגונים גדולים.
בשישי־שבת תחושו צורך לבטא את עצמכם, נסו להימנע מדרמות והקשיבו ללב; בראשון־שני תהיו תכליתיים ומעשיים ותראו תוצאות; שלישי בבוקר עד חמישי צפויים להיות רגישים במערכות יחסים, מורגשת מתיחות.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

גישה מעשית תעזור לכם להשיג הרבה השבוע. היצמדו לתכנון ופעלו בצורה מסודרת. כך תוכלו ליישם הרבה מהרעיונות שלכם. אתם דומיננטיים ומשפיעים בקריירה וביכולתכם להוביל שינויים בקהילה.
בשישי־שבת האווירה בבית ובמשפחה תהיה מתוחה עם נטייה לדרמטיות, נסו לא ללבות את האש; ראשון־שני יהיו טובים לתכנון ולביצוע רעיונות; בשלישי בבוקר עד חמישי היחסים בעבודה יתאזנו למרות חילוקי הדעות, בגישה נכונה תוכלו ליצור שינויים גדולים בתפקידכם.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

אלה ימים של התפכחות וצורך להציב גבולות לעצמכם, בעיקר ביחסים האינטימיים. ראייה מציאותית תעזור לכם להשיג יותר. השקפת עולמכם משתנה מהקצה אל הקצה.
בשישי־שבת תהיו דומיננטיים ומשפיעים בסביבה הקרובה. הימנעו מתגובות מוגזמות שעלולות להביא לנתקים; ראשון־שני יוקדשו לסדר וניקיון בבית ובמשפחה, ויהיו טובים לסגירת מעגלים רגשיים; שלישי בבוקר עד חמישי צפויים להיות מאתגרים, בעיקר ביחסים רומנטיים ו/או ביחסים עם הילדים.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

הצד השני במערכות יחסים יוזם ומקדם את הקשר, כדאי לחזק ולשתף פעולה. ייתכן שיעלו תכנונים לקדם את הקשר כמו מגורים משותפים או נישואים.
בשישי־שבת ייתכנו הוצאות גדולות בלתי צפויות, שינויים כלכליים והכנסות בלתי צפויות כמו ירושות, ביטוחים, קרנות; בראשון־שני היחסים עם קרובים מתייצבים, באופן שמשפיע על מערכות יחסים אחרות, חשוב לשמור על גבולות; בשלישי בבוקר עד חמישי האווירה בבית ובמשפחה תהיה מתוחה מעט.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

השבוע יהיה לכם הספק טוב ותראו תוצאות במשימות ובמטלות שלכם. אתם יוזמתיים ופעילים, נצלו את הזמן ותכננו אותו היטב. עבודה על הגוף - פעילות גופנית, תזונה נכונה וטיפוח - חשובה בימים אלו. הירח במזלכם בשישי־שבת יחזק את נוכחותכם. ייתכנו דרמות במערכות יחסים וצורך בשינוי.
ראשון־שני טובים לעריכת סדר בכספים; בשלישי בבוקר עד חמישי תחושו חוסר איזון ביחסים עם קרובים וייתכן שזה ישפיע על סביבת העבודה, נסו להיות סבלניים.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

אלה שבועות טובים ליישום והגשמת רעיונות וחלומות יצירתיים. אתם משפיעים ומובילי תהליכי שינוי בעבודה.
בשישי־שבת תהיה נטייה לדרמטיות ולסערות פנימיות; בראשון־שני הירח במזלכם יחזק את התכליתיות שלכם ויעזור לכם ליישם ולבצע משימות ומטלות; בשלישי בבוקר עד חמישי התחום הכלכלי ייצא מאיזון. התחברו ליצירתיות ופחות לעבודה קשה.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים והשקפתכם יצירתית. אלה ימים טובים לשינוי משמעותי ולהגשמה עצמית, באמצעות קבלה עצמית וחיבור לייחודיות שלכם. בבית ובמשפחה אתם מובילים, לוקחים אחריות ונותנים ביטחון.
בשישי־שבת תהיו דומיננטיים מבחינה חברתית, משפיעים ומובילי דעה; ראשון־שני טובים לסדר וניקיון פנימיים ותחושו התייצבות; בשלישי בבוקר עד חמישי הירח במזלכם יגרום לרגישות ומתיחות בבית ובמשפחה. התחברו לעצמכם.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

אתם מובילים ויוזמים ביחסים עם קרובים, אך יש לכם נטייה לקחת על עצמכם אחריות ומחויבויות לא שלכם. נסו לצמצם שליטה. בבית ובמשפחה אתם דומיננטיים וזקוקים לשינוי.
בשישי־שבת תהיה נטייה לתגובות מוגזמות, נסו להקשיב ללב ופחות לאגו; ראשון־שני יוקדשו לעזרה חברתית ומשימות שקשורות לקהילה; שלישי בבוקר עד חמישי צפויים להיות רגישים ביחסים עם קרובים, אל תיקחו על עצמכם אשמה ואל תנסו לרצות אחרים.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

התחום הכלכלי עשוי להתייצב לטווח הארוך. יוזמות והשקעה מצדכם יכולות להעניק לכם ביטחון בהמשך. היו סבלניים וחשבו לטווח הארוך. אתם דומיננטיים ומשפיעים על תהליכי שינוי בסביבתכם.
בשישי־שבת האנרגיות חזקות. אתם נוטים להיות דעתנים ומובילי דעה, נסו לא לכפות את דעותיכם על אחרים; בראשון־שני רצוי להיות יעילים ותכליתיים בקריירה; שלישי בבוקר עד חמישי צפויים להיות רגישים מבחינה חברתית. ייתכנו מתיחות וחוסר איזון.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

ונוס, מרקורי ומרס במזלכם מחזקים אתכם ודוחפים יוזמות. במערכות יחסים חשוב לשמור על גבולות.
בשישי־שבת תהיה נטייה לדרמות פנימיות, ייתכן על רקע כלכלי ו/או על רקע יחסים אינטימיים. הקשיבו ללב; בראשון־שני כדאי לסגל גישה פרקטית. יעילות ובקרה יעזרו לכם למצות את הימים האלו כדי להגיע לתוצאות בכל תחום; שלישי בבוקר עד חמישי צפויים להיות רגישים בקריירה עם נטייה למתיחות ולחוסר איזון.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

חיבור לעצמכם ושחרור מה שמעכב יעזרו לכם בתהליך שינוי בהמשך.
שישי־שבת צפויים להיות רגישים במערכות יחסים. קונפליקטים מתעוררים וייתכנו נתקים וצורך במרחב; בראשון־שני הרגשות יתבהרו ויצופו, ויגיעו הארות ותובנות; בשלישי בבוקר עד חמישי גישה מתפשרת עלולה ליצור מתיחות וחוסר איזון ביחסים, לכן רצוי להסתכל על המצב באופן אובייקטיבי וללכת עם האמת שלכם.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

ביכולתכם להוביל וליזום מהלכים חברתיים, אך חשוב לשמור על גבולות ולא לקחת אחריות ואשמה בשם כולם. הסתכלות עמוקה פנימה תעזור לכם לראות נכון את המצב ולפעול בהתאם.
בראשון־שני מערכות יחסים יתייצבו אך חשוב לשמור על גבולות ולהימנע מביקורת; בשלישי בבוקר עד חמישי צפויה מתיחות ביחסים אינטימיים, ייתכן בשל כעסים שהצטברו. חשוב שלא תוותרו ולא תתפשרו על עמדתכם.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>