מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים וביכולתכם ליזום ולפעול מתוקף תפקידכם, אך יש לכם נטייה לחוסר סבלנות, שמתבטא בתגובותיכם. ייתכן שתחושו ניתוק וצורך במרחב.

שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית וילוו ברגשות טעונים ובקונפליקט פנימי בין הצורך בחופש והרגשות; בראשון עד שלישי האנרגיה תתחזק ותהיה קלילה יותר, אופטימיות תורגש; בשלישי בצהריים עד חמישי הקריירה והיחסים בה יפעילו אתכם, אלה ימים טובים להשקעה ולתכנונים לטווח הארוך.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

שמרו על גישה מעשית ומציאותית, בעיקר במערכות יחסים. בקריירה אתם דומיננטיים ומשפיעים אך גם חסרי סבלנות. אתם מקדימים את זמנכם ורואים דברים קדימה אבל צריך סבלנות, כל דבר בעתו.

שישי־שבת צפויים להיות רגישים במערכות יחסים, מה שישפיע גם על הקריירה ויתעוררו מתיחות בין הרצוי למצוי וצורך בשינוי; בראשון עד שלישי תחושו שחרור ואופטימיות.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

ייתכן שכספים יגיעו מירושות, מביטוחים או מקרנות. אתם מקדימים את זמנכם ורצוי שתהיו יותר סבלניים כדי שתוכלו ליישם את השקפת עולמכם.

שישי־שבת צפויים להיות לחוצים מבחינה רגשית, מה שישפיע עליכם גם פיזית; בראשון עד שלישי מערכות יחסים יסבו לכם אופטימיות, אך יידרשו הצבת גבולות וסבלנות; שלישי בצהריים עד חמישי צפויים להיות רגישים ביחסים האינטימיים. תחושו ביטחון ויציבות וייתכן שגם רצון במחויבות ובעליית שלב ביחסים.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

מערכות היחסים נראות יציבות ובטוחות, כשהצד השני יוזם, ומביע רצון לחזק את המחויבות. תיתכן התקדמות ביחסים בקרב מי שנמצאים בתחילת קשר. לצד השני יש נטייה לאימפולסיביות בתקשורת, נסו להיות סבלניים.

שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית, בעיקר ביחסים רומנטיים או ביחסים עם הילדים. ייתכן שתחוו חוויות רגשיות עוצמתיות; בראשון עד שלישי האופטימיות תורגש, אלה ימים טובים לפעילות גופנית; בשלישי בצהריים עד חמישי תחושו ביטחון.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

מתיחות במערכות יחסים וצורך במרחב. נסו לא לדרוש תשומת לב ולא לכפות את עצמכם על הצד השני. אלה ימים טובים בעבודה, עם יוזמות, תוצאות והספק.

בשישי־שבת האווירה בבית טעונה והרגשות אינטנסיביים, המתיחות ביחסים גורמת למאבק פנימי ולחוסר שקט; בראשון עד שלישי צפויות הקלה ואופטימיות. תהיו דומיננטיים ותהיה נטייה לדרמטיות; שלישי בצהריים עד חמישי צפויים להיות טובים בעבודה, תהיו פעילים ויוזמים, תשיגו תוצאות ויהיה לכם הספק טוב.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

זהו שבוע טוב להיות בו פרקטיים, תראו תוצאות אחרי השקעה רבה ותוכלו ליישם רעיונות. אתם דומיננטיים בעבודה וצריכים מרחב לבטא את עצמכם.

שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים בסביבה הקרובה, שחררו שליטה על קרוביכם ותנו להם מרחב; בראשון עד שלישי האווירה בבית ובמשפחה תהיה קלילה ומשוחררת אך נדרשים גבולות; שלישי בצהריים עד חמישי יהיו טובים לביטוי עצמי.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

אתם חשים יציבות וביטחון בבית ובמשפחה. היחסים המשפחתיים מעניקים לכם שקט ואיזון, אך יש לכם נטייה לאימפולסיביות, נסו להיות סבלניים עם המשפחה הקרובה.

בשישי־שבת ייתכנו הוצאות רבות, נסו לשלוט בכך; בראשון עד שלישי תחושו אופטימיות והקלה בסביבה הקרובה. אתם פופולריים ופתוחים, שמרו על גבולות עם קרוביכם; בשלישי בצהריים עד חמישי תחושו יציבות וביטחון בבית ובמשפחה.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

אתם נוטים להיות יוזמים ופעילים בסביבתכם הקרובה, היחסים עם קרוביכם מעניקים לכם ביטחון ויציבות, נסו לא לקחת אחריות על אחרים ושחררו שליטה. הירח במזלכם בשישי־שבת מעורר רגשות טעונים, צורך במרחב וקושי באינטימיות. קחו את המרחב שאתם זקוקים לו.

שלישי בצהריים עד חמישי צפויים להיות רגישים עם קרוביכם.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

אתם זקוקים למרחב וחשים חוסר סבלנות ועצבנות עם קרוביכם, השתדלו להתרחק. מבחינה כלכלית, אלה שבועות טובים עם הזדמנויות שייתנו לכם ביטחון לטווח הארוך, זהו זמן טוב להשקיע בתבונה.

שישי־שבת צפויים להיות רגישים ואינטנסיביים, ייתכן שיצופו חששות, וייתכן בלבול; בראשון עד שלישי הירח במזלכם יביא עמו אופטימיות אך גם צורך לשמור על גבולות, בעיקר עם המשפחה; שלישי בצהריים עד חמישי צפויים להיות טובים מבחינה כלכלית.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

ונוס, מרס ומרקורי במזלכם בזוויות הרמוניות מעניקים יציבות וביטחון במערכות יחסים. התקשורת נוטה להיות מעט אימפולסיבית, וכדאי להיות סבלניים. זהו זמן טוב לתכנן את צעדיכם להמשך הדרך.

בשישי־שבת צפויה רגישות חברתית. נסו לשחרר שליטה וקחו לעצמכם את המרחב שאתם זקוקים לו; בראשון עד שלישי תחושו הקלה ואופטימיות אך גם בלבול וחוסר ודאות; בשלישי בצהריים עד חמישי הירח במזלכם יביא עמו רגישות, בעיקר במערכות יחסים.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

אתם חשים צורך במרחב ובחופש, מתקשים עם אינטימיות לוחצת מדי וחשים עצבנות וחוסר סבלנות. נדרשים סדר וחשבון נפש.

שישי־שבת צפויים להיות טעונים ורגישים בקריירה על רקע קונפליקט בין הצרכים שלכם לצרכים של התפקיד; בראשון עד שלישי תהיו פתוחים ופופולריים, אלה ימים טובים למי שעובדים עם קבוצות, קהל וארגונים גדולים, אך עליכם לשמור על גבולות עם אחרים; שלישי בצהריים עד חמישי יוקדשו לסדר ולבדיקה, שיביאו בסופו של דבר תחושת ביטחון, התפכחות ויציבות.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

אתם חשים חוסר שקט, עצבנות וצורך במרחב ובחופש. מבחינה חברתית אתם יוזמים ופעילים ולוקחים על עצמכם אחריות, גם על אחרים, נסו להימנע מכך ושמרו על גבולות נכונים ובריאים מול הסביבה.

שישי־שבת צפויים להיות רגישים וטעונים. השקפתכם קיצונית ואמוציונלית. נסו לשחרר שליטה ולהיות אובייקטיביים; ראשון עד שלישי טובים לפרסום והפצה של ידע וכישרון בקריירה; שלישי בצהריים עד חמישי צפויים להיות רגישים מבחינה חברתית, עם נטייה לקחת על עצמכם יותר מדי אחריות. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>