מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים ופעילים מבחינה חברתית, אך נדרשות מכם אנרגיה וסבלנות. אתם חסרי שקט ועצבניים. יש לכם נטייה להוביל אחרים בדרככם המיוחדת, וזהו זמן טוב לתת מעצמכם עבור הקהילה ועבור אחרים.
בשישי צפוי חוסר שקט על רקע כלכלי, שמרו על איזון בהוצאות ושחררו עכבות שקשורות בכסף; בשבת־ראשון ייתכנו נסיעות קצרות; שני־רביעי צפויים להיות משפחתיים ורגשיים ותחושו צורך להיות בבית; ברביעי בצהריים־חמישי האנרגיה תתחזק ותהיו דומיננטיים.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

חיבור לייחודיות שלכם יעזור לכם להיות יותר מדויקים בהחלטותיכם. אתם חשים עצבנות וצורך במרחב. הירח במזלכם בשישי מביא עמו רגישות בקריירה וחוסר סבלנות. תידרשו לשחרר את העקשנות והקיבעונות שלכם ולהיפתח לרעיונות חדשים ולא קונבנציונליים.
שני עד רביעי צפויים להיות רגישים בסביבה הקרובה ותחושו שייכות ומשפחתיות עם קרוביכם; ברביעי בצהריים עד חמישי האווירה בבית ובקרב המשפחה תהיה מתוחה. ייתכן קונפליקט בין הקריירה והבית.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

השקפת עולמכם משתנה, ואתם נוטים להסתכל על החיים באופן לא שגרתי. היו פתוחים לשינויים גדולים.
בשישי רגשות מעכבים יצופו וישתחררו, תנו לתהליך להוביל אתכם למרות תחושת חוסר השקט והעצבנות; בשבת־ראשון הירח במזלכם יביא עמו לתקשורת פתוחה אך גם לחוסר סבלנות; בשני עד רביעי התחום הכלכלי יעניק לכם ביטחון ותוכלו לכלכל נכון את צעדיכם; ברביעי בצהריים עד חמישי תהיו דומיננטיים בסביבתכם הקרובה ותוכלו להשפיע על קרוביכם.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

ביכולתכם לראות את המצב הרגשי בצורה אובייקטיבית ויש לכם תובנות והארות אך גם נטייה לעצבנות ולחוסר שקט וצורך במרחב.
בשישי מתח פנימי יכול להשפיע עליכם מבחינה חברתית; בשבת־ראשון צפוי עומס, נסו לסנן גירויים חיצוניים; בשני עד רביעי הירח במזלכם יגביר את הרגישות ועלול ליצור הצפות רגשיות, נסו לשמור על אובייקטיביות; ברביעי בצהריים עד חמישי ייתכנו דרמות בתחום הכלכלי, אולי הוצאות בלתי צפויות.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

מערכות יחסים מפעילות אתכם. הצד השני זקוק למרחב, מה שיוצר נטייה לחוסר שקט. כדאי לתת את המרחב ולחזק את עצמכם. השתדלו להיאזר בסבלנות.
בשישי צפויה רגישות בקריירה ותחושו צורך להתקדם; שבת־ראשון צפויים להיות טובים מבחינה חברתית וביכולתכם למגנט סביבכם אנשים. זהו יום טוב לעובדים עם קהילות, קבוצות וקהל; שני עד רביעי צפויים להיות רגישים; ברביעי בצהריים עד חמישי הירח במזלכם יחזק את האנרגיה ועלול ליצור דרמות.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

האנרגיה מופנית לעבודה, אתם פעילים ויוזמים, וזקוקים למרחב. יש לכם נטייה לחוסר שקט, השתדלו להיות סבלנים ולהתחבר לייחודיות שלכם.
בשישי כדאי לשחרר אמונות כובלות; שבת־ראשון יהיו טובים לפרסום והפצה של ידע או כישרון; בשני עד רביעי צפויה רגישות חברתית וכדאי להיות בחברת חברים שיעניקו לכם תחושת שייכות; ברביעי בצהריים עד חמישי ייתכנו דרמות, חוסר שקט וקושי לבטא רגשות. ייתכן שתוכלו לאזן את הרגשות שלכם באמצעות יצירתיות.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

זמן להתחבר לייחודיות וליצירתיות שלכם בלי לנסות לרצות אחרים. חשוב להקשיב לרצון הפנימי שלכם גם אם הוא לא שגרתי ולא להתפשר ולוותר על עצמכם. ייתכנו עצבנות וחוסר שקט בימים אלו.
שישי צפוי להיות רגיש ביחסים האינטימיים ותחושו צורך במרחב; שבת־ראשון צפויים להיות טובים לטיולים ו/או לימודים; שני עד רביעי צפויים להיות רגישים בקריירה; ברביעי בצהריים עד חמישי תהיו דומיננטיים ומשפיעים מבחינה חברתית וייתכנו מתיחות וחוסר סבלנות.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

האווירה בבית חסרת שקט ומתוחה. אתם חשים צורך במרחב ובפרטיות, וייתכנו עצבנות ואימפולסיביות בקשר עם בני משפחה. תיתכן תחושת ריחוק מקרוביכם, נסו לשמור על סבלנות.
בשישי צפויה רגישות במערכות יחסים, יש לכם צורך במרחב; בשבת־ראשון צפויים חוסר שקט ועומס מחשבות; בשני עד רביעי תהיה לכם נטייה לראייה סובייקטיבית; ברביעי בצהריים עד חמישי תורגש השפעתכם בקריירה, ותהיה נטייה לקונפליקט בין הבית לקריירה.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים בסביבתכם ונוכחותכם בולטת. עם זאת, התקשורת לא רגועה, נסו לשמור על סבלנות וקחו את המרחב והחופש שלהם אתם זקוקים.
בשישי צפוי חוסר שקט בעבודה ותידרשו ליצירתיות ולסבלנות על מנת לעבור את הימים האלו; בשבת־ראשון מערכות יחסים יאזנו אתכם; שני עד רביעי צפויים להיות רגישים ותחושו צורך בביטחון; ברביעי בצהריים עד חמישי תהיה לכם נטייה להיכנס לוויכוחים, נסו להימנע מלכפות את דעותיכם על אחרים.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

נטייה להוצאות בלתי צפויות ואימפולסיביות. כדאי להימנע ממהלכים לא מתוכננים, ונדרשות יצירתיות וחשיבה בלתי שגרתית כדי לאזן את המצב הכלכלי.
בשבת־ראשון אירועים בעבודה עשויים לחזק אתכם כלכלית; בשני עד רביעי מערכות היחסים יאזנו אתכם מבחינה רגשית ותחושו שייכות וביטחון; ברביעי בצהריים עד חמישי רצוי להקשיב ללב על מנת להרגיע את המתח הפנימי.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

אתם חשים צורך בשחרור ובשינוי, מה שגורם לחוסר סבלנות, חוסר שקט ועצבנות. רצוי להירגע באמצעות ספורט.
בשישי האווירה בבית ובקרב המשפחה לא רגועה, ואתם חשים צורך להשתחרר מכבילות ומהיצמדות למוכר שלא מקדמות אתכם; שבת־ראשון צפויים להיות טובים לביטוי עצמי וצפויות תובנות והארות; שני עד רביעי צפויים להיות רגישים בעבודה, במיוחד עבור מי שעובדים עם ילדים ומשפחות; ברביעי בצהריים־חמישי צפויה מתיחות במערכות יחסים וכן נטייה לדרמות.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

זהו זמן להתבוננות פנימית, כרגע פחות נכון ליזום ולפעול להנעת רעיונות יצירתיים, כדאי לחכות לעיתוי מדויק יותר. ייתכנו חוסר שקט, בלבול וחוסר ודאות.
בשישי תחושו צורך להשתחרר מהשפעת אנשים קרובים שיוצרים מתיחות סביבכם; שבת־ראשון יהיו טובים לתקשורת בבית ובמשפחה, ביכולתכם להבין מצבים מורכבים; בשני עד רביעי תיתכן חוויה רגשית חיובית ומעצימה; ברביעי בצהריים עד חמישי תהיו דומיננטיים בעבודה אך ייתכנו מתיחות ודרמות, נסו לא ללבות את האש.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>