מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

זהו זמן של התכנסות, חשבון נפש לקראת התחלות חדשות. ביחסים החברתיים יש מתיחות, יש לכם רצון במרחב וחופש מכולם, ולכן ייתכנו נתקים.

שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית; שבת אחר הצהריים עד שני צפויים להיות אופטימיים, ייתכנו נסיעה או טיול מעבר לים, שייתנו לכם אוויר לנשימה; בשלישי־רביעי צפויים עומס והשקעה בקריירה ותוכלו להגיע להישגים ולתוצאות; חמישי צפוי להיות מתוח וחסר שקט וילווה בעצבנות, נסו להיות סבלניים.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

הסמכות והשפעתכם מורגשות. אתם לוקחים על עצמכם הרבה אחריות וחשים עומס. השתדלו לשמור על גבולות. ביחסים בקריירה יש מתיחות וקונפליקטים.

בשישי־שבת מערכות יחסים יהיו מתוחות ייתכנו נתקים וצורך במרחב; בשבת אחר הצהריים עד שני צפויות הקלה ואופטימיות, אך יש עדיין יש מתיחות; בשלישי־רביעי גישה מעשית תעזור לכם לתכנן קדימה את צעדיכם, שמרו על פתיחות ועל יצירתיות; חמישי צפוי להיות לא רגוע ביחסים בקריירה, ייתכנו נתקים וצורך במרחב.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

סמכותכם מורגשת, אתם לוקחים על עצמכם הרבה אחריות ועומס. ביחסים נדרשות סבלנות ותשומת לב, ייתכנו התרחקות או ניתוק בלתי צפויים.

שישי־שבת צפויים להיות רגישים פיזית וייתכנו לחצים; בשבת אחר הצהריים עד שני מערכות יחסים ייתנו לכם תחושת הקלה ואופטימיות, ייתכנו הזדמנויות חדשות לפנויים שביניכם; בשלישי־רביעי תחושו אחריות ותהיה נטייה להתפכחות; בחמישי תידרש מכם גישה סובלנית, הימנעו מקבלת החלטות אימפולסיביות, בעיקר ביחסים.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

אתם נוטים לאמץ גישה מפוכחת. ייתכן שאתם לוקחים על עצמכם אחריות ומעמיסים על עצמכם יותר מהרגיל. אתם חשים עצבנות וחוסר שקט שקשורים ליחסים.

שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית, בעיקר ביחסים הרומנטיים או ביחסים עם הילדים. יש לכם נטייה לדרמות; בשבת אחר הצהריים עד שני תחושו רגיעה ביחסים ואופטימיות; בשלישי־רביעי מערכות היחסים יעניקו לכם תחושת ביטחון; בחמישי תחושו עצבנות וחוסר שקט. הימנעו מאימפולסיביות.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

מתיחות במערכות יחסים, ייתכנו ניתוקים. יש בכם צורך להשתחרר מיחסים לא מאוזנים. אתם מתפכחים ומסתכלים על המצב בצורה בוגרת מתמיד.

שישי־שבת צפויים להיות טעונים בבית ובקרב המשפחה. יש לכם צורך בחופש ובמרחב, וזה משפיע על היחסים המשפחתיים; בשבת אחר הצהריים עד שני תחושו הקלה ואופטימיות; בשלישי־רביעי יהיו לכם הספק ותוצאות בעבודה. אתם עסוקים ולוקחים אחריות; חמישי צפוי להיות מתוח ביחסים.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

חשבון נפש ובדיקה במערכות יחסים. יש צורך בהצבת גבולות. התקשורת מבלבלת ולא ישירה. אתם חווים התפכחות ולקיחת אחריות. יחסים בעבודה מתוחים וייתכנו נתקים והתרחקויות, היו סבלניים.

בשישי־שבת צפויות רגישות ואינטנסיביות בסביבה הקרובה; בשבת אחר הצהריים עד שני האווירה בבית תהיה קלילה ואופטימית אך תיתכן מתיחות בזוגיות; שלישי־רביעי יהיו טובים להגשמת רעיונות; בחמישי צפויה מתיחות בעבודה מול ממונים, קולגות ולקוחות.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

סמכותכם מורגשת בעבודה. ייתכן שמוטלת עליכם יותר אחריות מהרגיל, אך עליכם לשמור על גבולות. היחסים הרומנטיים או היחסים עם הילדים מאתגרים.

שישי־שבת צפויים להיות מאתגרים בתחום הכלכלי, ייתכן שזה קשור ליחסים ולניתוקים בלתי צפויים. תמיכה עשויה להגיע מהעבודה; בשבת אחר הצהריים עד שני תחושו אופטימיות; בשלישי־רביעי האווירה בבית תעניק לכם תחושת יציבות וביטחון; בחמישי היחסים הרומנטיים או היחסים עם הילדים יהיו מתוחים.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים וסמכותכם והשפעתכם בולטות. זהו זמן טוב לבטא את עצמכם. עם ילדים רצוי לשמור על גבולות ברורים. הירח במזלכם בשישי־שבת יביא עמו ימים טעונים מבחינה רגשית. תגובות קיצוניות ובלתי צפויות ייתכנו במערכות יחסים משפחתיות וזוגיות.

שבת אחר הצהריים עד שני צפויים להיות אופטימיים; בשלישי־רביעי תחושו יציבות והתפכחות; חמישי יתאפיין בחוסר שקט ביחסים המשפחתיים, עצבנות וצורך במרחב. נדרשת מכם סבלנות.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

צפוי מתח במערכות יחסים, ויש צורך במרחב על רקע הצורך להשתחרר מאנשים קרובים אליכם. אתם נוטים לקחת אחריות ויש עליכם עומס רב מהרגיל.

שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים, רגשות יצופו ויגרמו למתח ואף לנתקים עם הסביבה. הקשיבו לאינטואיציות שלכם; בשבת אחר הצהריים עד שני צפויה אופטימיות; בשלישי־רביעי התחום הכלכלי יעניק לכם ביטחון. ייתכנו הזדמנויות להכנסות או רווחים לטווח הארוך; בחמישי צפוי חוסר שקט בסביבה הקרובה.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

התחום הכלכלי מושפע ממערכות היחסים וייתכנו הוצאות בלתי צפויות. אתם נדרשים להיות סבלנים. סמכותכם מורגשת בסביבה הקרובה, ואתם נוטים לקחת אחריות על קרוביכם, השתדלו לא להעמיס יותר מדי.

בשישי־שבת צפויות רגישות חברתית ונטייה לרגשות קיצוניים, ניתוקים וצורך בפרטיות; בשבת אחר הצהריים עד שני תחושו אופטימיות והקלה; בשלישי־רביעי הירח במזלכם יחזק את היציבות והביטחון, ותוכלו לתכנן קדימה; בחמישי צפויה נטייה להוצאות בלתי צפויות ואימפולסיביות.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

ייתכנו מתיחות וצורך במרחב וחופש מהצד השני. חשוב שתיקחו את המרחב והזמן שאתם זקוקים להם.

שישי־שבת צפויים להיות רגישים בקריירה, מה שיחזק את המתיחות במערכות היחסים; שבת אחר הצהריים עד שני צפויים להיות אופטימיים, בעיקר מבחינה חברתית. אתם פופולריים ופתוחים, אלה ימים טובים מול קבוצות, קהל, קהילה וארגונים גדולים; בשלישי־רביעי צפויות סגירות מעגלים עם עצמכם. רגשות ישתחררו; בחמישי הירח במזלכם יחזק את הרגישות ביחסים. שמרו על סבלנות וקחו את המרחב לו אתם זקוקים.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

אתם בימים של סגירות מעגלים וחשבונות נפש, לוקחים על עצמכם אחריות וחשים עומס. ביכולתכם להתפכח ולהשתחרר מאמונות, ראייתכם תתבהר.

שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים וטעונים. השקפתכם נוטה להיות קיצונית, השתדלו לא לקבל החלטות נמהרות מדי; בשבת אחר הצהריים עד שני תחושו קלילות ושחרור אחרי ימים טעונים, בעיקר בקריירה; בשלישי־רביעי משימה או מחויבות שלקחתם על עצמכם מניבות פירות; בחמישי תחושו חוסר שקט ועצבנות ביחסים, יום טוב להתבוננות פנימית. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>