מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

שבוע של חשבון נפש. אתם חשים בלבול וחוסר ודאות. אתם זקוקים למרחב ונוטים להתנתק מההמון.
שישי ילווה בחוסר שקט ובנטייה לאימפולסיביות, שמרו על סבלנות; בשבת־ראשון מולד הירח בדגים יגביר את הרגישות. מומלץ להיעזר בכל דבר שיכול לאזן אתכם רגשית; בשני־שלישי הירח במזלכם יחזק את היוזמות החברתיות ותוכלו לבטא את עצמכם; ברביעי־חמישי רעיונות כלכליים יצירתיים יוכלו לחזק אתכם, אך היזהרו מהחלטות אימפולסיביות ומהוצאות לא צפויות.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

סמכותכם מתחזקת. אתם נוטים לקחת על עצמכם אחריות ודורשים מעצמכם המון. יש לכם רעיונות וביכולתכם להשפיע ולבצע שינויים חברתיים.
בשישי תחושו חוסר שקט ועצבנות בקריירה וכן נטייה לאימפולסיביות ולחוסר סבלנות, נסו להימנע מקבלת החלטות מהירה ביום זה; בשני־שלישי תרצו לבטא את רגשותיכם אך העיתוי לא מדויק, היו סבלניים; ברביעי־חמישי הירח במזלכם יגביר את הרגישות, בעיקר בקריירה, אל תהיו עקשנים.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

ימים של עומס בקריירה. אתם לוקחים הרבה על עצמכם מתוקף תפקידכם. השפעתכם מורגשת, זהו זמן טוב לחיזוק מעמדכם. נסו לא להעמיס יותר מדי על עצמכם.
בשישי תהיו חסרי שקט. יש לכם נטייה לבטא את דעותיכם באימפולסיביות; בשבת־ראשון מולד הירח יפתח חודש רגיש בקריירה, שילווה באחריות רבה ומחויבויות; שני־שלישי יהיו טובים ליוזמות חברתיות; רביעי־חמישי יהיו טובים לבטא רגשות באמצעות יצירתיות. יש לכם השראה ורעיונות יצירתיים.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

גישתכם פסימית ורצינית. אתם לוקחים על עצמכם אחריות ועורכים חשבון נפש, המלווה בתהיות על חייכם. יש לכם ראייה בוגרת ומחויבת. אתם חשים חוסר שקט.
בשישי השתדלו לא להיות אימפולסיביים; בשבת־ראשון מולד הירח יפתח חודש רגיש שילווה בנטייה לעצבות ולפסימיות; בשני־שלישי תובילו מהלכים בקריירה, נסו לשמור על סבלנות; ברביעי–חמישי צפויים רגישות חברתית וצורך ביציאה מהטריטוריה שלכם. ביכולתכם להשפיע על קבוצות, קהילות, קהל וארגונים גדולים.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

נטייה לחשבון נפש וצורך לקחת אחריות על הרגשות ועל התהליכים שאתם עוברים. אתם חשים בלבול וחוסר ודאות וייתכן שגם עצבות ורגישות יתר. מערכות יחסים נוטות להיות לא יציבות, ויש לכם נטייה לחוסר סבלנות.
שישי צפוי להיות מאתגר ביחסים; בשבת־ראשון מולד הירח יגביר את הרגישות; בשני־שלישי האנרגיה תתחזק. אתם נוטים לגישה אקטיבית ויוזמתית; רביעי־חמישי יוקדשו לקריירה. דרושה יצירתיות כדי לעבור את הימים האלו.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

מערכות יחסים מכבידות עליכם ואתם נדרשים לקחת אחריות ולגלות בגרות. ייתכן שייערך חשבון נפש ביחסים, ותיתכן כניסה למחויבות. הצד השני נוטה לקחת אחריות על היחסים.
בשישי האווירה בעבודה מאתגרת ותלווה בנטייה לחוסר סבלנות; בשבת־ראשון מולד הירח יביא להתמודדות במערכות יחסים, שתכלול הצבת גבולות ולקיחת אחריות; בשני־שלישי צפויה אינטנסיביות רגשית; ברביעי־חמישי חשוב לגלות פתיחות ולשחרר אמונות מקבעות.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

יש עליכם הרבה עומס בעבודה - הרבה מטלות, משימות ומחויבויות. נסו להוריד מעצמכם אחריות שלא קשורה אליכם והציבו גבולות. אתם חשים צורך לתת לגוף מנוחה.
בשישי תחושו חוסר סבלנות וחוסר שקט; בשבת־ראשון מולד הירח יפתח חודש רגיש בעבודה; בשני־שלישי צפויה התחזקות במערכות יחסים; ברביעי־חמישי צפויים חוסר שקט ועצבנות. מגע ואוכל טוב יכולים להרגיע ולאזן אתכם.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

אתם מתחברים לעצמכם. האווירה בבית חסרת שקט ועצבנית, מה שמשפיע על הזוגיות. אתם זקוקים למרחב ולחופש ביחסים וייתכנו ניתוקים.
בשישי צפויה נטייה לאימפולסיביות וחוסר סבלנות; בשבת־ראשון מולד הירח בראשון עלול להביא לתחושת בדידות ועומס רגשי; בשני־שלישי תהיו יוזמים ופעילים בעבודה ותוכלו להניע מהלכים; ברביעי־חמישי צפוי חוסר שקט במערכות יחסים, יש לכם צורך במרחב ובחופש וייתכנו ניתוקים.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

ייתכן שלקחתם על עצמכם מחויבות שיוצרת עומס רגשי. סגירות מעגלים במשפחה אפשריות. אתם חשים התפכחות לגבי מצבכם ומקומכם בבית ובמשפחה.
בשישי צפויה נטייה לחוסר שקט ולעצבנות. אתם זקוקים למרחב ולחופש מהקרובים; בשבת־ראשון מולד הירח יביא עמו כובד בבית ובקרב המשפחה. העומס הרגשי מורגש, נסו לא לקחת על עצמכם אחריות או מחויבות משפחתית; בשני־שלישי תהיו יוזמתיים; ברביעי־חמישי סביבת העבודה תהיה תזזיתית.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים בסביבתכם הקרובה וסמכותכם מורגשת.
בשישי תיתכן נטייה להוצאות בלתי צפויות שתוביל לחוסר שקט ולעצבנות; בשבת־ראשון מולד הירח יפתח חודש רגיש בסביבה הקרובה. הימנעו מלקיחת אחריות על קרובים לכם והציבו גבולות; בשני־שלישי צפויה התחזקות רגשית בבית ובקרב המשפחה, אך ייתכן חוסר סבלנות; ברביעי־חמישי מומלץ לשחרר רגשות מעכבים ואת הצורך במוכר ובידוע.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

היחסים בבית ובמשפחה מאופיינים בחוסר שקט ובצורך במרחב ובחופש. תיתכן נטייה לאימפולסיביות ולתגובות בלתי צפויות. התחום הכלכלי מטריד אתכם ונדרש תכנון וסדר. הירח במזלכם בשישי גורם לרגישות גבוהה ומגביר את העצבנות ואת חוסר השקט. מולד הירח יפתח חודש שיוקדש לתחום הכלכלי, נדרשים גבולות נכונים ותכנון לטווח ארוך.
בשני־שלישי תהיו יוזמתיים ופעילים בסביבה הקרובה, שמרו על סבלנות; ברביעי־חמישי האווירה בבית רגישה, הימנעו מאימפולסיביות

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

הרגישות גבוהה. זהו חודש של חשבון נפש, בדיקת גבולות וסגירות מעגלים.
שישי צפוי להיות רגיש וילווה בחוסר שקט פנימי, עצבנות וחוסר סבלנות. האינטואיציות שלכם גבוהות ומומלץ לנצל את הזמן להתבוננות; בשבת־ראשון מולד הירח במזלכם יפתח חודש עמוס מבחינה רגשית עם נטייה לקחת אחריות על אחרים - נסו להימנע מכך; בשני־שלישי צפויות הזדמנויות ליוזמות כלכליות; ברביעי־חמישי צפויה רגישות בסביבה הקרובה, ותחושו צורך במרחב ובחופש מקרוביכם.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>