חדשות מתפרצות

שר הביטחון ליאיר רמתי: "צר לי על הדרך בה פורסמה ההודעה על סיום תפקידך"

מבזק חדשות

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון נפגש לשיחת פרידה עם ראש מנהלת חומה היוצא במשרד הביטחון, יאיר רמתי, שלאחרונה הוחלט לסיים את תפקידו.

במהלך השיחה אמר שר הביטחון יעלון לרמתי: "אני מבקש להודות לך על שנות שירותך במשרד הביטחון כראש מנהלת חומה, ועוד לפני כן בתעשייה האווירית ובצה"ל. תרומתך לביצור ביטחונה של מדינת ישראל היא עצומה, והלוואי שיכולנו לספר לאזרחים מה עשית למענם. במיוחד אמורים הדברים במעורבות המשמעותית שלך בפיתוח שכבות ההגנה האקטיבית של מדינת ישראל, הכוללות את מערכות ה'חץ', 'כיפת ברזל' ו'שרביט קסמים', אך לא רק בפיתוחים אלו. מדינת ישראל, אזרחיה ומתקניה האסטרטגיים בטוחים יותר בזכות הפיתוחים שהיית חלק מרכזי בהם, ושלמענם הבאת לידי ביטוי מגוון יכולות אישיות מרשים ביותר".

"למרבה הצער ונוכח הנסיבות שנוצרו, נאלצנו להפסיק את עבודתך במשרד הביטחון. ההחלטה התקבלה בלב כבד מאוד, אך לא נותרה בידנו הברירה. חובתנו להקפיד קלה כחמורה בכל הקשור לסוגיות ביטחון מידע, בוודאי כשאדם במעמדך ובתפקידך אינו מקפיד על הכללים, גם אם לא היה בכך זדון. לכן לא יכולנו, לדאבון הלב, להתפשר כשגילינו את המעידות הללו, אלא לסיים את עבודתך. צר לי עוד, על הדרך בה פורסמה ההודעה על סיום תפקידך. נדע להפיק מכך לקחים. אין בכך כדי להעיד על הערכתנו הרבה לעשייתך".

נועם אמיר 01/01/2016 11:39
שתפו: