חדשות מתפרצות

בת 13: אבי ואחי ביצעו בי עבירות מין חמורות ומעשים מגונים

מבזק חדשות

חשד לעבירות מין חמורות בתוך המשפחה: תושב אזור השפלה נעצר אתמול בחשד שביצע עבירות מין חמורות בבתו בת ה-13. יחד אתו נעצר גם בנו, אחיה של הנערה, החשוד בביצוע מעשים דומים.

בתלונה שהגישה הנערה, שמסרה עדות מפורטת בפני חוקרת ילדים, היא טוענת כי במהלך השנה האחרונה נפלה קורבן לעבירות מין ומעשים מגונים שביצעו בה, לטענתה, אביה ואחיה. בעקבות התלונה נעצרו השניים והם יובאו במהלך היום לבית משפט השלום בראשל"צ, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם. החקירה בראשיתה. 

אתמול נעצרו אב ובנו משכונת א-טור שבמזרח ירושלים, בחשד שתקפו, פיזית ומינית, את בנותיו של הראשון, שתי אחיות בנות 9 ו-10. השתיים הוצאו מביתן בעקבות חקירת משטרה, שחשפה כי עברו מסכת התעללות פיזית מצד אביהן והתעללות מינית מצד אחיהן. בהמשך היום הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בפני בית המשפט. הפרשה החמורה נחשפה בעקבות מידע שהועבר למשטרה על ידי צוות בית הספר שבו לומדות השתיים, ממנו עולה כי בשיחה שהתקיימה עם הבנות הן סיפרו שאביהן מתעלל בהן ומכה אותן במשך תקופה ארוכה.

בשבוע שעבר נודע כי שלושה אחים מירושלים הגישו לפני כחודש תלונה במשטרה נגד אביהם בטענה שביצע בהם עבירות מין. השלושה סיפרו במשטרה כי החליטו להתלונן לאחר ששמעו מאחיהם הקטנים שגם בהם האב פוגע. אתמול עצרו חוקרי משטרת מחוז ירושלים את האב, בן 52, להוא הובא לחקירה בחשד לעבירות של אונס, מעשה מגונה ומעשה סדום.
 
האחים סיפרו כי אביהם גע בהם מינית לאורך תקופה ארוכה החל מהיותם בני 4. עוד סיפרו כי גמלו בלבם להתלונן במשטרה רק לאחר שכאשר שמרו על שני אחיהם הקטנים, בני 5 ו -7, סיפרו להם כי האב נוהג לבצע גם בהם את אותם המעשים שעפ"י החשד ביצע בהם עת שהיו בגילם. יומיים לאחר התלונה שהוגשה, הגיעה למשטרה אמם של האחים והתלוננה גם היא נגד האב, בגין אלימות פיזית ומילולית וכן אינוס. 
 
כאמור מיד עם קבלת התלונה נפתחה חקירה במסגרתה בוצעה חקירה ילדים ודיווח הועבר לגורמי הרווחה. מהחקירה עלה כי המעשים המיוחסים לאב בוצעו, עפ"י החשד, כלפי המתלוננים עת שהאב התגורר עימם. בהמשך התגרש האב מאמם ועבר להתגורר בדרום העיר עם נישואיו בשנית. על פי החשד, בתקופה זו פגע בשני ילדיו הקטנים. 

אלון חכמון 05/07/2017 10:30
שתפו: