במציאות של שיעורי ריבית השואפים לאפס, מתברר שהשקעות בנדל"ן  עשויות להניב תשואת גבוהות מאוד, במיוחד כשמדובר על השקעות בפרוייקטים של תמ"א 38.
 
אתמול הודיעה קרן קוביות 1, אשר עוסקת בהשקעות בפרוייקטים של התחדשות עירונית, כי השיגה תשואה של 36% בשנתיים שהיא קיימת. הקרן, שהוקמה לפני שנתיים  גייסה מהציבור 9.5 מיליון שקל להשקעה בארבעה פרוייקטים בתחום ההתחדשות העירונית.

בעקבות ביצוע הפרוייקטים ומכירת הנכסים הקרן הודיעה על רווח של 36% ועל החזרת ההשקעה למשקיעים ביחד עם רווח של 28.8% בשנתיים, שכן הקרן לוקחת לעצמה את ההפרש כעמלה. הקרן העמידה מימון ל ארבע פרויקטים, שניים מהם בתחום תמ"א 38 ברמת גן ושניים נוספים בתחום השימור בתל אביב.
 
לדברי שלום אשל, מנכ"ל קבוצת קוביות הזדמנויות בנדל"ן: "משקיעי קוביות נהנו מקדימות מובהקת בהחזר ההשקעה והרווחים מהפרויקט. כל כספי ההשקעה של משקיעי קוביות נמצאים בפיקוח מלא של נאמן חיצוני. אנחנו נמצאים בעיצומו של סבב גיוס לקוביות 4 שיושלם בשבועות הקרובים".

אשל הוסיף: "סביבת הריבית האפסית נותנת זריקת מרץ לתחום ההשקעות הפיננסיות בקרנות נדל"ן. הציבור מחפש כיום הזדמנויות השקעה שיספקו תשואות גבוהות בהרבה ביחס לריביות האפסיות על פיקדונות הבנקים ובמבנה הייחודי שיצרנו השקעה בקוביות מייצרת למשקיעים תשואה גבוהה בהרבה מרוב אלטרנטיבות ההשקעה הקיימות כיום בשוק ובסיכון נמוך מאוד למשקיע. מניתוח התקדמות הפרויקטים בהם השקיעה קוביות 2 אנחנו מעריכים כי התשואה הכוללת שתוחזר בשנת 2016 למשקיעיה תהיה דומה לתשואות קוביות 1".