פדני בוחר פריימים



החום הכבד ששרר השבוע לא מנע מבני פדני, הבעלים ויו״ר רשת התכשיטים PADANI, ומרעייתו ענת, לבקר בסט הצילומים של קמפיין הסתיו של הרשת. בני הזוג פדני התייצבו כבר בשש בבוקר בחוף הים בגבעת אולגה, שם צולם הקמפיין שמובילה הפרזנטורית החדשה, הדוגמנית שלומית מלכה. פדני לא הסתפק בצפייה והיה מעורב בכל פריים. במקום נכחו כמובן גם אנשי המקצוע המובילים את הפקת הקמפיין: צלם האופנה יניב אדרי, המאפר מיקי בוגנים והארט דיירקטור סיימון אלמלם




בני פדני, שלומית מלכה וענת פדני. צילום: שוקה כהן


טועמים ביחד



צוות יקב כישור, מהכפר כישורית המעסיק אנשים בעלי צרכים מיוחדים ויכולות מיוחדות, הגיע עם ריצ׳ארד דיוויס, הכורם והיינן הראשי, לביקור ביקב בזלת הגולן.



יואב לוי, הבעלים והיינן של יקב בזלת הגולן, אירח את הביקור, שבמסגרתו החליפו הנוכחים דעות מקצועיות וחלקו חוויות הקשורות, איך לא, בהפקת יין. האורחים מכישורית לא שבו לבסיסם לפני שנהנו מטעימת יינות יקב בזלת: שרדונה רזרב, נגב גולן, רוזה, מאגמה מרלו וקברנה רזרב.





פינברג מבקר את דאלי



עו"ד ארנה שר, השותפה המנהלת במשרד עורכי הדין נ. פינברג ושות', הפתיעה את 58 עובדי המשרד וביקשה שיארזו מזוודות לקראת נסיעה לברצלונה. השבוע חזרו העובדים מארבעה ימים קסומים ומלאי חוויות. בין האטרקציות שעברו העובדים המתיירים: סיור טאפאסים קולינרי, טיול על סגאווי ברחבי העיר, ביקור בעיירות חירונה ופיגראס, סיור במוזיאון סלבדור דאלי, בילוי וריקודים במועדון לילה וגם ביקור, איך לא, בבית משפט קטלוני.





יפית רפאל - מנכ״לית מרכזי "רונית רפאל־מדע היופי"


גיל: 37



מקום מגורים: תל אביב מצב משפחתי: נשואה +1



מה הספורט שלך? כדורשת, פילאטיס והליכות אירוביות



מה משך אותך לספורט? לכדורשת הגעתי בעקבות החסות שנתנו לליגת הנשים בארץ. ההתלהבות שלהן והאהבה למשחק פשוט מדבקת, וכבר אחרי האימון הראשון הבנתי למה.



כמה שעות ביום את מקדישה לספורט? כשעה. אילו מותגים את לובשת במסגרת האימונים? הכל מהכל.



מוזיקה באימונים: זה זמן לסדר מחשבות ולהקשיב לעצמי, לכן פחות שומעת מוזיקה. לעתים רחוקות -מוזיקה קצבית להעלאת האנרגיה. אנשים שהכרת במסגרת התחביב: את ניר בעלי האהוב. בשנת 2010 נתנו חסות לטריאתלון הנשים בהרצליה, וכמו כל חסות שאנחנו נותנים גם בזאת השתתפתי באופן פעיל. כדי להתכונן להשתתפות בתחרות הזאת נרשמתי לאימונים אצל גלעד קובו, שאימן באותו זמן את ניר לתחרות איש הברזל באוסטריה. את ניר הכרתי בבריכת השחייה כבר באימון הראשון, אבל התחלנו לצאת רק שלושה חודשים אחר כך.



שיא אישי: ריצות 10 ק"מ.



ספורטאי שאת חולמת לפגוש? האלופה האולימפית נדיה קומנצ'י - מצוינות, אומץ, תעוזה, מוטיבציה, נחישות ואלגנטיות. אישה שלא מתפשרת על החלומות והרצונות שלה, עם הצבת מטרות ברורה מאוד, שאף הובילה אותה לברוח למען החופש שלה. מייצגת כיום את רוח הנתינה, הסולידריות וקבלת האחר.



זמן פציעות: בעקבות כאבים חזקים בגב התחתון -ככל הנראה עומס על השרירים שגרם לכאבים בלתי פוסקים ואף לגרירת רגל. במשך תקופה ארוכה עברתי טיפולי פיזיותרפיה והכאב לשמחתי עבר, והצלחתי לחזור לפעילות ספורטיבית.



מה מרגיע אותך כשנבצר ממך לעסוק בספורט? הבת שלי.



תפסו ג’וב



>פז הירשמן ימונה למנכ״ל משותף של ארגון צופן.



>אמיתי פולק התמנה למנהל אגף בקבוצת המחשוב יעל.



>רומינה מאיר־רפה מונתה לתפקיד מנכ״לית אנליט של קבוצת מוצרי מעברות.



>רו״ח מירב בן כנען־הלר מונתה לסמנכ״ל כספים ופיתוח עסקי של קבוצת אלון.



>דלית גפן תתמנה למנכ״ל חברת גלובל פקטורינג, חברה בת של קבוצת ישראכרט.



>ד"ר דפנה בלצ׳ינסקי מונתה לתפקיד מנהלת מוצר טימורקס גולד של קבוצת סטוקטון הישראלית.