נגרין עושה אודישן לפולניות
ג'ואנה קרופה, דוגמנית ומנחה אמריקאית ממוצא פולני שכיכבה ב־Dancing with the Stars ("רוקדים עם כוכבים" האמריקאי), "עקרות בית אמיתיות – מיאמי" וכיום מנחת התוכנית Poland’s Next Top Model (דוגמנית העל הבאה - גרסת פולין) - הגיעה השבוע לביקור בישראל. לאחר שעברה טקס הטבלה בנהר הירדן, כמקובל אצל תיירים נוצרים קתולים, התפנתה לצלם פרק בתוכנית הריאליטי שבהנחייתה. הלוקיישין שבו צולם הפרק היה מפעל התכשיטים של מיכל נגרין בבת ים. מסתבר שג'ואנה וחברתה המפיקה טרייסי זימנסקי הן לקוחות ותיקות של מעצבת התכשיטים הישראלית, שאותה הן מכירות מהחנות שלה בקניון ווסטפילד בוורלי הילס בלוס אנג'לס. בצילומים ערכו אודישנים למתמודדות התוכנית הפולניות וצוות השופטים כלל לצד ג'ואנה המנחה גם את מיכל נגרין ובתה יסמין.
אליסון וסבן בדאבל דייט בעיר הבה”דים

בנובמבר אשתקד גייס איש העסקים והפילנתרופ חיים סבן את חברו לארי אליסון, בעלי אוראקל, לתרום עבור הקמתם של מבני רווחה שישמשו את חיילי צה"ל בעיר הבה"דים בנגב. השבוע הגיעו ארצה אליסון ובת זוגו, השחקנית ניקיטה קהאן, כאורחים של ד"ר שריל וחיים סבן. בני הזוג נהנו מסיור בקריית ההדרכה של צה"ל בנגב, וחנכו לראשונה מבנה אודיטוריום מאובזר בעלות של תשעה מיליון דולר שהוקם הודות לתרומתו של אליסון. בסיור לקחו חלק בכירי ארגון FIDF (ידידי צה"ל בארה"ב) וביניהם: יו"ר FIDF בדימוס נילי פאליק ומנהל סניף FIDF בישראל אל”מ במיל. עטר דגן.

חיים סבן ולארי אליסון
 
זינגר בלב ים
איתי זינגר, מבעלי סטרים יאכטות, יצא לחופשת הפלגה בלוקיישן הנחשק שבין מונטה קארלו למונקו בדרכו לאיטליה. זינגר החליט לפנק עצמו ולהצטייד ביאכטה מסוג PRESTIGE הכוללת שלוש סוויטות, חדר נוסף המאכלס שני אנשי צוות, סיפון עליון מרווח, סלון גדול ומפנק, משטחי שיזוף וסיפונים מרווחים. למעוניינים: את היאכטה המדוברת אפשר להשכיר בעלות של 25 אלף יורו לשבוע.


איתי זינגר. צילום: יח"צ


PRESTIGE. צילום: יח"צ
 
שואבים במרץ
יצרנית שואבי האבק הבינלאומית dyson השיקה השבוע את סדרת השואבים האלחוטיים החדשה שלה - V6 total clean. אירוע ההשקה נערך ביום שני בקומה הרביעית בתל אביב. לאירוע הגיע במיוחד מנהל הפיתוח העסקי של החברה ואחראי המזה״ת ואפריקה אדם גארנר.
גארנר סקר את החידושים בחברה וביניהם גם השואב הרובוטי העתידני, ולא הסכים להתחייב על תאריך הגעתו ארצה. היבואן הישראלי של Dyson צבי כהן יבלה את הימים הקרובים עם האורח בישיבות וגם על חוף הים - המקום האהוב על גארנר בארץ.

אדם גארנר וצבי כהן. צילום: שרה ינור 
היפנית החדשה של ההיי טק
עודד גונן, הבעלים של קבוצת המסעדות ONAMI, הכוללת את המסעדה היפנית הוותיקה ONAMI (אונמי), מסעדות הטאפאסים TAPEO (טפאו) ומסעדת מאכלי הרחוב היפניים Oban Koban (אובן קובן), השיק השבוע מסעדה נוספת של Oban Koban – הפעם במעוז ההייטק ברמת החייל. המסעדה החדשה נפתחה ברחוב הברזל. אמש נערך ערב פתיחה שאליו הוזמנו חברים וסועדים ותיקים של הרשת. בין יתר קפץ לטעום ולברך אופיר אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי בתל אביב.

עודד גונן ואופיר אורן. צילום: לנס הפקות