1. איש העסקים הישראלי־אמריקאי חיים סבן אירח בביתו הפרטי בבוורלי הילס אירוע למוזמנים בלבד לרגל צאת הביוגרפיה על חייו ופועלו של הרב יחיאל אקשטיין, נשיא הקרן לידידות. בסיום קבלת הפנים התייצבו השניים לאירוע הגאלה השנתי של סניף לוס אנג'לס של ארגון FIDF - ידידי צה"ל בארה"ב. במהלך הערב סייע סבן למארגנים לגייס תרומות בסך של יותר מ־31 מיליון דולר עבור חיילי צה"ל. כוכבים רבים, בהם אנטוניו בנדרס, אנריקו מאסיאס, ג'ייסון אלכסנדר, לייב שרייבר, מארק וולברג, ארי עמנואל, ג'ין סימונס, ודיוויד פוסטר הגיעו לערב הנוצץ.


חיים סבן ואנטוניו בנדרס. צילום: יח"צ
 
2. בחמישי בערב, טרום הנסיעה לארה"ב, ראש הממשלה בנימין נתניהו ובניו יאיר ואבנר הגיעו למסעדת "בלו סקיי" הכשרה של השף מאיר אדוני על גג מלון "קרלטון" בתל אביב לחגוג לאישה ולאם המשפחה, שרה נתניהו, יום הולדת.

3. אל מועדון "זאפה" שבהרצליה הגיעו בשישי בערב מוזמנים רבים כדי לחגוג את יום הולדתה ה־70 של יהודית קצין. ארובות השמיים לא התחשבו בבעלת השמחה ומזג אוויר חורפי במיוחד קיבל את פני הבאים. משפחת קצין לא נתנה לעניין פעוט זה לקלקל את המסיבה, ובכניסה לחניון הסמוך המתינו לאורחים מטריות צבעוניות כדי שיגיעו למועדון יבשים ומרוצים. בחלק האמנותי של הערב: הבעל, איש העסקים רוני קצין, בירך את רעייתו, האורחים נהנו מסרט מצויר שהופק לרגל האירוע, ולהקת שחקים הקפיצה את הנוכחים. שרו בגשם: שמואל וענת חרל"פ, אלפרד וחוה אקירוב, אתי ורמי כספי, אלי זהר, רני והילה רהב, צביה ויוסי גרוס, מיקי וליאורה פדרמן, נילי קריב, רחל ושאול לוטן, יוסי חכמי, יוסי ודליה פרשקר, דיתי ואלכס לנדסברג, גד ואתי פרופר, אמנון זכרוני, אוריאל ויהודית לין ועוד.


דיטי ואלכס לנדסברג. צילום: יח"צ
 
4. אלכס קרטן, מטפל מוכר בפרקינסון, ודיוויד ברין סגן העורך הראשי של ה"ג'רוזלם פוסט", הגיעו למרכז פרס לשלום כדי להציג בפני נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס את ספרם החדש "להתראות פרקינסון, שלום חיים". פרס בחן את הספר והוכיח שהוא איש חזון כשאמר "לא מדובר רק בספר, זו תקווה". בגזרת הקשר המשפחתי עלה שבנו של קרטן, אריק, שימש במשך תקופה ארוכה כשומרו האישי של פרס ואף היה לצדו בליל הרצח של יצחק רבין לפני 20 שנה.
5. ביום ראשון בשעות הבוקר עוד ישב ג'קי בן זקן באולם בית המשפט המחוזי בתל אביב והאזין לשופט דוד רוזן מקריא את גזר הדין בעניינו - שלוש שנות מאסר בפרשת הרצת המניות של מנופים פיננסים. בן זקן, החובק עסקים בארץ ובחו"ל, מאשדוד ועד ארה"ב, יצא בערב מההלם, עלה על ג'ינס וטי־שירט, ויצא לבלות עם חבריו במועדון Jimmy Who בתל אביב. במקום נערכה מסיבת יום הולדת משותפת לזמרת מאיה בוסקילה ולמגישה עינת ארליך.
 
6. בתיאטרון הקאמרי חגגו בימים שני ושלישי שתי פרמיירות להצגה “כבוד אבוד". בין ידידי התיאטרון שהגיעו לצפות ראשונים: יו"רית אגודת הידידים ליאורה עופר, גדעון וחנה המבורגר, אלי יונס, חיים טופול, יעל ואיזי בורוביץ', מיכל ודוד פורר, שי פירון, אהוד ברק ונילי פריאל, עמי וליזיקה שגיא, מנכ"ל התיאטרון נעם סמל ועוד.


גדעון וחנה המבורגר. צילום: איציק בירן

 
7. תורמים רבים השתתפו בשלישי באירוע ההתרמה השנתי של עמותת אנוש - העמותה הישראלית לבריאות הנפש - בהיכל התרבות בתל אביב. הערב כלל הופעה של יהודה פוליקר. נפגשו בהיכל: נשיאת העמותה צופית גרנט, יו"ר העמותה יורם כהן, המנכ"לית ד"ר הלה הדס, רעיה שטראוס ושמואל בן דרור.


רעיה שטראוס והלה הדס. צילום: יח"צ
 

8. בבית התפוצות באוניברסיטת ת"א נערך אירוע הענקת תואר מוסמך במינהל עסקים לבוגרי תוכנית קלוג־רקנאטי. נשיא ומנכ"ל חברת פרוטרום אורי יהודאי הגיע לספר לבוגרים על  האתגרים שניצבים בפני חברות ישראליות בדרך להפוך לחברות גלובליות מובילות, ושיתף את הבוגרים בנקודת מבטו ובניסיונו האישי. גרג הניפי, סגן הדיקן בקלוג, הגיע ארצה לרגל אירועי חגיגות 20 שנה להקמת התוכנית.