רוני חזקיהו, יו"ר הדירקטוריון של הבנק הבינלאומי, המשמש גם כיושב ראש חוג הידידים של עמותת 'ילדים בסיכוי', ומנכ"ל העמותה, ירון בראון - אירחו בערב יום רביעי את אירוע הגאלה השנתי של העמותה. במהלך הערב גויסו תרומות לעבודת העמותה, שמזה 29 שנים תומכת בשיקומם וקידומם של אלפי ילדים ובני נוער בסיכון, כאלה שהוצאו מבתיהם וחיים בפנימיות או בתי אומנה. 




יצחק סוארי, רוני חזקיהו וירון בראון (צילומים: אביב חופי)
 

השנה, נערכה הגאלה בהיכל התרבות שבתל אביב, בהשתתפותם של אדיר מילר, אורנה בנאי ו"שלישיית מה קשור". הגיעו ותרמו: יהודית ורמי נוסבאום עדיה ויצחק סוארי, פנחס בוכריס, דני ברנר, אילן גרינבוים שהגיע עם בתו עדי. עוד הגיעו גם ענת גבריאל, מוטי סלע, שלום זיידלר, עופרה ועתליה שמלצר, ענת ובני פדני, סיגל ודני בראון, רני והילה רהב, שלי ושמעון מנחם ועוד.


יוסי ואורית בכר


פנחס בוכריס ומוטי סלע

 
 
זוכרים ומוקירים את בן גוריון ונבון

טקס הענקת פרס בן גוריון נערך ביום חמישי במלון דן תל אביב. הטקס, שנערך בחסות בנק הפועלים, יוחד השנה גם לזכרו של נשיאה החמישי של ישראל, יצחק נבון ז"ל, ששימש גם כנשיא יד בן גוריון - והלך לעולמו לפני מספר שבועות.

באירוע, שנפתח בדקת דומיה לזכרו של נבון, העניקה עמותת יד בן גוריון את הפרס השנתי לצביקה גרינגולד, יו"ר הועדה הקרואה של העיר אופקים לשעבר, ובעל "עיטור הגבורה" על פועלו במלחמת יום הכיפורים ('כח צביקה'). מיד לאחר מכן, נשאו דברים נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס, הפרופסור אסא כשר, ויו"ר בנק הפועלים יאיר סרוסי, שדיבר על המנהיגות המיוחדת של בן גוריון ושל נבון. 

בין הנוכחים באירוע נצפו ליאורה ומיקי פדרמן, מושיק תאומים, פרופ' זאב צחור, אלמנתו של נבון מירי שפיר עם בנו ארז נבון, נכדו של בן-גוריון - ד"ר יריב בן אליעזר ופרופסור שוש ארד. 


משה תאומים, ליאורה ומיקי פדרמן ויאיר סרוסי (צילום: עוזי קרן)

הפנדורה של קצן

הנהלת חברת התכשיטים "פנדורה", אירחה בשבוע שעבר את לקוחות החברה ומוזמנים מחו"ל, לאירוע השקת הקולקציה החדשה של המותג. האנגר 11 בנמל תל אביב, עוצב ברוב פאר והדר לכבוד האירוע - עם לוחות צילום וסידורי פרחים מרהיבים. בתקרובת: מקרונים ושלל מיני-מתוקים. 
 
השקת הקולקציה נעשתה באמצעות מיצג וידאו ארט מושקע, שלווה במופע חי של נינט טייב. הלנה קצן, בעלת חברת 'סיטי-טיים ישראל' - יבואנית פנדורה לישראל, ודניאל בן סעדון, שותף בסיטי-טיים ישראל וספרד, רני קאירי מנכ"ל חברת התכשיטים ומיה מילצקי סמנכ"לית השיווק של החברה, אירחו באירוע גם את טוביאס ג'ון טופט, מנכ"ל תחום פיתוח שווקים חדשים בפנדורה העולמית.


מיה מילצקי והלנה קצן (צילום: רפי דלויה, יח"צ)

כבוד סגול


סמי וטובה סגול (צילום: אלכס הובר)
 
 
טובה סגול  קיבלה מידי ראש עירית כרמיאל, עדי אלדר, תואר אזרחית כבוד של העיר. סגול זכתה בתואר בשל התנדבותה רבת שנים למען תושבי העיר ומעורבותה במיזם ״ניצן הורים״ - מרכז להדרכה וסיוע להורים לילדים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז, שנפתח באחרונה בעיר. הגיעו לכבד את המעמד: בעלה סמי סגול עם הבנות נטלי, שירה ומיה, והחברים רויטל גנץ, פלאית ומוטי אורנשטיין, עירית ומושיק תאומים.


משה מרי, דודו אוטמזגין

נפלאות סוף השבוע:

> זוהר ואבי סינגולדה טסו לניו יורק, להפתיע את בנם אדם סינגולדה מייסד חברת טאבולה, באירוע של החברה שלו בניו יורק.
 
> חמי וגילה פרס מבלים במלברון אוסטרליה.
 
> משה מרי, מנכ"ל נספרסו ישראל והשף-קונדיטור דודו אוטמזגין, חגגו ביחד את החיבור של תערובות הקפה החדשות של "נספרסו" בטעמי הקינוחים של אוטמזגין.
 
> מנכ"ל מתחם שרונים אור קופרלי, אירח את פסטיבל "Beerfest"  והרים כוסית עם מתיו נילסון ממבשלת באסטארס.


אור קופרלי ומתיו נילסון (צילום: רז רוגובסקי)