מרצ'לו אינצ'ליני, המנכ"ל והבעלים של חברת "פרנצ'י נדל"ן" - אחת מנותנות החסות של קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב, הפתיע את שחקני ומנהלי הקבוצה ביוזמת נדל"ן ממותגת מכבי. אינצ'ליני, שמחזיק בבעלותו מגרש המיועד למגורים בנווה אביבים שברמת אביב, רוצה לאמץ את הנוהג המקובל במועדוני הספורט היוקרתיים בעולם - ולרכז בבניין יוקרה שיבנה את רוב השחקנים הבכירים של הקבוצה. 



הדירות ישווקו בלעדית לכוכבי קבוצת מכבי תל אביב במחירים ובתנאים מיוחדים. במסגרת השקת היוזמה פגש הספונסר את גיא פניני, יוגב אוחיון, סילבן לנדסברג ואלי דריקס - מנכ"ל הקבוצה, ששמח על התכנית שעשויה לסייע בעתיד לגיבוש החברתי של השחקנים בקבוצה.

רכבים ומטעמים בבירה

קבוצת הרכב סמל"ת, יבואנית מותגי הרכב פיאט ואלפא רומיאו לישראל, השיקה סניף חדש בירושלים. רב הכותל והמקומות הקדושים, שמואל רבינוביץ', נקרא לקבוע מזוזה באולם התצוגה החדש. את האירוע אירח ניר בן שלמה, סמנכ"ל חטיבת הרכבים הפרטים בקבוצת סמל"ת, ועל התקרובת הופקד השף הירושלמי אסף גרניט. בין המוזמנים, נצפה גם סגן ראש עיריית ירושלים מאיר תורג'מן.


ניר בן שלמה ומאיר תורג׳מן (צילום: שמואל אדלר)


> ללא מע"מ? ראשי ענף הקניונים עושים שופינג באילת


מולדבסקי סופרת

איילה מולדבסקי, עובדת סוציאלית קלינית ורעייתו של איש העסקים בועז מולדבסקי - בעלי קבוצת מולדבסקי העוסקת ביהלומים - מתהדרת גם בכתיבת שני ספרי ילדים. ספרה הראשון של מולדבסקי "הר הגעש הקטן שבתוכי", העוסק במיגור תופעת האלימות ושליטה בכעסים, תורגם לאנגלית ולסינית ואף נכנס לרשימת ה'בסט סלרס' בקטגוריה שלו באתר אמזון. ספרה השני, "הזיקית הצבעונית", עוסק בקבלת האחר והשונה. בימים אלה יצאה המהדורה השנייה של הספר הראשון, בעוד הסופרת עובדת כבר על ספר שלישי במספר.


איילה מולדבסקי (צילום מסך, פייסבוק)

פרס במצודה

שמעון פרס, נשיא המדינה לשעבר, הוזמן להיות אורחו של איש העסקים בועז דקל ב"מוזיאון הרעות", הממוקם במצודת "נבי־יושע".  בנו של יהודה דקל ז"ל, שלזכרו הוקם המוזיאון, הדריך את פרס באופן פרטי במקום - המנציח את הקרב הידוע לכיבוש מצודת נבי־יושע שבו נהרגו 28 לוחמי פלמ"ח. 
דקל סיפר לאורח הנכבד, כי בשנה האחרונה ביקרו במוזיאון כ-60,000 מבקרים. פרס הסביר את החשיבות בעידוד בני נוער וחיילים להגיע למוזיאון, שכן ערך הרעות הינו אחד הערכים החשובים ביותר במורשת צה"ל.

שמעון פרס ובועז דקל (צילום: מורג ביטון)
תפסו ג’וב

גל לנדאו-יערי מונתה למשנה למנכ"ל ו־COO בבורסה לניירות ערך; היא תוביל את המערך התפעולי והביצועי השוטף. טוביה סופר מונה לראש מערך השיווק, האסטרטגיה וחדשנות, וסגן ראש אגף קמעונאות בבנק אגוד. אורי ברגמן מונה לתפקיד מנכ”ל חברת היולט פקרד אנטרפרייז (HPE) ישראל. חזי עובדיה מונה לסמנכ"ל הכספים של קבוצת ISS ישראל. 

דניאל שני מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש של יוניליוור ישראל. ארז פז מונה למנכ"ל יקבי כרמל. ד"ר שגית זילברברג־יעקובוביץ מרצה וחוקרת תקשורת נבחרה לתפקיד יו"ר עמותת אשנב - אנשים למען שימוש נבון באינטרנט. אלון מן מונה למנכ"ל מלון קיסר אילת. טלי נבו מונתה לתפקיד מנהלת השיווק והמכירות של "הגושרים מלון בטבע", שבגליל העליון.