סדרת מפגשים בנושא "האגו בשרות העסקים" יצאה לדרך. את המפגשים מנחים אמיר לפיד - יועץ ארגוני ועסקי, וטל חוטינר שהוא מומחה וויסקי ואיש תקשורת, אשר מלווה את ההרצאה בסדנת וויסקי, המשקה שידוע בסגולותיו כמסייע בריכוך בעיות אגו. 

המפגש הראשון התקיים במרתף היין של החנות 'דרך היין', שברחוב החשמונאים בתל אביב. בין הראשונים שבאו להקשיב ולטעום, היו אבי קנט, סמנכ"ל הסחר של קבוצת קרסו, ויזהר אפרתי סמנכ"ל השיווק של IBBL-קרלסברג, מקבוצת החברה המרכזית למשקאות.
המלט אימפריה

הצגת בכורה חגיגית של המחזה "המלט" מבית היוצר של סמינר הקיבוצים, נערכה בערב יום שני באולם ברטונוב שבתאטרון הלאומי "הבימה". את המחזה של וויליאם שייקספיר, עיבד וביים היוצר מאור זגורי, שהתפרסם בזכות סדרת הטלוויזיה שכתב - "זגורי אימפריה". 

בין אלה שהגיעו לצפות לפני כולם, היו אמנון ונאווה דיק, אשת התקשורת שרון כידון שהגיעה עם אחותה דלית, יקיר שעשוע, יוני סער בעלי "פורמרקט" - שהעלה בעמוד הפייסבוק שלו המלצה חמה על ההצגה אותה הגדיר כ"אחת המרתקות שראיתי בשנים האחרונות", איש יחסי הציבור זאביק דרור עם רעייתו זואי ועוד.


נאוה דיק, מאור זגורי ואמנון דיק (צילום: אביב חופי)


יקיר שעשוע

אור בטרמינל

בטרמינל היוצאים לחו"ל שבשדה התעופה בן גוריון, התקבצו בערב יום שני האחרון מאות נוסעים לטקס הדלקת נרות חנוכה. את הטקס ערכו הרב יוחנן חיות - רבה הראשי של חברת אל-על, אריה מונק שהוא מנכ"ל עמותת "בית חם", אהרון מרקוביץ' יו"ר אגודת הידידים, וירון רז מנהל תחנת אל-על.  

ההשתתפות הערה ושיתוף הפעולה מצד הנוסעים, שכנעה את מנהלי הטקס לערוך טקס דומה נוסף, הפעם, בטרקלין העסקי של אל-על. בזמן שירת שירי החנוכה בטרקלין, הצטרפו במחיאות כפיים קצובות גם קבוצת אנשי עסקים מאיטליה, שהציעו לאנשי אל-על לשדרג את סופגניות ריבת התות, לסופגניות ממולאות בגבינת מסקרפונה. 


הרב יוחנן חיות, אהרון מרקוביץ, אריה מונק וירון רז (צילום: מורג ביטן)

 
ברבר צדיק והידידים

"יובנק" (U-BANK) בשיתוף עם אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב, יזמו מפגש בוקר משותף ללקוחות הבנק ולחברי המועדון העסקי-אקדמי של אגודת ידידי האוניברסיטה. אביגדור אבני, מנהל הבנקאות הפרטית קיבל את פני המוזמנים, בעוד שסמדר ברבר צדיק, מנכ"לית הבנק הבינלאומי, הגיעה להתרשם. מני ברזילי, מומחה לאבטחת מידע וסייבר, ששימש בעבר כמנהל אבטחת המידע ביחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין, הרצה בפני הבאים. 


אביגדור אבני, מני ברזילי וסמדר ברבר צדיק (צילום: תמר מצפי)


המלצת השף | הלל תווקולי, פאסטל


הלל תווקולי (צילומים: נעמה פלד)
 
שף מסעדת 'פאסטל', ממליץ על מנת לברק שלם שצלוי עם ירקות עונתיים ופסטה פיצי בעבודת יד, גרמולטה פטרוזיליה, שום וצ'ימיצ'ורי . "זו מנה שנוצרה בהשראת המטבח האיטלקי, כמובן. אני מאוד אוהב פסטות בעבודת יד ודגים איכותיים, לכן, היה לי קל לשלב את חומרי הגלם האלו יחד", מסביר הלל תווקולי. "שילוב המרקמים והטעמים במנה - הוא מנצח. אני ממליץ להשיל את הדג מהאדרה, ולאכול יחד עם הפסטה והירקות, באופן שבו כל ביס הוא חוויה".