1. בהיכל התרבות בתל אביב התקיים בשלישי קונצרט במסגרת סדרת ״גאלה״ של התזמורת הפילהרמונית, שהוקדש לשירלי ופרנק לואי. לואי, יהודי ניצול שואה, הנחשב לאחד מעשירי יבשת אוסטרליה, הוא מבכירי התורמים לתזמורת. הוא ורעייתו התכבדו בקבלת פנים חגיגית, שבמסגרתה זכו לברכה מיוחדת מיו"ר קרן התזמורת עו"ד מיקי צלרמאייר.



צלרמאייר ומנכ"לית קרן התזמורת טלי גוטליב, אף העניקו להם אות הוקרה מיוחד על תרומתם רבת השנים לתזמורת. בין החברים שלבשו בגדי ערב והגיעו לכבד את התורמים: יעל ורמי אונגר, יצחק ועדיה סוארי, מיכל צלרמאייר, חוה ואלפרד אקירוב, בתיה ועידו דיסנצ'יק, סמי וטובה סגול, עמנואל קליין, עמי וליזיקה שגיא, רפי מהודר, יוסי חכמי, אתי כספי, דני וג'ניס גילרמן, עליזה יפו, אתי כספי ועוד.




שירלי לואי וחווה אקירוב (צילום: פרומו הפקות)


2. בשישי בערב נערכה מסיבת החתונה של המסעדן טל שטרן ושחקנית התיאטרון, הקולנוע והטלוויזיה הדס קלדרון. השניים בזוגיות כבר כמה שנים וחובקים בן משותף, עמית. הם החליטו למסד את היחסים במסיבת חתונה שמחה שנערכה במסעדת "מגזינו" שבבעלות החתן. את טקס ההתחייבות בין בני הזוג ערך מי שהכיר ביניהם, סוכן האמנים אריק קנלר. גיל שוחט ניגן בטהובן על הפסנתר, ועל הפקת האירוע הופקדה טלי יעקבי.



הגיעו לברך ולרקוד עד אור הבוקר: היזם טל ברנח ורעייתו אורלי, ציפי פינס ובעלה עמוס פרושן, השותף של החתן במסעדות "טוני וספה" ו"מגזינו" יורם ירזין וזוגתו גלי עטרי, נועם סמל ועוד.  



אורלי וטל ברנח (צילום: אביב חופי)
 

הדס קלדרון וטל שטרן
3. בימים חמישי ושישי בשבוע שעבר הגיעו ידידי הקאמרי לצפות בהצגה החדשה "על האש". מדובר במחזה ישראלי חדש מאת דרור קרן ובבימויו. הגיעו לצפות: יצחק (בוז'י) הרצוג, אהוד ברק, דן מרידור, עמי אראל, שרה ומיכאל סלע, דב תדמור, רותי וגבי לסט, שבתי שביט, שרה אללוף, רנה שעשוע־חסון, נילי קריב ושלווה הסל.

שרה אללוף (צילום: אביב חופי)

4. איש העסקים היהודי-רוסי ולדימיר סלוצקר חגג בראשון בערב את בת המצווה של בתו אנה. בין החוגגים הייתה גם ג'ודי שלום ניר מוזס, שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה עם איש העסקים הקנדי הארי בלומפילד, שאביו בנה את אצטדיון הכדורגל הנושא את שם המשפחה בתל אביב. בלומפילד ג'וניור עצמו משמש נשיא הקרן שהקימה את מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים. 

ג'ודי שלום ניר מוזס והארי בלומפילד

5. הנתונים והמדדים המוצגים דרך קבע על מסכי הבורסה לניירות ערך בתל אביב הוחלפו בראשון בערב ביצירות וידיאו ארט, וזאת במסגרת אירוע פתיחת תערוכת הווידיאו־ארט "השתקפויות". התערוכה הוצגה במסגרת פרויקט משותף לבורסה ולמכללה האקדמית ספיר. בחודש הקרוב יציגו סטודנטים ובוגרים של בית הספר לאמנות במכללה את עבודותיהם על מסך הענק בבורסה, שיהפוך לגלריה דיגיטלית. מנכ"ל הבורסה לניירות ערך יוסי ביינארט אירח את נשיא המכללה פרופ' עמרי ידלין וציין כי הוא שמח על ההזדמנות יוצאת הדופן להביא את הדרום, על כל העשייה הברוכה שבו,

אל לב לבה של הכלכלה הישראלית בתל אביב. הביטו במסכים: יו"ר אגודת הידידים של בית הספר לאמנות במכללה ורד אילני, שר הבינוי יואב גלנט ורעייתו קלודין, ח"כ איילת נחמיאס־ורבין, הנשיאה והבעלים של קבוצת שטיר ישראלה שטיר אינשטיין, עו"ד רובי בכר, עו"ד גיורא ארדינסט וענת פרנקל.

 איילת נחמיאס ורבין ויוסי ביינארט (צילום: קובי קנטור)
6. הקרן לידידות, שגייסה בשנה החולפת כחצי מיליארד שקל מתורמים ברחבי העולם למען רווחת תושבי ישראל, קיימה בראשית השבוע אירוע חגיגי להדלקת נר שמיני של חנוכה במרכז עינב בתל אביב. האירוע, שריכז אליו את שותפיה של הקרן לעשייה, היה נקודת השיא של מסע חנוכה חברתי שיזמה הקרן ושבמסגרתו הדליקו ראשיה נרות עם אוכלוסיות שונות ברחבי הארץ.

סיכמו את חג האורות: נשיא הקרן הרב יחיאל אקשטיין, איש העסקים והפילנתרופ לב לבייב, הפרסומאי מושיק תאומים, נשיאת על״ם נאוה ברק, ח״כ אבי דיכטר, העיתונאי ניסים משעל, ראשי ארגוני חסד, עובדים סוציאליים, ראשי עיריות ועוד.

הרב אקשטיין ולב לבייב 



סיגל גרוס פפושדו נראית כמו ממתק גיק- שיק מדוגם עם אאוטפיט שמצליח להיות בו זמנית חנוט ורכוס ושובב ופלרטטני.

אילנית באומן הכי יפה כשנוח לה באאוטפיט שכולו שיר הלל לקז'ואל ואביזרים מוקפדים.
קרני זיו קולית מתמיד עם אאוטפיט מונוכרומטי ומינימליסטי שזועק נון שאלאנטיות אורבנית.