סוחר האמנות מיקי תירוש ואשתו עדי חגגו פעמיים - שנה אזרחית חדשה ו-25 שנות נישואין מאושרות. החברים הקרובים של בני הזוג הוזמנו ל"אביגדור" בדרום תל אביב למסיבת ריקודים שבה נכחו: ינון קרייז וענת פבריקנט, מירי והרצל חבס, עירית ויונתן קולבר, דן להט ורונית רייכמן,  סיגליה וצבי חפץ, שמעון שבס ונוספים. 

  
> לכבוד שנת 2016, חיים ונעמי הורביץ הזמינו לארוחת ערב על טהרת המטבח התאילנדי. האירוע נערך במסעדת "Nithan Thai", השייכת לבני הזוג וממוקמת ברחוב הארבעה בתל אביב וכמצופה הערב כלל מטעמים אסיאתיים. הגיעו ללגום ולטעום: ארז ויגודמן, שלמה מעוז, איציק צאיג, אבי בניהו ואחרים. 
 

> אסתי גינזבורג ועדי קייזמן בילו את ערב השנה החדשה בברלין יחד עם עומר דנקנר ולי גרבנאו. אורי אלון קיבל את השנה החדשה בהוואנה קובה, ואילו טדי שגיא, דן זורלא הבעלים של חברת המודיעין העסקי בלאק קיוב, עדי עזרא ובר רפאלי, נצפו במסיבת סילבסטר ב'נור'  שביפו.

 


יויו לייטרסדורף ורעות פרנקל

> לקוחות חברת 'מרצדס' הוזמנו למסיבת סילבסטר בגני התערוכה. אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת היוקרה של היבואנית כלמוביל, קיבל את פני החוגגים שהגיעו ליהנות מהופעות חיות של הזמרים מוקי ועברי לידר. נצפו: אשר וסימה ויצמן, שי דהן, ניר שרצקי וגלית פרבר, אלי אלעזרא ואפי נווה.


אריאל פינטו ומוקי (צילום: סיון פרג')

> ב"ארקה" בנמל אביב,  אירח אורי להב - מנכ"ל קבוצת סמל"ת, את לקוחות מותגי הקבוצה לאירוע סוף שנה שכלל הופעה של צביקה פיק ורד בנד. הבאים נהנו ממטעמים של השף אסף גרניט לצד קוקטיילים מיוחדים של אלכוהול. חגגו: אורן אלעזרא מנכ"ל חברת אלבר, ניר בן שלמה סמנכ"ל חטיבת הרכבים הפרטיים בקבוצת סמל"ת, אסף אבישר סמנכ"ל השיווק של סובארו, ורעייתו של להב - נועה. 


אורי ונועה להב (צילום: רונן טופלברג)