השתלמות בנושא ענף הנדל"ן המניב בישראל, שנערכה בשבוע שעבר, משכה אליה את בכירי ענף הנדל"ן והקמעונאות - שהגיעו לדבר ולשמוע את עמיתיהם. ההשתלמות נערכה מטעם ביה"ס לנדל"ן במכללה האקדמית נתניה ביחד עם חברת פרו-מול. 


בין המשתתפים, עופר שחטר מנכ"ל פרו מול ניהול קניונים, אבי לוי מנכ"ל מליסרון, משה רוזנבלום מנכ"ל קניוני עופר, פרופ' אהרן נמדר דיקאן ביה"ס לנדל"ן במכללה האקדמית נתניה, ליאון אדרי בעלי סינמה סיטי, ירון אשל, משנה למנכ"ל גזית גלוב, אלון וקסמן, ראש תחום נדל"ן בחברת כלל ואחרים. 

ד"ר פישר שולח שלום 

אוסף האמנות "אמנים שולחים שלום" של ד"ר אלי פישר, נבחר לאתר את הקירות באירוע המרכזי לפתיחת המכבייה של יבשת אמריקה, שהתקיים בשבוע שעבר בסנטיאגו, צ'ילה. מדובר באוסף הכולל ציורי אמנים ישראליים, שציירו על גבי מעטפות, לרגל חתימת הסכם השלום בין ישראל ומצרים לפני כ-30 שנים. 

האוסף נרכש בשעתו על ידי דבורה פישר ז"ל וד"ר אלי פישר, בעלי תשלובת ד"ר פישר. במהלך האירוע הפתיע בנוכחותו גם שגריר ירדן בצ'ילה, סוהיל חדד, שהשתתף בפעם הראשונה באירוע של המרכז הקהילתי היהודי (JCC) ונצפה מדפדף בספר אוסף השלום יחד עם עמיתו הישראלי - השגריר רפאל אלדד.


סוהיל חדד וד"ר אלי פישר (יח"צ)
 
האופרה פותחת שנה

ידידי האופרה הישראלית חגגו את כניסת השנה האזרחית החדשה בבכורה של האופרה "הטרובדור", בניצוחו של מאסטרו דניאל אורן. המופע  לווה במיצגי וידאו מרשימים של מיכל רובנר, שזכו לתשואות הקהל. השיקו כוסות שמפניה לשנה חדשה ומוצלחת, גם עליזה יפו - יו"רית אגודת הידידים, חנה מוניץ שהיא מנכ"לית האופרה, דני גילרמן, יו"ר האופרה ורעייתו ג'ניס - מלווים בבתם קרן, אשר פועלת בימים אלו להקמת אגודת הידידים הצעירים של האופרה. בנוסף, גם יעקב פרנקל, מרים וולדמן, זלמן וכנה שובל, דוד ליבאי, יצחק סוארי, שמואל ולילית זיסמן, דורון ספיר ועוד נהנו באירוע. 


דני וג'ניס גילרמן (צילום: קרן גילרמן)


ברק בשוונג 

עומר ברק, מנכ"ל שוונג אירועי ספורט, אירח בשבוע שעבר את אנשי הברזל של ישראל, לכבוד ערב ההשקה החגיגי של "ישראמן גארמין אילת", שיוזנק בחודש הבא. האירוע נערך במלון ישרוטל טאוואר שבתל אביב, ובמהלכו העניק ברק את החולצה הראשונה של התחרות לגיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט, יבואנית שעוני גארמין לישראל, נותנת החסות הראשית בתחרות. 

 
גיא דה פיצ'וטו ועומר ברק (צילום: עמית שייסל)

בוגי פרמייר

שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, השתתף בשבוע שעבר בכנס בנושא "ניהול מורכב בחירום", שנערך לבכירים במשרדי הממשלה, במלון "קיסר פרמייר" בטבריה. את הכנס יזם משרד הביטחון במסגרת אחריותו לתפקוד העורף בימי חירום ומלחמה, ולאיתנות לאומית של העורף. 

באירוע נכחו ראש ראשות החירום הלאומית במשרד הביטחון בצלאל טרייבר, מפקד פיקוד העורף, אלוף יוסף סטריק, ח"כ נחמן שי, ראש עיריית טבריה יוסי בן דוד ובכירים נוספים מרשות החירום הלאומית ומשרדי הממשלה והרשויות המקומיות בצפון. יובל אברמזון, מנכ"ל מלון "קיסר פרמייר", וידא שהאורחים מרוצים. 


בוגי יעלון, יובל אברמזון ובצלאל טרייבר (צלם: ישראל פנחס)