צמרת הקהילה העסקית בישראל התייצבה בבוקר יום שישי האחרון באולם על שם סמולרש שבאוניברסיטת תל אביב, כדי לצפות בסרט "תמיד שלמה". הסרט מגולל את סיפור חייו, פועלו ומורשתו של איש העסקים שלמה שמלצר ז"ל, שנפטר במפתיע לפני כשנה וחצי - שהחל את דרכו ממוסך עם שתי מכוניות מסוג 'סוסיתא' בפתח תקווה, ועד לאימפריה הכלכלית-עסקית שבנה, החולשת היום על שורה של עסקים בתחומי הרכב, הביטוח, הנדל"ן, הטכנולוגיה והספנות ומעסיקה אלפי עובדים. 



הסרט כולל שורה של ראיונות עם בני משפחתו של שמלצר, חברי ילדות, שותפים לדרך ועובדים בקבוצת שלמה. בין היתר מככבים בו שר האוצר משה כחלון, בעלי קבוצת SIXT  אריק ורגינה סיקסט, מנכ"לי הבנקים הגדולים בישראל ורבים מאנשי העסקים הבולטים בארץ. 

שמואל וענת חרל"פ


דורי ויצחק מנור

את האירוע אירחו אלמנתו של שלמה - עתליה שמלצר וילדיהם אסי, עופרה וטובי וחתנו ישראל רייף. זכרו והתגעגעו: רקפת רוסק-עמינח, סמדר ברבר צדיק, גיל אגמון, שמואל וענת חרל"פ, סמי קצב, שלומי פוגל, רמי אונגר, יצחק סווארי, יאיר המבורגר, עקיבא מוזס, דורי ויצחק מנור, רויטל ובני גנץ, דוד פתאל, מני ויצמן, יעל אלמוג, רני והילה רהב, יורם ושלוה הסל, דב קוטלר, גליה ויהושע מאור, צילי ודני נווה, אברהם (לולו) אסף, ליאור חורב, ראובן אדלר, גיל שפר, רוני שטאן, ועובדי החברות המהוות חלק מקבוצת שלמה.
 

רקפת רוסק עמינח וסמי קצב


סמדר ברבר צדיק


יאיר המבורגר