1. בשלישי בערב נערכה במרכז ענב שבגן העיר בתל אביב הפרמיירה החגיגית ל"סוסי פרא", הדרמה היומית החדשה של ערוץ ZOOM ב-HOT. מנכ"לית HOT, טל גרנות-גולדשטיין, הגיעה מלווה בבתה עפרי, שזכתה להתמנגל עם כוכבי הילדים המשתתפים בסדרה.


2. קווין ססיטרום, מייסד ומנכ"ל אפליקציית "אינסטגרם", נשא לאחרונה לאישה את ניקול שוץ בחתונה מפוארת שנערכה בנאפה וואלי, ארה"ב. הקשר הישראלי לחתונה נחשף השבוע, בגיליון פברואר של מגזין האופנה הנחשב "ווג", שם נראתה הכלה לבושה בשמלה מעשה ידיה של המעצבת הישראלית ליהי הוד.


בני ורויטל גנץ (צילום: אביב חופי)

3. חברי אגודת ידידי תיאטרון בית ליסין התקבצו בסוף השבוע שעבר לצפות יחד בפרמיירה להצגה "ביבר הזכוכית". ההצגה של המחזאי  טנסי וויליאמס, בבימויו של  גלעד קמחי, מתהדרת בקאסט השחקנים שכולל את יונה אליאן-קשת, גל אמיתי, נטע גרטי ונדב נייטס. 
 
מנהלת התיאטרון ציפי פינס, ויו"ר אגודת הידידים ג'ני ברנדס, קיבלו את הבאים, בהם: סוניה וצביקה לבנת, מיכל רכבי שסיפרה כי בעלה יובל נפצע בתאונת אופנוע בהודו, ליזיקה ועמי שגיא, צביה ויוסי גרוס, אילנה ויאיר המבורגר שפגשו את האחות של יאיר, נורית ובעלה יואב מנור, בני ורויטל גנץ, הילה ורני רהב, אורלי דנקנר ורותי עופר.
4. איש העסקים עדי עזרא, המשמש כיו"ר קבוצת נטו, ומוכר גם בזכות היותו בעלה של הדוגמנית בר רפאלי, חגג את יום הולדתו ה-41 בחדר הפרטי במסעדת "השולחן", הממוקמת בשדרות רוטשילד בתל אביב. עזרא סגר שנה עמוסת אירועים שבמהלכה עמד מתחת לחופה עם רפאלי בחתונה מדוברת, תמך בה במהלך חקירה מתוקשרת של רשויות המס, ומסיים אותה כשהשניים מצפים לצאצא.


עדי עזרא עם בר רפאלי
5. באולמי AVENUE שבקריית שדה התעופה נערך בערב ט"ו בשבט ערב הגאלה השנתי של עמותת "גדולים מהחיים" הפועלת למען ילדים חולי סרטן. את האירוע אירחו מנכ"ל העמותה ליאור שמואלי, הסמנכ"לית אלינוער לויטן, היו"רית דליה שטנצלר שהגיעה עם רגל שבורה, יו"ר הוועד צביקה גולדפייז, ויוסי רוזן ועו"ד אלדד כורש שנבחרו לכהן  כיו"רים של הגאלה.
 
הגיעו ותרמו: אפי שטנצלר, סטלה הנדלר, דרורית ורטהיים ורוני פוקס, קלוד ברייטמן, אילן בירנפלד, אריה מינטקביץ', משה קראדי, יפית גרינברג ובני ארד, שמואל דונרשטיין ורבים נוספים.

אפי ודליה שטנצלר (צילום: אביב חופי)


קלוד ברייטמן ואילן בירנפלד
6. אמנים ושוחרי אמנות הגיעו בשלישי בערב לתערוכה "הפרדת צבעים", החונכת את חלל הגלריה של בית ספר בסיס בהרצליה. יו"ר עמותת בית הספר דוריס ארקין, חתן פרס ישראל בתחום האמנות הפלסטית והמנהל האמנותי של בית הספר פרופ' יעקב דורצין, ומנהלת ואוצרת הגלריה שלומית ברויר,  קיבלו את פני האורחים. נהנו מהצבעוניות: ליאון רקנאטי, פרופ' אוריאל ונירה רייכמן, רן והילה רהב, יוכי שרם, פרופ' מיכה לוין, יעל וצבי סגל, חזי לביא, ד"ר דליה מנור ועוד. 

דוריס ומורי ארקין (לנה וגמן, יח"צ)
7. משתתפי כנס הסייבר הבינלאומי שנערך השבוע בתל אביב, הוזמנו לקוקטייל במתחם "אושן", בחסות JVP, מוטורולה ו-Genenext ventures. האירוע נערך בתום היום הראשון של הכנס, והדיבור על סכנות הסייבר, הוחלף בהופעה של הזמרת מארינה מקסימילאן. 
נשנשו והאזינו: השותף והמנהל ב-JVP גדי תירוש, יזם התערוכה והכנס עמיר רפפורט, שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו, יוסי ורדי, מייסד חברת פרמיטס וממייסדי מטה הסייבר הלאומי רמי אפרתי, מנכ"ל דויטשה בנק בועז שוורץ, יו"ר חברת החשמל יפתח רון טל, ראש שדולת הסייבר בכנסת ח"כ אראל מרגלית, ד"ר דני גולד שהיה ממפתחי מערכת ההגנה האווירית כיפת ברזל ועוד. 


דן שפירו ויוסי ורדי (צילום: גלעד קוולרצ'יק)


(יח"צ)

נילי קריב קורנת מתמיד עם שדרוג צהוב ופרוותי לאאוטפיט מונוכרומטי ומלא קוליות.
 
נורית דאבוש מוכיחה שוב שמעיל לבן הוא הפריט האייקוני של החורף הנוכחי. למרות שהיא ממש לא מתביישת לשבור את השלטון שלו עם לק דרמטי וצעיף שובב. 
 
פנינה אדרי נראית כמו קיסרית באאוטפיט שחור, אלגנטי ומלא אמירה. והכי שיק - להתאים את צבע האודם לזה של הציפורניים!