מעל 200 נציגים מחברות ציבוריות וגופים מוסדיים התכנסו ביום חמישי בבורסה לניירות ערך בתל אביב, לכנס שערכה חברת אנטרופי, לקראת פרסום עדכון למדיניות ההצבעה שלה לשנת 2016. יו"ר אנטרופי גל סטאל, סיפר לנוכחים שאביו היה מדריך ג'ודו וממנו למד את רזי אומנות הלחימה. הוא הציע ליישם את עקרון המפתח של הג'ודו בשוק ההון: "כפי שבג'ודו החכמה היא להפוך את האנרגיה של היריב ליתרון, כך בשוק ההון האתגר של החברות הוא ליזום בעצמן רגולציה עצמית ולחזק את הממשל התאגידי בלי לחכות להתערבות הרגולטור". 

בלטו בנוכחותם: יו"ר הבורסה אמנון נויבך, מנכ"לית אנטרופי ענת גואטה, סמנכ"ל כספים בסודהסטרים - דני ארדרייך ומנכ"ל החברה לאיתור והשבת הנכסים של נספי השואה, ישראל פלג.
 
שרים לתותי


במסעדת 'קלארו' שבתל אביב נערך במוצאי שבת ערב לזכרה של רות ('תותי') נמרודי-וייסברג, שנהרגה בסיני בשנת 1996 כאשר רכב שבו נסעה עלה על מוקש מצרי ישן, בשדה מוקשים לא מסומן. על הערב ניצח בעלה של תותי באותה התקופה רוני וייסברג. הנחו: בנותיה לירון וליטל. שרו שירי ארץ ישראל וזכרו בגעגוע: בני משפחתה - האם רבקה נמרודי, עופר ורוית נמרודי, סמדר נמרודי, ויעל נמרודי, יחד עם החברים: ציפי ויגאל לנדאו, רנדי ורונן פלד, רני והילה רהב, עופר קרז'נר, ואבי רואימי. 

רוית ועופר נמרודי (צילום: אביב חופי)
קינן פותח חשבון 
צמרת בנק הפועלים ובה גם היו"ר יאיר סרוסי, המנכ"ל ציון קינן, ואריק פינטו, המשנה למנכ"ל  והממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק, השיקו לאחרונה את הסניף הדיגיטלי הראשון של הבנק בעיר רחובות. בסניף החדש הוקם אזור מיוחד לילדים, במסגרת תוכנית "דן חסכן", הכולל שולחן מגע בגובה מותאם לילדים, עם משחק אינטראקטיבי,  שמטרתו ללמד את הילדים את חשיבות החיסכון וכיצד ניתן לחסוך. ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, קבע את המזוזה בכניסה לסניף וקיבל הצעה חד-פעמית מהמנכ"ל קינן, שהוא  אישית יפתח לו חשבון בסניף החדש. 


אריק פינטו, ציון קינן, יאיר סרוסי ורחמים מלול (צילום: תמר מצפי)
ליכטנשטיין מכריז

מנכ"ל חברת 'אדמה', חן ליכטנשטיין, אירח לאחרונה את כנס המנהיגות השנתי של החברה, בירושלים. מנהלי החברה מ-50 מדינות ברחבי העולם שבהן החברה פעילה התייצבו, ושמעו את ההכרזה על הזוכים בתחרות "Make it Simple", הנערכת זאת השנה החמישית, במטרה לגבש את העובדים סביב ערכי החברה וכן לאפשר להם להציג את הישגיהם בשנה החולפת. אילן לבנון - מנכ"ל אדמה הודו, וקאס ניידו מנהל השיווק של אדמה הודו - התרגשו מהזכייה בתחרות. 

אילן לבנון, קאס ניידו וחן ליכטנשטיין (צילום: ניר שאנן)