במוצאי שבת התכנסו במלון הילטון תל אביב מוזמנים רבים לנשף ה"פורימשפיל". יפה ויגודסקי - יו"רית אגודת תיאטרון היידישפיל, ששי קשת המנכ"ל והמנהל האמנותי של התיאטרון, וגבי לסט יו"ר הועד המנהל, אירחו את האירוע שנערך בניחוח ישראלי, אבל ביידיש, וכלל  שירה בציבור עם שרהל'ה שרון, ריקודי הורה, ואת מיטב להיטי הזמר העברי ביידיש. 


נהנו מהערב: ח"כ איווט ליברמן ורעייתו אלה, יעל ואיזי בורוביץ', רותי עופר, שרגא ברוש, זליג רבינוביץ משנה למנכ"ל התיאטרון, ג'ניס ודני גילרמן שחגג את יום הולדתו, מימי מוזס, השופטת עדנה בקנשטיין, רובין צימרמן, עירונה טייק, עו"ד יורם שפטל, עו"ד חיים סאמט, פרופ' אליעזר רחמילביץ' ועוד. 

וולדמן נותן טיפים


קרן ההון-סיכון האמריקאית USVP, קיימה בשבוע שעבר כנס מנכ"לים, במרכז פרס לשלום ביפו. זהו הכנס השלישי של הקרן בישראל ומשתתפים בו בכירים מהסקטור הטכנולוגי ומעולם הסטארטאפ המקומי. אירחו את האירוע השותפים בקרן: ז'אק בנקובסקי, דפינה טונצ'בה וסטיב קראוז. 

הכנס עסק הפעם  בסוגיות הקשורות להתפתחות שווקים חדשים בתחומי הטכנולוגיה בכלל ובאבטחת המידע בפרט, ובאתגרים של חברות סטארט אפ ישראליות לצמוח בשווקים גלובאליים. נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס, ברך את שותפי הקרן והודה להם על השקעותיהם המרובות והחשובות בחברות ישראליות. בכנס לקח חלק גם אייל וולדמן, מנכ"ל מלאנוקס, שסיפק כמה טיפים עבור חברות המעוניינות לצאת להנפקה בורסאית.

דפינה טונצ'בה, אייל וולדמן וסטיב קראוז (צילום: ניב קנטור)
דפינה טונצ'בה, אייל וולדמן וסטיב קראוז (צילום: ניב קנטור)

 
השת"פ של אברכהן ופאפא 

לאחר שרשת שופרסל קיבלה היתר ממשרד הבריאות לשווק תחליפי החלב של פריגו בישראל, איציק אברכהן טס בשבוע שעבר להיפגש עם ג׳ו פאפא - מנכל ויו״ר פריגו במטה החברה שבמישגן, ארצות הברית. השניים דנו בשיתוף הפעולה בין החברות לקראת השקת המוצר בארץ וסיירו במפעלי החברה.


ג'ו פאפא ואיציק אברכהן (יח"צ)
ג'ו פאפא ואיציק אברכהן (יח"צ)

טיפוח מגיל צעיר

הנהלת רשת BODY SHOP השיקה לאחרונה  סדרת מוצרים חדשה בתחום הטיפוח לילדות. לאחר חמש שנות פיתוח, קיבצו המנכ"ל דני בר-און וסמנכ"לית השיווק אושרה קורן, שהייתה אחראית על פיתוח הסדרה, בחלל האירועים BAU  בתל אביב, את עובדי הרשת לחגיגה. בעלי רשת - BODY SHOP ד"ר אלי פישר, הגיע גם הוא לברך על המוגמר.