הכתבה נכתבה בשיתוף kandi locks

על מנת שיהיה לכם עוד מפתח לדלת לרכב, עליכם לבצע שכפול שלהם. 

למה יש צורך בשלוש מפתחות לרכב?
החלוקה של המפתחות היא בדרך כלל כך: מפתח ראשון הוא המפתח שנמצא בשימוש של נהג הרכב העיקרי. המפתח השני של הרכב, הוא המפתח הנוסף שיש להניח במקום מוסכם בבית לכל אותם מקרים שאבד לכם המפתח הראשי או שהוא נתקע בטעות בתוך הרכב. המפתח השלישי שאותו תרצו לשכפל, הוא למעשה המפתח שניתן להעניק לנהג שני ברכב. 

למי פונים כדי לשכפל מפתחות לרכב? 
שכפול של מפתחות לרכב מתבצע על ידי מנעולן רכב באשדוד שהוא בעל המקצוע המוסמך לביצוע עבודה זו. שרותי שכפול מפתחות לרכב אינם דומים לשכפול מפתחות ביתיים. במקרה של רכבים, מעבר לשכפול המפתחות, על המנעולן לקודד את מפתחות הרכב והשלט אל הקודן של הרכב. ללא קידוד המפתחות והשלט, המפתחות לא יוכלו להניע את הרכב. 

מצבים שבהם יש ליצור מפתח חדש לרכב
אם אין לכם מפתח שני לרכב ולא ביצעתם שכפול של המפתח הראשי מעולם ולצערכם מפתחות הרכב שלכם אבדו, זה בדיוק הזמן שתזדקקו ליצירת מפתחות חדשים. גם את העבודה הזו מבצע מנעולן הרכב. הוא יוצר מפתחות חדשים המותאמים לצילינדר של הרכב ולאחר מכן מקודד אותם למחשב הרכב בדיוק כמו שעושים בשכפול מפתחות. 

חשוב לדעת כי פעולה זו יקרה יותר ומגיעה בדרך כלל לעלויות של 1000 -1500 שקלים. אם תשכפלו מראש את מפתחות הרכב שלכם, תוכלו לחסוך מעצמכם מצבים אלו ותשלום כסף רב. 

אם מצאתי את המפתח הישן, האם אוכל להשתמש בו?
לאחר שיבצע מנעולן הרכב קידוד למפתחות החדשים, אם מצאתם את המפתח הקודם, הוא כבר לא יניע את הרכב. הקידוד שנעשה כעת יהיה מותאם למפתחות החדשים בלבד והמפתחות הישנים לא יהיו רלוונטיים יותר. 

איך להימנע מאובדן של מפתחות?
הדרך הטובה ביותר להימנע מאובדן של מפתחות הרכב, הוא להניח אותם במקומות קבועים בבית ובתיק. כאשר המפתחות במקומות קבועים, הסיכוי לאבד אותם הוא נמוך בהרבה. קבעו עם עצמכם ועם כל מי שמשתמש במפתחות הרכב, מקום מוסכם והקפידו להניח בו את המפתחות. 

הכתבה נכתבה בשיתוף kandi locks