על כבישי ישראל עולים בכל יום למעלה מ-2 מיליון רכבים, אליהם מתווספים עוד כמה מאות אלפים בכל שנה. עם כמות הרכבים על הכבישים עולה גם כמות ותדירות תאונות הדרכים, לשם כך חובה לבטח את הרכב, לא רק בביטוח חובה אלא בביטוח שיספק לו מערכת הגנה מותאמת למאפייניו הייחודיים. 

אבל לבטח את הרכב זה לא תמיד כל כך פשוט: איפה, מתי, איך מתחילים בכלל - כל אלו שאלות לגיטימיות שכל בעל רכב עשוי לשאול את עצמו לפחות פעם אחת בחייו. על אחת כמה וכמה אם מדובר באדם שעומד לבטח את הרכב הראשון שלו - עבורו עולם הביטוח הוא טריטוריה לא מוכרת, כוכב אחר. עם בסטי, אתר השוואות הביטוחים הגדול בישראל - אין מקום לשאלות, תהיות והתלבטויות: מזינים פרטים, וצ'יק צ'ק מקבלים את ההצעות הזולות ביותר בישראל והמתאימות ביותר עבורכם. 

מקיפים את חברות הביטוח המובילות בשוק
כשמגיע הרגע לחדש את ביטוח הרכב, בדרך כלל מה שקורה הוא שהנהג מחדש את הפוליסה הישנה או לכל היותר בודק הצעות של חברה-שתיים נוספות לפני שהוא מגבש החלטה. הוא לא משקיע זמן כדי לראות את התמונה השלמה ולהכיר באמת מהן האפשרויות העומדות לרשותו. אבל אי אפשר להאשים אותו. בואו נודה בזה:  באורח החיים המודרני, המאופיין במקצבים מהירים, שינויים תכופים ומעברים חדים, אין באמת זמן לבצע מחקר מעמיק (על אחת כמה וכמה בתחום הביטוח, שמלא בטרמינולוגיה מורכבת ומשפטית). 

עם בסטי, גם אין צורך. כי ברגע שמחפשים ביטוח רכב בבסטי, מכסים את 11 חברות הביטוח המובילות והגדולות ביותר, בכמה קליקים קטנים, תוך דקות אחדות. 

איך זה מתבצע? אתר בסטי מקבל מחברות וסוכנויות הביטוח את הצעות הביטוח לפי הפרמטרים הבאים - סוג ביטוח ושנת ייצור רכב. כשאתם מזינים את הפרטים שלכם ושל כלי הרכב הספציפי שלכם, בסטי משקלל את כל תוצאות החיפוש ובורר מתוכן רק את ההצעות הרלוונטיות לפרמטרים שציינתם. 

מוצאים בדקות את הביטוחים הכי זולים בארץ
חברות וסוכנויות הביטוח השונות בשוק מחליטות אילו רכבים הכי משתלם להן לבטח, בהתבסס על סטטיסטיקות ושיקולים מערכתיים שונים. המשמעות היא שבעלי אותם רכבים נהנים מהצעות ביטוח אטרקטיביות יותר. לכן כשתיכנסו לבסטי ותבדקו אופציות לפוליסת ביטוח רכב, הסיכוי שתמצאו הצעה זולה ומשתלמת בחברה שהחליטה שסוג הרכב שלכם הוא זה שהיא מקדמת - גדל משמעותית: הסיכוי למצוא הצעת ביטוח זולה ומשתלמת, מותאמת באופן מדויק ואישי לרכב שלכם קופץ מאחוזים בודדים ל-80%. 

בבסטי ניתן לקבל הצעות ביטוח ביטוח רכב צנוע ועליו להוסיף את הכיסויים המתאימים לכם, או לחילופין למצוא פוליסות עם כיסויים בילד אין - במחירים הזולים ביותר. ישנם גורמי סינון נוספים שניתן להיעזר בהם כדי לזקק את החיפוש - לסנן לפי חברות ביטוח, השתתפות עצמית נמוכה, בחירת הגולשים ושורת פרמטרים המעניקים הנחה שניתן לסמן כדי לצמצם עוד יותר את הפרמיה, כגון: רכב שני במשפחה, רכב שנוסע מספר מסוים של קילומטרים בשנה ועוד. ברגע שאתם מוצאים כמה אופציות ביטוחיות שמעניינות אתכם, לא צריך ''לשבור את הראש'' ולחשוב יותר מדי - בסטי פותר לכם את הדילמה בכך שהוא משווה את הפוליסות בשבילכם ומדגיש באילו דרכים (או כיסויים) הן נבדלות זו מזו. לכם נשאר רק להקליק על הפוליסה המתאימה. 

ביטוח רכב בדרך שלכם
אז למה בסטי? כי זהו מנוע השוואת ביטוחי רכב הראשון מסוגו בישראל, וכיום הוא גם הגדול והחזק ביותר בתחום. לבסטי יש נוסחה מנצחת שמספקת עבורכם פתרון כולל והופכת את תהליך רכישת הביטוח ממייגע ומסורבל לפשוט וקל - ביטוח רכב בהתאמה אישית. כל אחד יכול להיכנס לאתר בכל רגע, מכל מקום, בלי לקום מהספה. 

באתר ידידותי ונוח לתפעול ניתן לגלות הצעות ביטוח זולות ומשתלמות מחברות וסוכנויות הביטוח המרכזיות בארץ. מכלול ההצעות שעולות בתוצאות החיפוש מבוסס ישירות על נתוני הנהג ומאפייני רכבו. ניתן לדייק עוד יותר את החיפוש בעזרת מסננים כמו השתתפות עצמית נמוכה, או פקטורים שמקנים הנחה בביטוח הרכב (מגורים בקיבוץ, רכב שומר שבת) ולמצוא את הצעת הביטוח הנכונה המשתלמת ביותר עבורכם בקלות, במהירות, ביעילות - כמו שצריך.