הכתבה נכתבה בשיתוף חברת קידום אתרים WEBS

אנו מאמינים שגם אתם תוהים מה הוא הקשר בין כתיבת תוכן מעניין לדירוג האתר במנועי חיפוש – חברת קידום אתרים WEBS פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

מה זה כתיבת תוכן לדירוג האתר במנועי החיפוש?
כתיבת תוכן הינה אחת מן המלאכות המתבצעות לשם קידום האתר שלנו במנועי החיפוש, אם אתם שואלים אותנו בין המלאכות החשובות ביותר בעולם הקידום. אין זה משנה אם מדובר בעסק קטן ונישתי או שמא בחברת ענק ישנה חשיבות גבוהה לכתיבת תוכן איכותי לשם דירוג האתר. במהלך כתיבת תוכן לאתר יבוצעו מספר פעולות אשר מטרתן להנגיש את האתר לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים:

  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • מחקר על הנושא הנכתב
  • כתיבת תוכן המותאמת לקידום אתרים

כל אלו הינן הפעולות המרכזיות המתבצעות לפני, בעת ואחרי כתיבת תוכן לאתר שלכם ועוזרות לתוכן שלכם להיות איכותי, ממיר וטוב הרבה יותר.

האם כתיבת תוכן באמת תורמת לדירוג האתר?
התשובה היא חד משמעית ואין עליה שום סייגים, חד משמעית כן. באמצעות כתיבת תוכן איכותי אשר נכתב על ידי בעל מקצוע המתמחה בעולמות התוכן והקידום אתם יכולים להרקיע שחקים. הלכה למעשה כתיבת תוכן היא חלק בלתי נפרד מן מלאכת קידום האתר שלכם. גוגל ממש כמו המחפשים שלו צמא לדבר אחד – מידע ותוכן, אם אתם מצליחים להנגיש את אותו מידע ותוכן בצורה נכונה המותאמת גם ללקוחות שלכם וגם למנועי החיפוש (גוגל) במקרה הזה, אין מן הנמנע שיש לכם את המתכון הנכון להצלחה. 

מה הם היתרונות בבלוג באתר שלנו?
אנשים רבים תוהים האם ישנם יתרונות ביצירת בלוג באתר שלהם. הלכה למעשה בלוג מהווה ערך מוסף רציני לאתר שלנו. עלינו לזכור כי כל הלקוחות שלנו כמו כל אדם באשר הוא רודפים אחרי ידע. דרך בלוג שמנוהל בצורה נכונה אנחנו נדע איך להנגיש עבור הלקוחות שלנו את כל הידע אותו הם רוצים בצורה חכמה ונכונה ולתת להם ערך מוסף תוך כדי שאנחנו מנהלים את אסטרטגיית התוכן בצורה נכונה יחד עם שילוב נכון של מילות מפתח.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בכתיבת תוכן
במרוצת השנים פגשנו לא מעט אנשים אשר בחרו לעבוד עם חברות כתיבת תוכן ו/או עצמאיים ללא ניסיון מן התחום, כתוצאה מכך בזבזו אותם אנשים לא מעט כסף, משאבים וזמן ואף איבדו אמונה בעולם הקידום האורגני במנועי החיפוש. אנו מאמינים כי ישנה חשיבות בעבודה אל מול בעל מקצוע המתמחה בכתיבת תוכן. יחד עם זאת מאחר ואנחנו מדברים על כתיבת תוכן המיועדת למנועי חיפוש אין מן הנמנע שנרצה לעבוד עם חברת קידום אתרים שזהו עיסוקה העיקרי המתמחה בכתיבת תוכן ואף יכולה להראות תוצאות בשטח.

איך למצוא חברה המתמחה בכתיבת תוכן?
מחיפוש קטן במנועי החיפוש אנו מניחים שהגעתם אל לא מעט חברות המתמחות בחברת תוכן, יחד עם זאת אנו מאמינים כי ריחפה השאלה – "איך ניתן למצוא את החברה הטובה ביותר עבורנו מבין כל ההיצע הזה?" ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור את החברה הטובה ביותר עבורכם:

  • ניסיון לצד ותק – אחד הדברים החשובים עליהם אנו נרצה לשים את הדגש הם הניסיון לצד הותק של החברה איתה אנו בוחרים לעבוד. חברה בעלת ניסיון לצד ותק מהווה יתרון עבורנו מאחר וחברה זו תדע איך לגשת בצורה נכונה ויצירתית אל מנועי החיפוש עם תוכן איכותי ותמקסם ככל האפשר את הדירוגים שלנו במנועי החיפוש.
  • מוניטין החברה – אין מן הנמנע כי חברה אשר צברה לעצמה ותק לצד ניסיון בתחום צברה לעצמה גם מוניטין, לכן אנו מציעים לכם לבדוק מה הוא המוניטין של החברה – מה הם עשו במרוצת השנים, איזה מידע ניתן למצוא עליהם ברשתות החברתיות, האם קולגות ומכרים עבדו איתם בעבר ומי הם חוג הלקוחות שלהם.
  • התמחות בקידום אתרים מלבד כתיבת תוכן – כתיבת תוכן איננה מלאכה קלה, יחד עם זאת כתיבת תוכן המותאם לקידום אתרים איננה מלאכה קלה בכלל ודורשת מיומנות, מקצועיות והבנה נרחבת בשני תחומים – עולם הכתיבה לצד עולם הקידום. לכן אנו מציעים לכם לעבוד אך ורק עם חברה המתמחה בקידום אתרים ומספקת שירותי כתיבת תוכן. חברה זו תדע איך לגשת בצורה נכונה וחכמה אל התוכן ותעזור לכם להתקדם כל הדרך במנועי החיפוש.
  • חוג לקוחות עשיר – חוג הלקוחות של החברה איתם אתם תעבדו יעיד לא מעט על פועלה, על הדרך בה הם מתייחסים לעצמם ואל הלקוחות שלהם. כמו כן תבקשו לראות תיק עבודות בו יהיו את לקוחותיהם, מילות המפתח אשר קודמו והמיקומים שהושגו. כל אלו יעזרו לכם להבין שאתם בידיים טובות.
     

אמרתם כתיבת תוכן מעניין אמרתם חברת קידום אתרים WEBS
כתיבת תוכן מעניין בשילוב של תהליכי קידום אורגני איכותניים ונכונים הם רק שם נרדף עבור חברת קידום אתרים WEBS. או משפט, תלוי את מי שואלים. חברת קידום אתרים WEBS הינה חברת קידום אתרים מן המובילות בארץ המנוהלת על ידי גלעד קמר. WEBS עובדת באופן שוטף עם מאות לקוחות בארה"ב, גרמניה, אנגליה, שוויץ וכמובן איך שלא ארצנו שטופת השמש.

החברה מתמחה בקידום אתרים לצד כתיבת תוכן ממיר ואיכותי, ניהלה אלפי פרויקטים במרוצת השנים והפכה לבחירתם הטבעית וביתם של מאות עסקים בישראל. אנו מזמינים אתכם לבחור נכון – זה הזמן לבחור WEBS.

הכתבה נכתבה בשיתוף חברת קידום אתרים WEBS