הכתבה נכתבה בשיתוף FILL IT

איבוד שיער אינטנסיבי, דלילות ונשירה מוגברת יכולים להוביל לתחושות של מבוכה וחוסר ביטחון וכן להשפיע על ההערכה העצמית והביטחון העצמי של האדם. כאשר שיער נחשב לרוב לסמל של נשיות, אין זה מפתיע שנשים רבות חשות מתוסכלות וחסרות אונים כשהן מתחילות לחוות נשירת שיער. החדשות הטובות הן שיש מולטי ויטמין פורץ דרך שיכול לעזור לך לטפל בבעיה זו.

מולטי ויטמין היעיל ביותר לטיפול בכל בעיות השיער
כאשר השיער מתחיל להתדלדל או לנשור, זה יכול להיות סימן לבעיות בריאותיות או מחסור ברכיבים תזונתיים. נשים שחוות נשירת שיער חשות לעיתים קרובות תחושת ייאוש, שכן השיער שלנו הוא חלק מהותי מזהותנו. 

זו אחת הסיבות שהובילו אל אלכס נורטרופ, הבעלים והמייסדת של חברת סטארטאפ ישראלית אשר עוסקת במחקר ופיתוח של תוספי תזונה מעולם הביוטי, לפתח את המולטי ויטמין FILL IT לטיפול במגוון מחלות שיער והשבת הברק והחוזק הטבעי לשיער חלש ושביר. 

בעזרת צוות מומחים הכולל מהנדסי מזון, רוקחים ותזונאים מהטובים בארץ, הובילה החברה פיתוח של תוסף תזונה ברמה בינלאומית, המכיל חומרים טבעיים ועוצמתיים החיוניים לשיפור בריאות השיער במינונים הגבוהים בשוק וכן בעל פטנט ייחודי המאפשר ספיגה יעילה יותר של כלל מרכיבי התוסף בגוף. בין רכיבי התוסף ניתן למנות: 

  • קולגן - חלבון המיוצר על ידי הגוף ונמצא בעיקר בקרקפת שלנו, באזור שמזין את השערה וממנו היא צומחת.  כאשר קיים מיעוט או חוסר בחלבון, השערה תיחלש ותקבל מראה דליל או שביר. במקרים מסוימים השערה תהיה כל-כך חלשה עד שתנשור. החל מגיל 25, חלה ירידה בייצור הקולגן בגוף ולכן נדרש לספקו ממקור חיצוני. מחקרים מדעיים מראים, כי הוספת קולגן לתזונה היומית תורם לחיזוק שורשי השיער, מונע נשירה ומוסיף ברק טבעי. 
  • חומצה פולית - רמות נמוכות של חומצה פולית בגוף גורמות לירידה והאטה בקצב התחלקות התאים ומעכב התפתחות של תאים חדשים. המשמעות היא ששערות חדשות לא יצמחו בזמן כדי להחליף שערות פגומות ושבורות או לרשת את מקומן של שערות שסיימו את חייהן ונשרו, וזה ישתקף היטב על הקרקפת שלכם.
  • ביוטין - בעל תפקיד חשוב בשמירה על מערכת העור, הציפורניים והשיער. ביוטין מעלה את הגמישות של סיב השערה ומונע את שבירתה. מחסור בביוטין עלול לגרום לשיער לנשור, להיראות הרבה פחות בריא ובמקרים קיצוניים אף לגרום להתקרחות. 
  • אבץ - מינרל חיוני אשר מצוי כמעט בכל תא בגופנו. האבץ משתתף בתהליכים מרכזיים הקשורים לצמיחת שיער, והוא נחוץ לתפקוד התקין של בלוטות השומן סביב זקיקי השיער. נשירת שיער יכולה להיות סימפטום נפוץ של מחסור באבץ.
  • ויטמין B - ויטמין חיוני לתפקוד התקין של מערכת העצבים, לבניית דם ומניעת אנמיה. ויטמין B מסייע לתאי הדם האדומים לשאת חמצן ורכיבי תזונה לקרקפת ולזקיקי השיער – תהליכים החשובים מאוד לצמיחת שיער מחודשת וזקיקי שיער בריאים.  

שיער מלא יותר תוך 4 חודשים בממוצע, בשימוש קבוע  (צילום: FILL IT)
שיער מלא יותר תוך 4 חודשים בממוצע, בשימוש קבוע (צילום: FILL IT)

מה הופך את התוסף לעוצמתי במיוחד? 
כאמור, מולטי ויטמין פיל איט מיוצר מ-100% רכיבים טבעיים במינונים גבוהים, אך לא רק. הפיתוח החדשני שילב בתוכו רכיב פטנט ייחודי ועוצמתי, אשר מאיץ ספיגה של כלל הרכיבים בגוף ובכך תורם להשפעה ניכרת ותוצאות נראות לעין. 

זאת הסיבה שמולטי ויטמין זה יעיל במיוחד בקרב מחלימות מסרטן, מנותחות בריאטריות ואלו הסובלות ממחלת פסוריאזיס, תת פעילות של בלוטת התריס להן יכולות ספיגה נמוכות עקב מצבן הבריאותי. 

"במהלך פיתוח התוסף, לא התפשרנו על אף רכיב, עד שהגענו לנוסחה המדויקת שנספגת היטב בגוף ויוצרת אפקט מאסיבי על השיער בשימוש קבוע, ניסינו את הפורמולה זמן רב מאוד לפני שהיא יצאה לשוק." מציינת אלכס.  

לעומת חברות אחרות, אשר קודם משווקות את המוצר ולאחר מכן מבצעות שיפורים על סמך חוות דעת, המייסדת החליטה על דרך פעולה אחרת - המוצר חולק ל-1000 נסייניות אשר השתמשו במוצר במשך שנה שלמה, העבירו חוות דעת ועקבו אחר השינויים בשיער ורק לאחר מכן מוצר עבר התאמות ודיוקים ויצא לשוק. 

"בזכות התהליך הארוך והקפדני התקבל מוצר איכותי ועוצמתי, ללא טעם וריח והכי חשוב - ללא תופעות לוואי. קיבלנו דיווחים רבים מהמשתתפות, כי נטילת מולטי ויטמין FILL IT על בסיס קבוע ויומיומי תורמת למראה שיער בריא, זוהר וקורן יותר והפחתה משמעותית בנשירה ובנוסף מסייע לפתרון לכל בעיות השיער."    

חשוב להדגיש, כי תוסף התזונה פיל איט מיוצר בישראל, במפעל בעל תקן GMP ותקן ISO שמבטיחים תנאי ייצור ובקרת איכות בסטנדרטים הגבוהים בעולם וכמובן מאושר בתקן משרד הבריאות בישראל וכן בעל תעודת כשרות בהשגחת הרבנות האזורית גליל תחתון. 

השפעה ניכרת לעין על אורך השיער (צילום: FILL IT)
השפעה ניכרת לעין על אורך השיער (צילום: FILL IT)

מילוי מפרצים ואורך השיער תוך זמן קצר, בהתאם למצב ההתחלתי של השיער (צילום: FILL IT)
מילוי מפרצים ואורך השיער תוך זמן קצר, בהתאם למצב ההתחלתי של השיער (צילום: FILL IT)

לא רק איכות - חווית משתמש כפי שלא הכרת 
מלבד ההשקעה ברכיבי המוצר והגדלת המינונים לשם השפעה מוגברת, מנכל"ית החברה מייחסת חשיבות רבה לשירות לקוחות מקצועי וזמין ללקוחות החברה, בכל המדיות האפשריות. השירות אינו מתחיל ונגמר בעת רכישת המוצר, אלא מתמשך לאורך כל הדרך. תחילה תעברי שיחת היכרות על מנת להבין מה הבעיה ומהם הגורמים המרכזיים לנשירה ולבעיות השיער, תיאום ציפיות והנחיות מדויקות לשימוש בתוסף התזונה. לאורך השימוש במוצר צוות העובדות של פיל איט נמצא בקשר קבוע עם לקוחות החברה למעקב אחר התמדה בנטילה היומית ואחר השינויים שתחווי במצב בריאות שיערך. 

לסיכום, אם שיערך מתחיל לנשור בצורה מסיבית או את סובלת מבעיות עור בקרקפת, השיער דורש טיפול שיקומי לאחר הצביעות המרובות, נראה עייף,  - את חייבת לנסות את המוצר שעשה מהפך בחייהן של אלפי נשים בישראל! בין אם מצב השיער שלך מושפע ממצבי לחץ, חוסר איזון או מחסור בוויטמינים, מינרלים ורכיבי תזונה מסוימים - הקפסולות של פיל איט נוצרו בתהליך פיתוח קפדני וארוך, אשר נותן מענה מקיף למגוון הגורמים לנשירת שיער. 

אם את חווה תסכול וייאוש ממראה שיערך, וחולמת להרגיש סוף סוף בטוחה וחיובית יותר לגבי הדמות שמשתקפת אלייך במראה, שלחי כבר עכשיו הודעה בוואטסאפ או בקרי באתר, אינסטגרם או פייסבוק של החברה. 

*התוכן בערוץ זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי.

הכתבה נכתבה בשיתוף FILL IT