בגד ים צנוע והיסטרי לעונת הרחצה
עונת הרחצה בפתח וצריך להיערך עם בגד ים צנוע יפה ואיכותי וכמה כיף שהמותג האייקוני גוטקס לוקח אותנו הדתיות בחשבון. המותג קיים כבר למעלה מ-60 שנה ומספק בכל שנה מגוון גדול של קולקציות עדכניות וטרנדיות, המחולקות ל-12 גילאים המתאימים לכל סגנון ולכל גיל.

לאחרונה המותג התרחב, ומלבד מותגי בגדי הים, השיק קולקציית ריזורט, הכוללת שמלות, עליוניות וקאבר אפים לחוף וליומיום. קולקציית MODEST BY GOTTEX היא קולקציה צנועה המיועדת למגזר הדתי או לכל מי שמעוניינת בבגד ים פחות חושפני.

הקולקציה כוללת בגדי ים בעלי מחשוף קטן או ללא מחשוף ועם שרוולים עד מתחת למרפק, מכנסי- בגדי ים במגוון אורכים, חצאיות-בגד ים עד מתחת לברך, פריאו ארוכים שיכולים לשמש כחצאית מקסי וכן כיסויי ראש המיועדים למים.

טווח מידות: S-XXL

טווח מחירים: 119.90 ₪- 449.90 ₪ לפני הנחה

ניתן להשיג באתר ובחנויות הרשת

בגד ים צנוע והיסטרי לעונת הרחצה (צילום: אמיר יהל)
בגד ים צנוע והיסטרי לעונת הרחצה (צילום: אמיר יהל)

TING DONG - ייצור ושיווק מטקות עבודת יד איכותיות של רועי דגן
TING DONG זהו עסק מוביל לייצור מטקות מקצועיות ומיוחדות. אני מכירה באופן אישי את הנפשות הפועלות, משפחה מדהימה שעושה עבודה איכותית ומיוחדת.

TING DONG הינה חברה ישראלית מובילה בתחום יצור מטקות לים, מאז 1970 - הנמצאת בבעלות משפחתית של שלושה דורות, ומתמחים מזה 50 שנה בייצור ובשיווק מטקות מקצועיות לים, למוסדות, לחנויות וללקוחות פרטיים בכל הארץ.

החברה דואגת להתעדכן ולהחדיר לשוק הישראלי את מיטב החידושים בתחום סוגי כל המטקות, תוך שמירה בלתי מתפשרת על איכות ואמינות. 

המפעל למטקות מייצר מספר סוגי מטקות:

  1. מטקות מעץ עשויות מדיקט עץ איכותי והידית מעץ פני לבן מצופה פורניר.
  2. מטקה קרבון עשויה מסיבי פחם מטקה קלה, חזקה, שקטה  ואיכותית.

יש לציין שמטקות קרבון מיוצרות כל מטקה ומטקה בפני עצמה בשלל עיצובים וצבעים מרהיבים בעבודת יד.

כתובתם : הרבי מבכרך 10 ת"א, 0772055661, 0546511747

מוצר ייחודי ואיכותי! מומלץ!

TING DONG - ייצור ושיווק מטקות עבודת יד איכותיות של רועי דגן (צילום: באדיבות TING DONG)
TING DONG - ייצור ושיווק מטקות עבודת יד איכותיות של רועי דגן (צילום: באדיבות TING DONG)

קולקציית בקבוקים טרמיים לימים החמים שבפתח
מותג הכלים התרמיים - "הפיל היפני", משווק קולקציית בקבוקים תרמיים במגוון נפחים ובעיצובים חדשניים, בעלי פטנט בידוד ייחודי, המסוגלים לשמור על חום וקור המשקאות שבתוכם בטמפרטורה יציבה לפרקי זמן ארוכים במיוחד!

סדרת הבקבוקים התרמיים זמינה בנפחים של 360, 480 או 600 מ"ל לבחירה. הבקבוקים בסדרה עשויים STAINLESS STEEL 8/18 (פלדה אל חלד 8/18)   והם בעלי פטנט בידוד ואקום איכותי ייחודי השומר על קור וחום לאורך זמן. 

הבקבוקים כוללים ציפוי נון סטיק פנימי נוגד כתמי שתיה (קפה, תה). הם בעלי מכסה חכם לפתיחה נוחה בלחיצה ותפעול ביד אחת, נעילת ביטחון המונעת נזילות בכל זווית, מעצור המונע סגירה, בעלי משקל קל במיוחד, BPA FREE ונוחים לנשיאה. 

כל חלקי הבקבוק ניתנים לפירוק בקלות, ומאפשרים ניקיון יסודי ללא הצטברות לכלוך. המוצרים מתאימים לקהל הרחב והם מבוססים על פילוסופיה המנחה את החברה לשיפור איכות החיים באמצעות טכנולוגיות חדשניות. 

טווח המחירים: 199- 239 שקלים.

הפיל היפני- להשיג בחנויות המטיילים והמתנות המובחרות ובאתר היבואן

קולקציית בקבוקים טרמיים לימים החמים שבפתח (צילום: יח''צ חו''ל)
קולקציית בקבוקים טרמיים לימים החמים שבפתח (צילום: יח''צ חו''ל)

לא מתים על קפה? אלה התחליפים שאתם חייבים להכיר
חברת אורגניקזון  מציעה לקיץ 2023 תחליפי קפה של המותג INKA (אינקה). המשקה מגיע ב – 2 סוגי וראציות שונות: משקה דגנים ‏INKA‏ קלאסי -‏ המבוסס על שעורה שיפון עולש וסלק ומשקה דגנים INKA  אורגני - משקה אורגני המבוסס על שעורה, לתת ועולש אורגני . 

המשקאות מגורענים וללא קפאין, מהווים אלטרנטיבה בריאה לקפה. בזכות תערובת הדגנים הייחודית של ‏INKA‏, למשקה טעם עדין וארומה מתוחכמת. ‏מתאים ‏גם לנשים הרות, מניקות וילדים מגיל 3.‏ לצמחונים ולטבעונים. 

המשקה אינקה, בעל אחוז סיבים גבוה המהווה מקור לסיבים תזונתיים שהינם בסיס לתזונה בריאה.‏ מתאים במקרים בהם מומלץ לא לצרוך קפאין כגון:‏ בשעות הערב, בעלי לחץ דם גבוה, לסובלים מנדודי שינה, בתקופת ההיריון וההנקה.‏ והבונוס - דל קלוריות ! 

אינקה קלאסי 15.90 ₪ 

אינקה אורגני 17.90 ₪ 

ניתן להשיג ברשתות הטבע: ניצת הדובדבן, שופרסל גרין, אניס, טבע קסטל, טיב טעם, בתי טבע, בתי מרקחת נבחרים ובאתר "בשבילנו" ואתר סופר פארם.

'בשבילנו – מוצרים טבעיים באהבה' 

לא מתים על קפה? אלה התחליפים שאתם חייבים להכיר (צילום: יח''צ אינקה)
לא מתים על קפה? אלה התחליפים שאתם חייבים להכיר (צילום: יח''צ אינקה)

חליטות קרות ליום לוהט – הכירו את פומפדור
מותג התה והחליטות הבינלאומי פומפדור, מציע לקיץ 2023,  סדרת חליטות קרות מפירות ומצמחים,  להכנת משקה חליטות קר, המתכתב עם טרנד הבריאות העולמי. 

החליטות הקרות כוללות שלושה טעמים ייחודים:  אפרסק ופסיפלורה  - מכיל תפוח עץ, ורד הבר, היביסקוס, עלי סטיביה, אפרסק ופסיפלורה. תות שדה תפוז – מכיל היביסקוס, תפוח, ורד הבר, עלי סטיביה, תות שדה וקליפות תפוז ו מוחיטו ופירות יער – מכיל היביסקוס, תפוח, מנטה, ורד הבר, עלי סטיביה, ליקריץ, אוכמניות וקליפות ליים. 

החליטות הקרות של פומפדור  ללא סוכר, ללא קפאין וללא חומרים משמרים, הן עשויות מחומרי גלם מובחרים, הנבחרים בקפידה ועוברים הישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות איכות מחמירות. התוצאה: חליטה עשירה בטעם, באיכות בלתי מתפשרת ומושלמת.

ההכנה קלילה: להכניס שקיק למים קרים, להוסיף קרח לפי הטעם  וליהנות ממשקה נפלא, מרענן וקיצי, עם מתקתקות קלילה בזכות עלי הסטיביה.

מחיר מומלץ לצרכן: 13.90-16.90₪.

כשרות : בהשגחת בד"צ חוג חתם סופר בני ברק באישור רבנות הראשית לישראל.

ניתן להשיג בכל רשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

חליטות קרות ליום לוהט – הכירו את פומפדור (צילום: יח''צ)
חליטות קרות ליום לוהט – הכירו את פומפדור (צילום: יח''צ)

מזוודת עלייה למטוס הדקה בעולם! 
מזוודת טרולי עלייה למטוס לטיסות צ’רטר (טיסות לואו קוסט) המזוודה הדקה בעולם מבית ROLLINK מוצרים חכמים דגם Flex 21 במגוון צבעים לבחירה, מזוודה המתקפלת לגודל מינימאלי של 5 ס"מ בלבד, שוקלת רק 2.1 ק"ג ויודעת להכיל יותר מ- 40 ליטרים של כבודה. 

החלקים הקשיחים של המזוודה עשויים פוליפרופילן איכותי המיועד לספוג את תלאות הדרך ומונע שברים וסדקים בגוף המזוודה. חלק הבד המחבר בין שני החלקים הקשיחים מאפשר את הקיפול בעת האחסון, אך בעיקר מאפשר התאמה של המזוודה למידות עליה למטוס של 95% מחברות הלואו קוסט בעולם. 

בעוד שלכל חברת תעופה יש גודל משתנה של המזוודה המותרת לעלייה למטוס, המידה שמשתנה תדיר בין החברות היא מידת העומק הנעה בין 20 ס"מ ל- 25 ס"מ, 

במזוודת הפלקס מידה זו גמישה ולכן מתאפשרת התאמה לכלל החברות. יכולת הקיפול מאפשרת גם לקחת את המזוודה כמזוודה נוספת בתוך מזוודה בינונית או גדולה לטובת הקניות שתעשו במסעות השופינג בחו"ל. תכולתה הענקית מחד, וגודלה התואם גודל מזוודות עליה למטוס מצד שני, מאפשר להביא את כל הקניות חזרה מבלי לשלם עבור שליחת מזוודה נוספת.

בקיצור המזוודה בשבילכם!! מחיר- 299 ₪ 

שווה!

מזוודת עלייה למטוס הדקה בעולם!  (צילום: יח''צ)
מזוודת עלייה למטוס הדקה בעולם!  (צילום: יח''צ)

תוסיפו לזה את הארגונית המושלמת הזאת
ערכת נסיעות 7 חלקים לארגון אריזה חכמה במזוודה.

7 גדלים שונים לסידור אופטימאלי, עבור: חפצים גדולים, חולצות, נעליים, הלבשה תחתונה, כביסה. סט ארגונית למזוודה: תיק לחפצים גדולים: 40×30×14 ס"מ תיק לחולצות: 32×24×10.5 ס"מ תיק לנעליים: 34×20.5×12 ס"מ תיק להלבשה תחתונה: 29.5×35 ס"מ תיק לחפצים שונים : 26×29.5 ס"מ תיק לגרביים: 26×29.5 ס"מ

 תיק לחפצים קטנים: 17×19×6 ס"מ

מחיר: 69 ש"ח  

את שני המוצרים המושלמים האלה ועוד ניתן להשיג באתר - מחוץ לקופסה

ערכת נסיעות 7 חלקים לארגון אריזה חכמה במזוודה. (צילום: באדיבות ''מחוץ לקופסא'')
ערכת נסיעות 7 חלקים לארגון אריזה חכמה במזוודה. (צילום: באדיבות ''מחוץ לקופסא'')

כלי מלמין – לא מצריכים טבילה במקווה
הסיבה שאני מאוד אוהבת כלי מלמין היא שהם לא מצריכים טבילה במקווה. כשקונים כלי אוכל חדשים יש חובה הלכתית לטבול אותם במקווה-כלים לפני השימוש (למעט כלים העשויים מחומרים מסוימים כמו פלסטיק, עץ, במבוק וכד'). כלי מלמין מהווים גם פתרון חסכוני וידידותית לסביבה. 

הכלים עמידים, קלים, אינם נשברים או נסדקים בקלות, מסייעים בשמירה על הסביבה, מתאימים לשימוש במדיח ונוחים לשימוש עם ילדים. הקולקציה מגיעה בארבעה צבעים קיציים במיוחד : ורוד, צהוב בננה, לבן וכחול וכוללת: צלחות, קערות, כוסות וסכו"ם.

הקולקציה שמה במרכזה דגש על איכות הסביבה ונוחות בשימוש עם ילדים. טווח המחירים של הקולקציה: 9.90 ₪ - 25.90 ₪

ניתן להשיג באתר קסטרו הום

כלי מלמין – לא מצריכים טבילה במקווה (צילום: סטודיו קסטרו)
כלי מלמין – לא מצריכים טבילה במקווה (צילום: סטודיו קסטרו)

מוצרי רחצה לשיער צבוע ויבש במיוחד
מותג הטיפוח האורגני ecoLove מציע סדרת מוצרי רחצה לשיער צבוע ויבש במיוחד - הנקראת: הקולקציה הסגולה, הסדרה כוללת 5 מוצרים טבעיים במארז משפחתי: שמפו, מרכך, מסכת שיער, סבון גוף וסבון ידיים.

הסדרה כוללת: 

  • תמציות של פירות וירקות אורגניים מאושרים
  • שמן זית אורגני המשמש נוגד חמצון
  • אלוורה אורגנית מרגיעה
  • חמאת שיאה ללחות ורכות
  • תמציות טבעיות מצמחים
  • מים ומלחים מים המלח המעושרים ב26 מינרלים

המוצרים הם ללא SLS, ללא פראבנים, ללא רכיבים פטרוכימיקלים. ללא רכיבים מן החי – מאושר Vegan Friendly ולא נוסו על בעליי חיים

מיוצרים בישראל בסטנדרטים בינלאומיים.

מחירים לצרכן:

מחיר שמפו - 29  ש"ח

מחיר מרכך - 29 ש"ח

מחיר מסכה - 35 ש"ח

מחיר סבון ידיים נוזלי - 29 ש"ח

מחיר סבון גוף נוזלי משפחתי - 29 ש"ח

ממליצה!

מוצרי רחצה לשיער צבוע ויבש במיוחד (צילום: יח''צ)
מוצרי רחצה לשיער צבוע ויבש במיוחד (צילום: יח''צ)

תיבת התכשיטים הקסומה שכדאי שתכירי
לסיום, קבלי מתנה מהממת לעצמך או לאדם יקר, תיבת תכשיטים מקסימה ומיוחדת מאת BARELA. BARELA מפנקת אתכם עם יבוא בלעדי של סדרת מוצרים יוקרתית ומקסימה מבריטניה!

לצד כל המוצרים המדהימים שתמצאו באתר בלי ספק קטגורית אחסון תכשיטים תרשים אתכם ביותר. כמו לכל אישה, לכל אחת מאיתנו יש קולקציה עשירה ומגוונת של תכשיטים שאספנו במהלך השנים. תכשיטים יקרי ערך, לצד תכשיטים שנותנים לך את הטאץ' הסופי להופעה מידי יום.

הגיע הזמן לתת כבוד לתכשיטים היפים והיקרים באמצעות קופסאות האחסון המושלמות של BARELA! שילוב מדהים של נוחות, פרקטיקה ויופי שיסייעו לך לשמור בצורה הבטוחה והמסודרת ביותר על קולקציית התכשיטים שלך.

תכירו את קופסת התכשיטים 3 קומות גודל קלאסיק. מוצר הדגל של הסדרה המודולרית של מותג STACKERS. הקופסא מחולקת בצורה אידיאלית, ומתאימה לאחסון מגוון תכשיטים. ניתן לבחור מתוך שלל הגוונים והקומות המחולקות, ליצירת הקופסה המושלמת עבורך. הקופסא הנאה גם משמשת כפריט עיצובי לשדרוג מראה החדר.

והכי כיף שמי שנרשם לאתר מקבל 10 אחוז הנחה על הקנייה הראשונה!

אני זכיתי להכיר את קופסת התכשיטים מקרוב וגם את בעלת העסק המקסימה ואני יכולה להעיד שהקופסה איכותית ברמות אחרות- לא משהו שפוגשים בכל מקום. מומלץ בחום!

תיבת התכשיטים הקסומה שכדאי שתכירי (צילום: באדיבות BARELA)
תיבת התכשיטים הקסומה שכדאי שתכירי (צילום: באדיבות BARELA)

תיבת התכשיטים הקסומה שכדאי שתכירי (צילום: באדיבות BARELA)
תיבת התכשיטים הקסומה שכדאי שתכירי (צילום: באדיבות BARELA)