הכתבה נכתבה בשיתוף חברת פינוי צ'יק צ'ק

פינוי דירות אגרנים
רוב האנשים דואגים לדירה נקייה, אך לפעמים, קיימים מצבים שלא ניתן לנקות דירה בצורה יעילה כאשר יש בה המון חפצים. תופעת האגרנות היא תופעה ידועה הגורמת לאדם להכניס לביתו שלל חפצים חסרי ערך שימושי לתוך הבית. 

לפעמים זה קורה מתוך עניין לשמר חפצים בעלי ערך סנטימנטלי וקושי להיפרד מהם ולפעמים זו ממש הפרעה כפייתית המוגדרת בעולם הרפואה, בה אדם אוסף חפצים ישנים ומכניס אותם לביתו ללא הפסקה. 

ככל שיש יותר חפצים ללא שימוש, הם תופסים את החלל, צוברים אבק, לכלוך וריח לא נעים. כל אלו יחד מביאים עימם שלל מזיקים, ריחות של טחב ומגוון תחלואות בחלל הדירה אשר מתפשטות לעבר אזורים נוספים בבניין המגורים. 

החשיבות
הדרך היחידה לטפל בתופעת האגרנות היא פינוי תכולת דירה. האדם האגרן שחי בתוך הבית לא מסוגל להתמודד עם כמות החפצים שאגר ובטח לא לבצע ניקוי של הדירה. 

פינוי דירה מקצועי זו עבודה למומחים. צוות שיכנס לדירה העמוסה ויפנה אותה באופן שיטתי ויסודי, ישאיר אותה בסיום מאווררת ונקייה מחפצים לא הכרחיים. הפינוי ייצר את האפשרות לנקות את הדירה מכל המזיקים שיש בה, האבק והריח וימנע את ההתפשטות לדירות אחרות בבניין. 

פינוי דירות ירושה
קיבלתם דירה בירושה? הדירה הייתה סגורה זמן רב? סיכוי סביר שכל הציוד עדיין נמצא בה ללא שימוש ואולי נכנסו גם שלל מזיקים שנהנו מהתכולה. 

לאחר ביצוע פינוי תכולת דירות עם חברת צ'יק צ'ק, הדירה שקיבלתם בירושה תהיה שמישה עבורכם ותוכלו להיכנס אליה או לחילופין להשכיר או למכור. 

החשיבות
רוב הפעמים מקבלים דירה בירושה לאחר שהאדם שחי בתוכה הלך לעולמו. פעמים רבות הדירה נשארת עם כל התכולה עד שמקריאים את צו הירושה אצל עו"ד ועד שמגיעים כדי לממש את הזכות בה. הזמן הזה, שלא מבצעים בדירה ניקיון ולא חיים בה, מביא עמו הזנחה של המקום והמון חפצים שכבר לא יהיה בהם שימוש.

מעבר לכך, לפעמים מדובר בחפצים שמעלים זיכרונות על האדם שנפטר ולא תמיד נרצה להתמודד עם הפינוי בעצמנו. פינוי דירה על ידי חברה מקצועית הוא הפתרון הטוב ביותר. 

כל מה שצריך לדעת על פינוי דירות (צילום: פינוי צ'יק צ'ק)
כל מה שצריך לדעת על פינוי דירות (צילום: פינוי צ'יק צ'ק)

פינוי מחסנים של דירות
דירות רבות כיום מגיעות גם עם מחסנים. לתוך המחסנים אנו זורקים את כל החפצים שאינם בשימוש כרגע. עם הזמן המחסנים מתמלאים מבלי ששמנו לב לכך וכבר אי אפשר לאחסן יותר דברים. כמו כן, בגלל הצפיפות שנוצרת בתוך המחסן, מזיקים רבים מוצאים בו את ביתם. 

החשיבות
פינוי מחסן על ידי חברה מקצועית יאפשר לכם לסדר את הציוד שנמצא בשימוש לעיתים רחוקות ולהיפטר מציוד שכבר לא יהיה בו שימוש אף פעם. מעבר לכך, הפינוי ידאג שהמחסן שלכם יהיה נקי ממכרסמים, תיקנים ועוד שלל מזיקים. 

פינוי עיזבון ללא יורשים
דירות עיזבון הן דירות שהאדם שהיה גר בדירה הלך לעולמו ואין לו יורשים. דירה כזו יכולה להישאר סגורה שנים רבות וניתן רק לתאר את הבלאגן שיש בתוכה. 

החשיבות
דירת עיזבון לא מטופלת היא מפגע תברואתי חמור. חשוב לבצע פינוי דירות עם חברת צ'יק צ'ק על מנת לשמור על שאר דיירי הבניין שעשויים לסבול מהתחלואות והמזיקים שיצאו מדירה שכזו. 

פינוי לאחר שריפה
לצערנו קיימים מצבים של שריפה בדירות הגורמים להרס של כל החפצים. דירה כזו מחייבת פינוי של כל מה שנשרף, על מנת שתהיה אפשרות לשפץ ולשקם אותה. 

החשיבות
לאחר פינוי התכולה השרופה, יהיה ניתן לבצע הערכה מחודשת ולהבין אילו חפצים נשרפו ואילו לא. כמו כן, תהיה אפשרות לדיירים להביא בדק בית וקבלן שיפוצים להערכת הנזק וביצוע השיפוץ. 

המאמר באדיבות ירין עזרא בעלים של חברת פינוי צ'יק צ'ק -  בחרו אזור שירות לפינוי

לפרטים והזמנות חייגו: 053-356-3029

הכתבה נכתבה בשיתוף חברת פינוי צ'יק צ'ק