הכירו: מיטה יהודית וייעודית!
אחרי 16 שנה החלטתי שהגיע הזמן להתחדש במיטה יהודית חדשה ושימושית. חיפשתי מיטה שהיא גם יפה וגם עם ארגזי אחסון! כי אין כמו עוד מקומות אחסון בבית! תמיד שימושי. אז חיפשתי ברשת והגעתי לאתר של "קנייה טובה באינטרנט" ומצאתי מבחר יפה של מיטות יהודיות עם ארזי אחסון במחירים הוגנים לגמרי! 

קצת על קניה טובה:

"קניה טובה באינטרנט" פועלת מתוך אמונה והכרה שמסחר הוגן הוא מאבני היסוד של אתר קניות ברשת. הם יודעים שהלקוח מעדיף לרכוש מוצרים במקום בטוח! לפיכך מתחייבת "קניה טובה באינטרנט" ,שבכל קניה תקבלו את המוצר שרכשתם , ובמידה ולא קיבלתם את המוצר מסיבות כלשהן, יוחזר לכם מלוא סכום הקניה .

אז כאמור אהבתי מאוד את המבחר, את המחיר ואת תנאי התשלום ועוד יותר את השירות והזמנתי לי מיטה מהם.  תרשו לי לומר שבמציאות המיטה עוד יותר יפה והארגזי אחסון חלום.. 

כיף שהכרתי אותם!

מומלץ באהבה לכולם

מיטה יהודית וייעודית! מבית ''קניה טובה באינטרנט'' (צילום: נטורל קומפורט באדיבות קניה טובה)
מיטה יהודית וייעודית! מבית ''קניה טובה באינטרנט'' (צילום: נטורל קומפורט באדיבות קניה טובה)

הכיסוי שישדרג לכם את המיטה
להשלמת מראה המיטה החדשה, חיפשתי כיסוי מיטה איכותי שישלים את הלוק של המיטה ובעיקר ישמור עליה מפני הילדודס שלי, מצאתי אחלה כיסוי אצל גולף & קו - כיסוי מיטה בעל דיגום תלת ממדי של פרחים רומנטיים למראה מיטה אלגנטי ומרשים.

ניתן להשיג בכמה מידות!

מחיר: החל מ 239.60 ש"ח במקום 599 שקלים

הכיסוי שישדרג לכם את המיטה (צילום: עמית שמש)
הכיסוי שישדרג לכם את המיטה (צילום: עמית שמש)

תכירו את אושר דוד – היזם שעושה הלבשת שולחן מהודרת בסטייל אירופאי
יזם צעיר שבזכות כבוד השבת שספג מבית אמא שנהגה לערוך את שולחן שבת כבר מיום חמישי- החליט להקים עסק של הלבשת שולחן מהודרת בסטייל אירופאי והכל לכבוד שבת קודש.

אגב, זה ידוע שיש סגולה עצומה לשפע אם דואגים להכין כבר ביום חמישי את שולחן השבת ולקבל את השבת בשולחן ערוך בטוב טעם ומהודר וגם לקבל את השבת כמה דקות לפני כניסתה זאת קבלה גדולה ועושה רושם טוב בשמיים. 

אז כל הכבוד לאושר שבזכות בית אמא זכה להאדיר את השבת ולדאוג שגם אנחנו נזכה לפאר את שולחן שבת בקלות עם הקמת האתר שלו.

האתר מקסים ועולים בו כל הזמן מוצרים חדשים, שווה לעקוב

היזם שעושה הלבשת שולחן מהודרת בסטייל אירופאי (צילום: באדיבות אושר דוד)
היזם שעושה הלבשת שולחן מהודרת בסטייל אירופאי (צילום: באדיבות אושר דוד)

מפיצי ריח אקולוגיים שכל אחד חייב
חברת MIYO SCENT הישראלית, המתמחה במפיצי ריח טכנולוגיים מתקדמים, מציגה את CAR-Q. מערכת חכמה להפצת ניחוח נעים ו-100% אקולוגי ברכב, הפועלת באמצעות חיישן תנועה המזהה כשהרכב נמצא בתזוזה, וכן בטכנולוגיית ננו-אולטרסוניק שקטה וייחודית, המפיצה ניחוח נעים בחלל באופן שקט לחלוטין על גבי גלי קול בתדר שאינו נשמע לאוזן האנושית.

המכשיר נכנס לפעולה אך ורק כשמזהה שהרכב נמצא בנסיעה על ידי חיישן תנועה מתקדם. בניגוד למרבית מפיצי הריח הקיימים בשוק, המכשיר מאפשר וויסות וכיוונון של עוצמת הריח בהתאם לטעמו האישי ורגישותו של המשתמש באופן קל ופשוט. זאת באמצעותו של כפתור בודד הבורר בין שלושה מצבי עוצמה מובנים מראש המסומנים על ידי נוריות חיווי. 

צורתו וגודלו של המכשיר מותאמים באופן אוניברסלי למבנה תושבת כוס הקפה ברכב, בו ניתן למקמו מבלי שינוע וללא חשש. המכשיר עשוי מתכת איכותית וקפסולת ריח עשויה זכוכית שקופה עמידה. קפסולות הריח ניתנות לבחירה מבין כ-50 ריחות מקוריים 100% אקולוגיים ובריאים למשתמש ולסביבה, כדוגמת לימונענע, מאסק ועוד. 

ניתן גם למצוא קפסולה מיוחדת המיועדת לנטרול של ריח סיגריות. כל אלו עומדות בתקנים המחמירים ביותר של הארגון העולמי. נפח הקפסולה 80 מ"ל ומספיקה לכ-3 חודשים לנהג הממוצע. 

המכשיר מצויד בבטריית ליתיום נטענת פנימית בעלת נפח גדול. כמו כן, ניתן להשאיר אותו בחשמל באופן תמידי ללא חשש (כבל USB כלול במארז). אחריות יצרן לשנה.

המחיר: מערכת Q-CAR וקפסולה- 179 שקלים. 

CAR-Q עם זוג קפסולות- 199 שקלים. קפסולה בודדת- 39 שקלים או שלוש קפסולות ב-109 שקלים.

MIYO SCENT – להשיג ב- https://miyo-scent.com/ 

מפיצי ריח אקולוגיים שכל אחד חייב (צילום: סטודיו מוש)
מפיצי ריח אקולוגיים שכל אחד חייב (צילום: סטודיו מוש)

סדרת הניקיון החדשה לרכב מבית ניקול
ניקול, מותג עזרי הבית והניקיון המוביל מרחיב את תחום פעילותו ונכנס לראשונה גם לתחום עולם ניקיון וטיפוח הרכב ומשיק את סדרת ניקול CAR  - סדרת מוצרים ייעודיים שפותחו במיוחד לניקיון יומיומי, קל וזמין של הרכב מבחוץ ומבפנים.

סדרת המוצרים החדשה כוללת עזרים לניקוי פנימי וחיצוני של הרכב:  

לניקוי וטיפוח חיצוני של הרכב: ג'ילדה לניקוי, כפפת מיקרופייבר דו צדדית, מטליות לניקוי והברקת חלונות 

לניקוי וטיפוח פנימי של הרכב: מטליות לחות לניקוי משטחי רכב מטליות מיקרופייבר עבות במיוחד ושקיות אשפה מותאמות לאשפתון הרכב.

מוצרי סדרת ניקול CAR לניקוי חיצוני של הרכב: 

כפפת מיקרופייבר ייחודית לניקוי וקרצוף הרכב:
כפפה דו צדדית לניקיון קל ויסודי 2 ב 1: צד אחד עם מרקם סיבים ארוכים לקרצוף וצד שני  עם מרקם סיבים שטוח לניגוב ללא השארת סימנים וסיבים, פסי רשת בצידי הכפפה לניקוי לכלוך דביק. עדינה במיוחד לשמירה על גימור חלקי הרכב. 

מחיר: 24.90 שקלים 

מטלית "ג'ילדה" לניקוי והברקת הרכב:
מטלית "ג'ילדה" XL גדולה ואיכותית להברקה וניקוי יסודי, ללא שריטות וללא סימני מים. בעלת כושר ניקוי, ספיגה וייבוש גבוהים במיוחד.

מחיר: 24.90 שקלים

מטלית לניקוי חלונות ומראות הרכב:
מרקם ייחודי לניקוי והברקת חלונות, מראות מערכות מולטימדיה, למראה נוצץ ללא שריטות וסיבים.

מחיר: 14.90 שקלים 

מוצרי סדרת  ניקול CAR לניקוי פנימי של הרכב:

מטליות לחות חד פעמיות לניקוי פנימי של הרכב
מטליות לחות לניקוי ותחזוקה שוטפת בפנים הרכב. המטליות מגיעות בקופסא ייעודית ששומרת על הלחות לאורך זמן ומונעת התייבשות המטליות ברכב. מכילות תערובת שמן ייחודית להגנה על המשטח ורכיב אנטיסטטי המסייע במניעת הצטברות אבק .

מכילות  80 יח' באריזה.

מחיר:24.90 שקלים

מטליות מיקרופייבר לניקוי הרכב
מטלית פרימיום לניקוי כללי של הרכב. איכותית ועבה מאוד- סופגת פי 2 ממטלית מיקרופייבר סטנדרטית.

מחיר: 14.90 שקלים 

שקיות אשפה לרכב
שקיות אשפה במידה XS המותאמות במיוחד לאשפתון הרכב

30 יח' באריזה.

מחיר: 14.90 שקלים. 

את מגוון מוצרי סדרת ניקול CAR  החדשים ניתן להשיג ברשתות המזון והפארם ברחבי הארץ ובחנויות הפרטיות. מחירי המוצרים נקבעים ע''י הקמעונאים.

https://www.mynikol.co.il/ 

סדרת הניקיון החדשה לרכב מבית ניקול (צילום: יח''צ ניקול)
סדרת הניקיון החדשה לרכב מבית ניקול (צילום: יח''צ ניקול)

הרכיבו את העציץ המושלם בשבילכם
כמה שאני אוהבת צמחים!! חיים, מלאכותיים הכל אני אוהבת.

Plant it הינו אתר מושלם וייחודי שנתקלתי בו באינטרנט- חוץ מהצמחים היפים שיש בו, מה שאני אישית אהבתי בו זה שיש קטגוריה שלמה של עציצים הלא הם הכדים וקטגוריה שלמה של צמחים ואני יכולה לבחור להרכיב לעצמי את העציץ המושלם כמו שאני אוהבת, גם אם נגיד יש לך צמח בבית והכד נשבר ואת מחפשת כד אחר, או הפוך- הצמח נבל ובא לך להתחדש בצמח חדש אז כמה נוח שיש אתר און ליין שמספק את המוצרים האלה גם לחוד ובמחירים יפים. 

אז תכירו גם אתם קצת מה עומד מאחורי Plant it - Plant it פועלת ליצירת חיי יום יום טובים יותר על ידי הכנסת הטבע לבית או למשרד והם עושים זאת במגוון דרכים:

  • צמחי בית ועציצים במחירים נוחים ובמשלוח עד הבית.
  • הוראות טיפול אשר נלוות לכל צמח וזמינות גם באתר.
  • ייעוץ אונליין לכל שאלה על הג׳ונגל האורבני שלכם.

הרעיון שלהם הוא פשוט: לעזור לכם לבחור את הצמח והעציץ הנכון בשבילך, להזמין אותו עד הבית בקלות, ולטפל בו בצורה הטובה ביותר.

הם כאן עבורכם כדי לעורר אמון של אנשים בצמחים ובצמיחה. בשביל זה הצוות שלהם זמין בשבילכם לכל שאלה לאורך כל הדרך.

בואו נחיה ירוק - https://www.plantit.co.il/ 

הרכיבו את העציץ המושלם בשבילכם (צילום: באדיבות plant it)
הרכיבו את העציץ המושלם בשבילכם (צילום: באדיבות plant it)

זה מותג הוופלים המצליח בשוויץ 
Kägi (קאגי) מותג הוופלים מספר 1 בשוויץ, משיק בימים אלה סדרת וופלים מצופים בשוקולד חלב/מריר מעולה, במגוון טעמים אהובים. הסדרה החדשה מציעה מגוון רחב של וופלים המלאים בקרם עשיר ובטעמים מעולים כמו שוקולד חלב, שוקולד מריר, אגוזי לוז, קוקוס, ותפוז.

הוופלים והשוקולד מיוצרים משנת 1934 עפ"י אותו מתכון מסורתי למרגלות האלפים השוויצרים. לוופל פריכות ייחודית, הציפוי והמילוי בשוקולד מעולה, איכותי, טעים וקטיפתי. כל המוצרים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל,  תוך עידוד קיימות ושמירה על איכות הסביבה עם אריזות ממוחזרות.

המוצרים מיוצרים באירופה,  תחת תווי תקן ואיכות גבוהים. כשרות: חלבי, משולש K, בהשגחת הרב אריה רלב"ג ארה"ב, באישור הרבנות הראשית לישראל.

מחירים לצרכן:

וופלים בודדים: החל מ 3.90 ₪ ועד 7.90 ₪ 

מארזים משפחתיים: החל מ 14.90 שח ועד 22.90 שח   

המוצרים החדשים ישווקו  ברשתות המזון ורשתות השיווק ברחבי הארץ.

זה מותג הוופלים המצליח בשוויץ  (צילום: יח''צ)
זה מותג הוופלים המצליח בשוויץ  (צילום: יח''צ)

רשת הסטוק חוגגת 17 שנה ואתם מרווחים מבצעים משוגעים
רשת הסטוק, רשת הדיסקואנט המובילה לבית חוגגת 17 שנה. הרשת אשר מונה 40 סניפים ברחבי הארץ תחגוג במשך שבוע ימים בכל הארץ עם מאות מבצעים במחירים ייחודיים.

בין פריט המבצע ניתן למצוא ערסל ילדים במחיר של 99 ש״ח, כותנת קיץ לנשים וילדות במחיר של 9.90 ש״ח, כפכפי הוויאנס ב-19.90 ש״ח, שכמירות קיץ ב-29.90 שח, סט מצעים החל מ99.90 שח, כלי בית ועוד ועוד.

את הפריטים ניתן לרכוש בחנויות הרשת ברחבי הארץ וכן באתר בכתובת - https://hastok-online.co.il/ 

רשת הסטוק חוגגת 17 שנה ואתם מרווחים מבצעים משוגעים (צילום: סטודיו הסטוק)
רשת הסטוק חוגגת 17 שנה ואתם מרווחים מבצעים משוגעים (צילום: סטודיו הסטוק)

קולקציית אנטי אייג'ינג מושלמת של GOLBARY  
בית האופנה GOLBARY  משיק  לראשונה קולקציית טיפוח אנטי אייג'ינג המשקמת ומחדשת את נעורי העור. מוצרי הסדרה מועשרים בחומצה היאלורונית וקומפלקס ויטמין ייחודי הפועלים לתיקון והפחתת סימני הזדקנות העור הניכרים לעין. שימוש יומיומי יסייע לעור הפנים להפוך לקורן וזוהר יותר ויעניק לו הזנה עשירה בלחות, גמישות ומיצוק. 

הקולקציה החדשה כוללת 4 מוצרי טיפוח לעור הפנים:

  • קרם פנים עם SPF 15  - מועשר בחומצה היאלורונית וויטמין קומפלקס ייחודי. מזין את העור בלחות, מפחית את מראה קמטי ההבעה ומשיב ברק, גמישות ומיצוק לעור הפנים. מכיל מסנני קרינה SPF15 המסייעים להגן על העור מפני השמש ונוגדי חמצון.
  • קרם פנים לילה  - מועשר בחומצה היאלורונית וויטמין קומפלקס ייחודי. מזין את עור הפנים באקסטרה בוסט של לחות אופטימלית. מכיל ניאצינמיד המשפר את מרקם העור ומווסת את השומן בעור. בנוסף מכיל תמצית הממליס וסווקאלן הידועים כמסייעים בהפחתת אדמומיות. 
  • סרום פנים - מועשר בחומצה היאלורונית וויטמין קומפלקס ייחודי. מזין את העור בלחות ומפחית את מראה קמטי ההבעה, משיב ברק, גמישות ומיצוק לעור הפנים. מכיל נוגדי חמצון ובכך נלחם עם הרדיקלים החופשיים.
  • סרום עיניים  - מועשר בחומצה היאלורונית וויטמין קומפלקס ייחודי. מכיל קפאין התורם למראה רענן ועירני יותר של קונטור העין. מועשר במרכיב Eyeliss- תמצית על לבסיס צמחי המסייעת בהפחתת נפיחות על ידי הפחתת הצטברות נוזלים מתחת לעיניים. בתוספת שני פפטידים טבעיים הפועלים במאבק במעגלים שחורים תוך חיזוק גמישות העור. סרום העיניים מעניק מראה צעיר ובריא יותר של ערובת העין. 

מחירים לצרכן: 

קרם פנים 129.90 ש''ח 

קרם לילה 129.90 ש"ח

סרום פנים 129.90 ש''ח

סרום עיניים 129.90 ש''ח

להשיג ברשת חנויות GOLBARY ברחבי הארץ ובאתר גולברי: - https://www.golbary.co.il/ 

קולקציית אנטי אייג'ינג מושלמת של golbary (צילום: אבי וולדמן)
קולקציית אנטי אייג'ינג מושלמת של golbary (צילום: אבי וולדמן)

מבריקן – מגב הפלא פטנט להברקת רצפות
מתגמש ומתכופף כדי שאתם לא תצטרכו: מבריקן סיליקון פטנטי של טירולר מתגמש ומנקה פנלים, פינות ומסביב לרהיטים באופן מושלם בזכות המסגרת הדקה והגמישה בעלת הראש המסתובב 360°. עשוי מיציקה אחת של 100% סיליקון ולא משאיר שריטות.

מטלית מיקרופייבר בעלת הפעולה הכפולה: מטלית מיקרופייבר איכותית מבית טירולר ארוגה מבד מיקרופייבר ברמת גימור הגבוהה ביותר, צפיפות בד של 0.2 דייניר. המטלית מתאימה לניקוי רטוב או יבש, מקרצפת ומנקה ביעילות את הלכלוך – גם הקשה ביותר. בסיום השימוש ניתן לכבס במכונת כביסה (עד 300 פעמים). 2 מטליות כלולות בערכה.

נוחות ועמידות לאורך זמן: בעל מנגנון ייחודי להצמדת מטלית המיקרופייבר למבריקן – הסקוצ’ים תפורים ישירות לגוף הסיליקון אשר מקנה לו עמידות יוצאת דופן והיצמדות מושלמת של מטלית המיקרופייבר. מנגנון חיבור זה הוא הנוח ביותר להצמדה ושליפה של המטלית, ללא חלקי פלסטיק או קליפסים למיניהם אשר עלולים להתבלות ולהתקלקל.

מתאים לכל סוגי המשטחים: רצפת עץ, פרקטים, אבן, מרצפות ואפילו בטון. מגיע עם מקל נירוסטה טלסקופי אל -חלד, ארוך במיוחד, צבוע בצבע אפוקסי לעמידות מירבית (מתארך עד 150 ס”מ))

טירולר רב-מגב המקורי משנת 1987: מותג שקובע סטנדרטים חדשים של איכות ומשדרג את הניקיון הביתי לרמה מקצועית. אחריות מלאה של שנתיים על כל אחד מהמוצרים באתר.

מחיר: 129 ש״ח

להשיג בחנויות נבחרות ובאתר החברה בכתובת: https://tyrolerltd.com/he/ 

מבריקן – מגב הפלא פטנט להברקת רצפות (צילום: באדיבות טירולר)
מבריקן – מגב הפלא פטנט להברקת רצפות (צילום: באדיבות טירולר)

Zagamix – מותג צעיר ועדכני מבית רשת ZAGA
רשת ZAGA - פינות אוכל מתרחבת ומשיקה לראשונה מותג עיצוב  צעיר ועדכני,  תחת השם: ZAGAMIX  (זגה מיקס) שישווק באונליין בלבד, באתר המכירות של זגה פינות אוכל, לינק: www.zaga.co.il/zagamix 

המותג החדש ZAGAMIX מיועד לעיצוב חללי אירוח בבית, מדובר בלמעלה מ – 150 פריטים,  סופר מעוצבים ושיקים, המתכתבים עם הטרנדים המובילים בעולם העיצוב. המותג החדש כולל בין היתר: שולחנות קפה וסלון, קונסולות, ארונות מעוצבים בפינת האוכל, הדומים וטבורטים, ריהוט לגן ולמרפסת ועוד. הפריטים מתאפיינים  בעיצובים  אופנתיים, צעירים, חדשניים, ומעודכנים, במחירים נגישים ואטרקטיביים ובזמן אספקה מהיר של עד 5 ימי עסקים.  

טווח המחירים נוח וינוע בין 250 ל- 4000 ₪, דוגמאות של מחירים לצרכן: הדום החל מ -550 ₪, שולחן קפה  החל מ- 520 ₪, שידה החל מ- 2790 ₪  ארונות החל מ- 3450 ₪, שולחנות סלון החל מ- 810 ₪.

לדברי רועי גבע מנהל המותג ZAGAMIX: "המטרה היא ליצור סינרגיה מלאה בין שני המותגים: זגה וזגה מיקס ובכך להעניק תמהיל רחב של מוצרים, שיבדלו את זגה בענף העיצוב בארץ. המותג החדש הוא מנוע צמיחה משמעותי, שיתאפשר באמצעות חיבור הצרכן הסופי והמעצבים לזגה פינות אוכל, תוך מתן פתרונות עיצוב מיוחדים ואיכותיים במחירים אטרקטיביים.  

עוד מסר גבע: "מדובר במותג צעיר, ססגוני ובועט הנותן פתרונות לעיצוב הבית בסטייל, בקלות, ביעילות ובמהירות, המוצרים יוסיפו את הטאץ' העיצובי בכל חללי האירוח: סלון, מטבח, פינת אוכל, מרפסת וגינה, במחיר לכל כיס ובזמן אספקה מהיר של עד 5 ימי עסקים."  

המותג  ZAGAMIX מתאפיין במודולוריות – פריטים שמתאימים גם לחללי אירוח וגם לחללים נוספים בבית למשל: הדום שמתאים לסלון, פינת האוכל או המרפסת, שידת אחסון שיכולה להתאים למטבח לאחסון כלי מטבח וגם לפינת האוכל או לסלון, קונסולה לכניסה לבית שהופכת לשולחן לפינת האוכל ועוד. כמו כן, מתאפיין בפונקציונליות, מוצרים המוסיפים שטחי אחסון כגון שידות, ארונות ועוד. 

רשת ZAGA - פינות אוכל הוקמה בשנת 1961 ומתמחה בייצור ושיווק פינות אוכל. כיום מונה רשת זגה 12 סניפים בפריסה ארצית ונחשבת לרשת הקמעונאית המובילה בתחום בישראל. הרשת מציבה שלושה ערכים מרכזיים כאחד: איכות, נוחות ונראות עיצובית. בבעלות הרשת מפעל בבולגריה אשר מייצר, מעצב ומשווק לאירופה וארה"ב את מגוון הקולקציות של פינות האוכל בשיטות ובחומרים איכותיים וייחודים.

הכנסו לאתר

Zagamix – מותג צעיר ועדכני מבית רשת ZAGA (צילום: יח''צ)
Zagamix – מותג צעיר ועדכני מבית רשת ZAGA (צילום: יח''צ)