הכתבה נכתבה בשיתוף הודיס

במיוחד כשצריך להתארגן גם עם חולצות קצרות לקיץ וגם סווטשירטים וקפוצ'ונים חמים לחורף, לעיתים רבות אף ליותר מילד אחד בכל משפחה. לכן כדאי לבדוק טוב טוב לפני שמוציאים את הכסף, ולוודא שמקבלים את התמורה הטובה ביותר להוצאה.

לא מתפשרים על איכות
הודיס היא רשת ארצית המונה כמעט 70 סניפים בכל רחבי הארץ ומספקת פרטי לבוש נעימים, איכותיים ובמחיר משתלם. בהודיס תוכלו למצוא חולצות בייסיק לבית הספר שיתאימו לכל גיל. איכות החולצות היא מצוינת והן מחזיקות מעמד זמן רב, היתרון הזה חשוב מפני שהוא מונע מאיתנו ההורים לשוב ולבזבז עוד כסף על חולצות חדשות במהלך השנה.

יתרון נוסף שיש לציין הוא הדפסת הסמל על גבי החולצה. בהודיס היא מתבצעת בצורה איכותית ומקצועית, מה ששומר על עמידות הסמל לאורך זמן ומבטיח שלא יתבלה או יתקלף. במידה והסמל מתקלף, החולצה הופכת להיות לא תקנית, וזה אומר עוד הוצאה כספית על חולצות חדשות.

עיצוב שמדבר לצעירים
רובנו מייחסים חשיבות רבה לנראות שלנו ובצדק. כך גם הילדים שלנו, בעיקר בגיל ההתבגרות. לכן חשוב להתייחס גם לנושא עיצוב חולצות בית ספר. החולצות צריכות להחמיא לגוף ולכן יש לעזור לילדים לבחור נכון. חולצות נעימות שמונחות עליהם טוב, יהיו נוחות להם במהלך יום לימודים ארוך וגם לא פחות חשוב מכך, ייראו טוב.

גזרה צמודה לא בהכרח תתאים לכולם, יש מתבגרים ומתבגרות שרוצים להדגיש את קווי המתאר של הגוף והם יעדיפו את המראה הצמוד, אך יש כאלה שמרגישים פחות בנוח עם שינויי הגוף, ודווקא ירצו לטשטש בעזרת גזרה רחבה. יש ילדים שמעדיפים צווארון עגול, ויש ילדות שמעדיפות צווארון וי – לכן חשוב לתת מענה לכל אחד ואחת.

עיצוב שמדבר לצעירים. הודיס (צילום: הודיס)
עיצוב שמדבר לצעירים. הודיס (צילום: הודיס)

מגוון עצום
מה חשוב לנו כהורים? שהילדים יהיו בריאים ושיהיו מרוצים... לכן במקום לרכוש להם חולצות בחנות קטנה עם מגוון דל, כדאי לרכוש ברשת עם מגוון בה יוכלו לבחור בדיוק את הסגנון והצבעים המועדפים עליהם. ברשת הודיס ישנו מגוון רב של עיצובים אפשריים: גזרה – צמודה וצרה או משוחררת ורחבה, סוג הבד – 100% כותנה או בד משולב, מפתח הצווארון – עגול או בצורת וי. ישנם גם קפוצ'ונים וסווטשירטים בגזרות שמתאימות לכולם, עשויים מבד כותנה משולב פוליאסטר, מחממים ונעימים מאוד למגע. 

שירות מעל ומעבר
לפעמים אין לנו ההורים את הכוח לצאת לחנות, לבזבז זמן על נסיעות, עמידה בפקקים, עמידה בתור לחנות ולקופה, רק המחשבה על זה כבר מייאשת. בדיוק בשביל זה קיית האופציה של הזמנת חולצות בית ספר אונליין. כל מה שצריך זה  להיכנס לאתר של הודיס, לבחור את החולצות בעיצוב הרצוי לילדים מבין שלל העיצובים הקיימים ברשת, לאחר מכן לבחור את המידה המתאימה, לציין אילו צבעים הם אוהבים (לא לשכוח לבן לטקסים ואירועים מיוחדים), ואפשר אפילו לבחור את סמל בית הספר! ניתן להזמין ולקבל את החולצות תוך מספר ימי עסקים.

המשלוח יכול להגיע לכל מקום שתרצו, והוא גם יהיה בחינם במידה ותזמינו מעל ₪199. באתר ניתן לבצע מעקב לגבי סטטוס ההזמנה והמשלוח, וגם לראות הזמנות קודמות במיד ושכחתם מה הזמנתם בעבר. אם לא בטוחים במידה, אתר הרשת מציע טבלת מידות ממנה אפשר לדעת את מידת החולצה הנדרשת לפי מידות היקף ירכיים והיקף חזה.

קנייה חכמה
בעידן של יוקר מחיה גבוה, כדאי לחסוך בכל דרך אפשרית. מומלץ מאוד לעקוב באתר הרשת, בדף הפייסבוק ובעמוד האינסטגרם, אחרי מבצעים וקופונים שיכולים להוזיל מאוד את הקנייה! יש מבצעים לפי תקופות, בחודשי הקיץ לקראת תחילת שנת הלימודים, או "ניקוי מדפים" בסוף עונה, ואז ניתן למשל למצוא במחירים נמוכים מאוד חולצות קצרות עד גובה המותניים.

יש מבצעים של הנחות כלליות או 4 פריטים ב-100 ₪, הדפסת סמל בית ספר חינם בהזמנה מעל 3 פריטים ועוד. בנוסף למבצעים אפשר להשתמש בקופונים שמוצעים לקונים בדרך כלל בחגיגות יום הולדת לרשת (כדאי לברר מראש מתי זה קורה). באתר הרשת מוצעים מבצעים ייחודיים שאין בחנויות, עדכונים והטבות, בנוסף רישום לניוזלטר של הרשת נותן הנחה של 10 אחוזים בהזמנה הבאה ולכן שווה במיוחד לנצל גם הנחה זו.

קניה חכמה. חולצות בית הספר של הודיס (צילום: הודיס)
קניה חכמה. חולצות בית הספר של הודיס (צילום: הודיס)

הכתבה נכתבה בשיתוף הודיס