LaLa studio - הוא עסק של אישה אחת, הילה פרמון
הילה מעצבת ויוצרת פריטי עיצוב לבית מבטון, הכל בעבודת יד, בסטודיו שלה שבשרון. ״אני מאוד אוהבת עיצוב ומאמינה שצריך להשקיע בנראות של החללים שאנחנו חיים בהם, שיהיו יפים, כדי שיהיה לנו נעים ונוח לחיות בהם ואפשר לעשות את זה בקלות ע״י שילוב אקססוריז שמעניקים אופי לחלל״

בסטודיו ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים: שלטי כניסה לבית, מזוזות, פמוטים, מגשים וקערות, עציצים, אגרטלים ועוד ועוד, וגם מגוון של מתנות לחגים, לבית חדש, לסוף שנה ואפילו ללידה.

הזמנות ניתן לבצע באתר ולהנות ממשלוח עד הבית לכל הארץ. מהיכרות עם המוצרים של הילה, מדובר במוצרים איכותיים וייחודיים מאוד והילה עצמה שירותית ומקסימה ברמות. מומלץ בחום!

לאתר: https://lalastudio.co.il/ 

LaLa studio- הוא עסק של אישה אחת, הילה פרמון (צילום: באדיבות LaLa studio)
LaLa studio- הוא עסק של אישה אחת, הילה פרמון (צילום: באדיבות LaLa studio)

קולקציית אקטיב היסטרית של רשת גלי
רשת גלי מציעה קולקציית אקטיב עשירה וססגונית הכוללת נעלי ספורט וסניקרס לנשים גברים וילדים במראה עדכני, המצטיינות באיכות בלתי מתפשרת ובמראה עדכני , נעלי הספורט בקולקציה מתאימות לפעילות ספורטיבית INDOOR ו- OUTDOOR, הן שומרות על כף הרגל, בולמות זעזועים וכוללות רפידה מיוחדת להקניית תחושת נוחות וקלילות בתנועה.

יסמין לביב, קניינית ברשת גלי מנדבת טיפים לבחירת נעלי ספורט:

  • זמן מדידה - רצוי מאוד למדוד את נעלי הספורט אחר הצהריים או לקראת שעות הערב. כפות הרגליים נוטות להתרחב לקראת שעות אלה, תהליך שדומה למה שקורה בזמן הליכה או ריצה כך ההתאמה של הנעליים לכף הרגל תהיה אופטימלית בשעות אלו.
  • גרביים - כדאי להביא גרביים מהבית (גרבי אימון), בחנות בדרך כל נותנים גרבי מדידה עשויות ניילון דקות מאוד ולכן התאמה של הנעל לכף רגל לא תהיה מדויקת.
  • מידה - דאגו שיישאר רווח של אצבע בין הבוהן לקצה הנעל על מנת למנוע תחושת אי נעימות ולחץ. העקב לעומת זאת צריך להיות מהודק לקצה האחורי של הנעל, כך שלא תתאפשר תנועה חופשית של העקב בזמן הפעילות הספורטיבית. את המדידה צריך לעשות בעמידה וכדאי מאוד לעשות מספר צעדים בחנות.
  • גמישות - כף הרגל שלנו מורכבת ממספר רב של עצמות ומפרקים ולכן חשוב לבחור נעל גמישה שתאפשר תנועה במפרקים אלה בזמן ביצוע פעולות ספורט כגון ריצה או הליכה.
  • ייעוד - חשוב לדעת לאיזה סוג פעילות ספורטיבית מיודעת הנעל: לטיולי שטח למשל נבחר נעלי שטח עם סוליה שלהן קשיחה יותר ועמידה לתנאי השטח, בעוד שנעלי ריצה איכותיות יהיו כמה שיותר קלילות ואווריריות.
  • קלילות - ככל שהנעל קלה יותר, כך יוקל על הרגליים והן לא יידרשו לשאת משקל עודף, הדבר יתרום לשפר הישגים למשל בתחום הריצה.
  • אוורור - במיוחד בקיץ, רצוי לבחור בנעליים שעשויים מרשת (MESH) לאוורור כף הרגל ולנידוף הזעה.

להשיג ברשת גלי - https://www.gali.co.il/ 

קולקציית אקטיב היסטרית של רשת גלי (צילום: יח''צ)
קולקציית אקטיב היסטרית של רשת גלי (צילום: יח''צ)

נוסעים הקיץ? אלה המזוודות שאתם צריכים אתכם
לקראת עונת הנסיעות, חברת 'אמריקן טוריסטר' מבית סמסונייט, משיקה  קולקציית מזוודות אולטימטיבית לקיץ 2023. הקולקציה החדשה מתאפיינת במזוודות במראה צעיר, צבעוני,  מרהיב וססגוני, וכוללת מזוודות  קלות, נוחות, ויפות, במחירים נוחים.

הקולקציה לקיץ הנוכחי כוללת צבעים אופנתיים שהושקו השנה:  טורקיז, סגול לבנדר, ירוק ליים, צהוב, כתום, ורוד פוקסיה, ירוק מרווה, כחול דנים, לצד הצבעים הבסיסים של מזוודות בשחור, כחול, אדום.

המזוודות מושלמות עבור מטיילים וקהל הנוסעים, המעוניינים במזוודה ייחודית שרוצים להוסיף לחוויית הנסיעה ססגוניות, כמו כן אלו הן מזוודות קלות לזיהוי בזכות מגוון העיצובים והצבעים הזמינים.

בקולקציות - סדרת המזוודות הקשיחות החדשה לשנת 2023 – AEROSTEP, לצד הסדרה המפורסמת של אמריקן טוריסטר –  SOUNDBOX , שזכתה לא מכבר בפרס העיצוב היוקרתי REDDOT ולצד סדרת המזוודות הקשיחות AIRCONIC, המשווקת בהצלחה רבה מזה מספר שנים.

כל דגם בקולקציות המזוודות הללו מעוצב עם תשומת לב חסרת תקדים של החברה לפרטים הקטנים ביותר יחד עם מחויבות לאיכות. עובדה זו מבטיחה שלקוחות המותג יוכלו לנסוע בהנאה רבה וכמובן - בסטייל.

המזוודות בסדרות קשיחות אלו עשויות חומר חזק מיוחד ויחד עם זאת גמיש מאוד -  פולפרורפילן. המזוודות בדגמים אלה עם הרחבה לנפחים גדולים במיוחד בהתאם למידה, ושלוש שנות אחריות בינלאומיות מטעם היצרן.

טווחי מחירים לצרכן: החל ממזוודות טרולי עליה למטוס 635 ₪ (המתאימות לכל סוגי הטיסות כולל טיסות ה- LOW COST ) עד למזוודות גדולות – 880 ₪ (המתאימות לטיולי משפחות).

ניתן להשיג: ברשת חנויות סמסונייט בקניון עזריאלי בת"א ובחנות סמסונייט בגרנד קניון בחיפה, בחנות אלטר תיקים ומזוודות, רשת תיק-התיקים ורשת ארנקי-שולה.

נוסעים הקיץ? אלה המזוודות שאתם צריכים איתכם (צילום: יח''צ חו''ל)
נוסעים הקיץ? אלה המזוודות שאתם צריכים איתכם (צילום: יח''צ חו''ל)

שולחן במבוק מתקפל - Bamboo Laptop Table
לכל אלו מאיתנו שהלפטופ שלהם צמוד אליהם 24/7 גם כשהם במיטה, להלן מוצר מושלם עבורכם:

שולחן איכותי ונוח לעבודה עם המחשב הנייד - שולחן נייד מתקפל לנוחות מרבית עם 6 דרגות לכיוון זווית משטח העבודה ומגירה קטנה לאכסון– מעולה למחשב הנייד ומתאים גם לספר, ארוחה קלה ולכל מטרה.

שולחן מגש למיטה מתאים למחשב נייד (לפטופ), מעמד שולחן מתקפל עם חור (מחזיק כוס) מיועד לכוס מגש למיטה – שולחן למחשב נייד או להגשה של ארוחת בוקר, קריאה, עבודה, צפייה בסרט על המיטה, ספה -בקיצור אחלה מוצר!

להשיג באתר מחוץ לקופסא

שולחן במבוק מתקפל - Bamboo Laptop Table (צילום: באדיבות אתר מחוץ לקופסא)
שולחן במבוק מתקפל - Bamboo Laptop Table (צילום: באדיבות אתר מחוץ לקופסא)

תוסף התזונה שיעשיר את שערך
איבוד שיער אינטנסיבי, דלילות ונשירה מוגברת,  יכולים להוביל לתחושות של מבוכה וחוסר בטחון ולהשפיע  על ההערכה והבטחון העצמי של האדם. כאשר שיער נחשב לסמל הנשיות, זה לא מפתיע שנשים רבות חשות תסכול וחוסר אונים כשהן חוות נשירה ואיבוד שיער. 

החדשות הטובות הן שקיים תוסף תזונה פורץ דרך שעוזר לטפל בנשירה: FILL IT (פיל איט) מבית דה אי ברנד (THE A BREAND). כאשר השיער מתחיל להידלל או לנשור, זה יכול להוות סימן לבעיות בריאות, לחץ, או מחסור ברכבים תזונתיים. 

בעזרת צוות המומחים של המותג פיל איט, הכוללים מהנדסי מזון, רוקחים ותזונאים, השיקה  חברת דה אי ברנד, תוסף תזונה ברמה בינלאומית,  המכיל חומרים טבעיים ועוצמתיים,  החיוניים לשיפור בריאות השיער במינונים הגבוהים בשוק,  בעל פטנט ייחודי המאפשר ספיגה יעילה יותר של כלל מרכבי התוסף בגוף. 

רכיבי התוסף כוללים: 

  • קולגן - חלבון המיוצר על ידי הגוף ונמצא בעיקר בקרקפת,  באזור שמזין את השערה וממנו היא צומחת. כאשר קיים מיעוט או חוסר בחלבון, השערה תיחלש.
  • חומצה פולית- רמות נמוכות של חומצה פולית בגוף יכולות לגרום לירידה והאטה בקצב התחלקות התאים ומעכב התפתחות של תאים חדשים. 
  • ביוטין - בעל תפקיד חשוב בשמירה על מערכת העור, הציפורנים והשיער. ביוטין מעלה את הגמישות של סיב השערה ומונע את שבירתה. מחסור בביוטין עלול לגרום לשיער לנשור, להראות פחות בריא ובמקרים קיצונים להתקרחות. 
  • אבץ - מינרל חיוני המצוי כמעט בכל תא בגוף. האבץ משתתף בתהליכים מרכזיים הקשורים לצמיחת שיער והוא נחוץ לתפקוד תקין של סלוטת השומן סביב זקיק השיער. 
  • ויטמין B - ויטמין חיוני לתפקוד תקין של מערכת העצבים, בניית דם ומניעה אנמיה. 

מה שהופך את התוסף FILL IT  לעוצמתי הוא 100% רכבים טבעיים במינונים גבוהים, לצד פיתוח חדשני המשלב בתוכו רכיבי פטנט ייחודי, אשר מאיץ ספיגה של כלל הרכבים בגוף ובכך תורם להשפעה ניכרת ותוצאות הנראות לעין, תוך מספר חודשים.  

במהלך פיתוח התוסף לא הייתה התפשרות על אף רכיב. לעומת חברות מתחרות בענף שקודם שיווקו את המוצר ולאחר מכן עשו שיפורים על סמך חוות דעת- אזי שכאן במקרה של פיל איט, המוצר חולק ל – 1,000 נסייניות שהשתמשו במוצר ולאחר חוות דעת, ערכו דיוקים ושיפורים לפני יציאה לשיווק.

תוסף התזונה פיל איט מיוצר בישראל במפעל בעל תקן GMP  ותקן ISO    שמבטחים תנאי ייצור ובקרת איכות בסטנדרטים גבוהים מאושרי תקן משרד בריאות בישראל ובעל תעודת כשרות בהשגחה הרבנות האזורית גליל תחתון. 

מחירים לצרכן: 

מארז בייסק לחודשיים - 369 ש"ח 

מארז פרימיום שלושה חודשים - 469 ש"ח 

מארז לאקס לחצי שנה - 859 ש"ח 

ניתן להשיג באתר המכר של החברה : https://fill-it-hair.com/shop/ 

*התוכן בערוץ זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי.

תוסף התזונה שיעשיר את שערך (צילום: יח''צ)
תוסף התזונה שיעשיר את שערך (צילום: יח''צ)

+BATH – כל מה שצריך לאמבטיה
כשאני מקלחת את הבן הקטן שלי, יוצא לפעמים שאני בלחץ מהשמפואים ותחליבי הרחצה שתלויים במתלה שבמקלחת מאחר והדופן לא מספיק גבוהה אז אם הנחתי לא טוב את השמפו או המרכך יש סיכוי טוב שזה ייפול על הילד, ליד הילד או בכלל. אם קרה ונפל על הרצפה, נשבר ונשפך, מילא. אבל כששמפו מלא נופל על כף הרגל או על האצבעות זה כבר באמת לא נעים.

זה מה שקורה כשקונים את הדברים האלה בזול בלי לחשוב יותר מידי.החלטתי שאני מחפשת מתלה איכותי ומספיק גבוהה שלא אחשוש כל פעם בזמן מקלחת (אגב החשש הוא לכל המשפחה כי גם לנו זה יכול לקרות).

+BATH הינה חנות מובילה בתחום האביזרים לאמבטיה בישראל. ניסיון רב של למעלה מ- 40 שנה ביבוא ומכירה של פריטים מעוצבים, אופנתיים וחדשניים לחדר הרחצה והשירותים.

באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים מייצור מקומי ובינלאומי תוך דגש על מחירים שהם האטרקטיביים, המשתלמים והתחרותיים ביותר בקטגוריה. מגוון המוצרים העשיר מאפשר לכל אחד ואחת לעצב את חדר הרחצה והשירותים בהתאם לרצונו ומבלי להתפשר על נוחות, יעילות ואיכות.

הם דואגים להביא את מיטב הטכנולוגיות המתקדמות כדי לחסוך זמן, כסף ועבודה מיותרת. מוצרים ללא קדיחה ווילונות ידידותיים לסביבה הם רק חלק ממרב האפשרויות הקיימות. הם ישמחו להציע לכם פתרונות יצירתיים ומודרניים שיתאימו לצרכים שלכם.

אז אני מצאתי מתקן פינתי כפול בהדבקה, בצבע שחור מט, מעוגל ועמוק XL עשויה בראס, אל-חלד (וגם יש עליו 10 שנות אחריות), והכי חשוב הדופן מספיק גבוהה ורצפת הרשת חזקה ואל מתנדנדת  כך שנגמרו החששות תודה לאל ולחברת +BATH. 

לאתר של BATH+

BATH+ – כל מה שצריך לאמבטיה (צילום: באדיבות BATH+)
BATH+ – כל מה שצריך לאמבטיה (צילום: באדיבות BATH+)

באתר ניתן למצוא גם סטים לאמבטיה ממש יפים ואיכותיים, כמו הסט הזה: 

סט אמבטיה לבן מט 4 חלקים Nordic

עיצוב נורדי מקורי – פח אשפה 5 ליטר, מברשת אסלה, דיספנסר לסבון נוזלי וכוס למברשות שיניים במחיר משתלם. סט מונח לאמבטיה מפולימר עמיד, בגימור משי למגע קטיפתי מפנק.

229 ש"ח 

לאתר של BATH+

BATH+ – כל מה שצריך לאמבטיה (צילום: באדיבות BATH+)
BATH+ – כל מה שצריך לאמבטיה (צילום: באדיבות BATH+)

מותג הטיפוח האהוב בסדרות חדשות לשיער
ואם כבר הזכרנו שמפואים, מותג טיפוח השיער והגוף הוותיק, המוכר והאהוב בישראל, הקיים משנות ה – 60 משיק שתי סדרות חדשות לשיער:

שמפו ומרכך ללא סולפטים ושמפו ומרכך מעניק נפח. עם פורמולה חדשה, 92% רכיבים ממקור טבעי, אריזה ידידותית לסביבה.

הסדרות החדשות כוללות את המיתוג והלוגו החדש, ואריזה חדשה וידידותית לסביבה:

הבקבוק החדש עשוי מ-50% פלסטיק ממוחזר!

הפקק החדש עשוי מ-25% פלסטיק ממוחזר!

הוואי שמפו ומרכך תמצית יסמין מעניק נפח:

שמפו ומרכך תמצית יסמין מעניק נפח לשיער דק ונשמר עד 48 שעות מהשורש לקצוות. הפורמולה מועשרת תמצית יסמין, למראה שיער בריא, מלא נפח עם ניחוח שנשאר לאורך זמן.

הוואי שמפו ומרכך קרטין, שמן קיק ומי ורדים ללא סולפטים:

שמפו ומרכך קרטין, שמן קיק ומי ורדים ללא סולפטים, מסייע בשמירת שיער שעבר טיפול מקצועי (החלקה, טיפול קרטין, צביעה או סלסול) תוך כדי הזנתו. הפורמולה המועשרת בקרטין, שמן קיק ומי ורדים, אינה מכילה סולפטים ומסייעת בהזנת השיער לעומקו ומותירה אותו חזק ויפה, עם ניחוח שנשאר לאורך זמן.

מחיר מומלץ לצרכן שמפו ומרכך תמצית יסמין מעניק נפח: 14.90 ₪, תכולה: 700 מ"ל

מחיר מומלץ לצרכן שמפו ומרכך קרטין, שמן קיק, מי ורדים ללא סולפטים: 14.90 ₪, תכולה: 700 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

מותג הטיפול האהוב בסדרות חדשות לשיער (צילום: סטודיו אלדד שאו)
מותג הטיפול האהוב בסדרות חדשות לשיער (צילום: סטודיו אלדד שאו)

זיהו מחסור אמיתי בשוק הטקסטיל – cotton club
המותג Cotton Club נולד לאחר שהאחיות רונה וטליה רצו מקום בו יוכלו לרכוש מצעים ומגבות יפים, נעימים ומוקפדים - שיחזיקו לאורך זמן. המטרה- להכניס לחללים האינטימיים ביותר את הכי טוב שיש.

הן ייסדו את Cotton Club בשנת 2020 כמותג אונליין נגיש לאחר שזיהו כי קיים מחסור אמיתי בשוק הטקסטיל לסביבה הביתית עבור מי שאינו מוכן להתפשר על איכות ועל אסתטיקה.

הנר קפסולה Rose Ash הוא תערובת מפתה של שני הניחוחות האהובים ROSE ו- SANDALWOOD  בעלי אופי שונה אך משלימים זה את זה בצורה מושלמת. הרעננות העדינה של גן ורדים פורח משולבת עם המגע המעושן והחמים של האלגום המרגיע. הנר הריחני נמזג ידנית לכלי קרמיקה מינימליסטי אשר אפשר לעשות בו שימוש חוזר במגוון דרכים.

הוא עשוי 100% שעווה על בסיס צמחי ובעל פתיל 100% כותנה ותרכובת מיוחדת לבעירה אחידה. זמן הבעירה של הנר הוא כ-100 שעות ומומלץ לגזור את הפתיל לפני כל הצתה, לקבלת להבה יפה ו-100% הנאה ארומטית!

מחיר- 279 ש״ח לפני הנחת 15% על האתר.

להשיג בחנות המפעל בקיבוץ משמרות ובאתר בכתובת  https://cottonclub.co.il/ 

זיהו מחסור אמיתי בשוק הטקסטיל – cotton club (צילום: לינוי לנדאו ודרור קליש)
זיהו מחסור אמיתי בשוק הטקסטיל – cotton club (צילום: לינוי לנדאו ודרור קליש)

מיועד לו, וגם לה – בושם קלאסיק גרין
Banana Republic Classic Green 125ml edp eau de parfum unisex for men and women.

אתר דיל קוסמטיקס המרכז מאות מותגים ישראלים ובינלאומיים מובילים בקטגוריות הבישום, איפור, קוסמטיקה, בריאות, לייף סטייל ועוד, מציע את בושם קלאסיק גרין המיועד לו וגם לה.

הבושם בעל ניחוח פרחוני ורענן, חדור בפשטות שמזכיר חולצת כותנה לבנה נקייה. בעל תערובת ארומטית ייחודית של תווי ניחוח עליונים המשלבים בזיליקום, זנגביל ופטיטגריין,

תו לב של תה ירוק ובסיס המשלב מאסק, ארז וקשמיר.

המחיר: 249 שקלים ל-125 מ"ל

להשיג בדיל קוסמטיקס - www.dealcosmetics.co.il 

מיועד לו, וגם לה – בושם קלאסיק גרין (צילום: יח''צ חו''ל)
מיועד לו, וגם לה – בושם קלאסיק גרין (צילום: יח''צ חו''ל)

ספת משחק שהילדים שלכם ימותו עליה 
ספפי משיקה מהדורה מיוחדת לחופשת הקיץ-צעצוע בחלקו, בחלקו השני ריהוט מעוצב לבית. ספת משחק אופנתית ומודולרית לילדים, היחידה בישראל המגיעה עם שמונה חלקים המייצרים שעות של משחק, פיתוח הדמיון, קירוב וגיבוש המשפחה והכנסת הרבה שמחה לבית. 

ספפי משיבה את משחקי הילדות של הקמת אוהלים ומשחקים משמיכות וכריות ומאפשרת לבנות טירות וממלכות, לרכוב על ספינות טילים, תפאורות תיאטרליות, פינות קריאה ועוד אפשרויות אינסופיות למשחק יצירתי ומלא דמיון המתקפלים ברגע.

הבד של ספפי עשוי מחומרים קלים חזקים ועמידים בסטנדרט A+ השומרים מפני קרעים ונזקים ומותאם גם עבור חיות המחמד בבית. ספפי תורמים אחוז מההכנסות השנתיות לארגונים המעלים מודעות סביב אימוץ בעלי חיים.

מגיע במבחר צבעים: כחול, בז', ירוק, אפור.

מחיר השקה מיוחד לקראת חופשת הקיץ-999 ש"ח, במקום 1399 ש"ח

להזמנות: https://sapappy.co.il/ 

ספת משחק שהילדים שלכם ימותו עליה  (צילום: בן מישל)
ספת משחק שהילדים שלכם ימותו עליה  (צילום: בן מישל)