חדש בגרג - משקאות אלטרנטיב
רשת קפה גרג משיקה ספיישל של משקאות אלטרנטיב בקשת של טעמים וצבעים – במהדורה מוגבלת. זה לא סוד שהדרך הטובה ביותר לרענן ולצנן את גופנו בחודשי הקיץ החמים היא שתיית שייקים קרירים ומרעננים. 

רשת בתי הקפה גרג, משיקה לראשונה תפריט ספיישל של משקאות חדשים לקיץ 2023, בשיתוף תנובה אלטרנטיב עם קשת רחבה של טעמים וצבעים.  

המשקאות החדשים של גרג במהדורה מוגבלת, ישווקו  רק לתקופת חודשי הקיץ:  יוני-אוקטובר. המשקאות החדשים משלבים טעמים ייחודיים ושילובים מעניינים של פירות וירקות טריים, המשלבים  טעמי גלידות, תבלינים ועוד. 

בין המשקאות החדשים לקיץ 2023:  

  • המשקה הסגול Amazonas rainbow Shake אשר מכיל - אוכמניות כחולות, פסיפלורה, קוקוס, מי סוכר, גלידת סורבה וניל טבעונית חלב שיבולת עם טופינג של חלב שיבולת מוקצף
  • המשקה הורוד Africa Sunrise shake  המכיל:  אבטיח, מלון, נענע, גלידת סורבה וניל, מי סוכר, חלב סויה עם טופינג של חלב סויה מוקצף 
  • המשקה הירוק  Sidney Forest Shake  – בייבי תרד, מלפפון, תפוח ירוק, , בננה, תמר מגהו'ל, חלב שקדים עם טופינג של חלב שקדים 
  • המשקה הצהוב  Rio waves shake  – אננס, בננה, מנגו, ג'ינג'ר,פסיפלורה  שקדים קלויים וחלב שקדים 

מחיר לצרכן: 32 ₪  למשקה. כשרות מהדרין.

את המשקאות החדשים ניתן להשיג בתפריט רשת גרג ברחבי הארץ 

חדש בגרג - משקאות אלטרנטיב (צילום: אמיר מנחם)
חדש בגרג - משקאות אלטרנטיב (צילום: אמיר מנחם)

לא אוכלים בשר בתשעת הימים? המתכון הזה בשבילכם 
מראש חודש אב עד לשעות הצהריים של י' באב, אנו  מציינים את "תשעת הימים", תקופת אבלות על חורבן בית המקדש הראשון והשני. בתקופה זו נהוג שלא לאכול בשר (גם לא לשתות יין), זכר לעבודת הקורבנות וניסוך היין בבית המקדש, שפסקו בימים אלו.

הספרדים, נוהגים קצת אחרת: נמנעים מאכילת בשר החל מיום אחרי ראש חודש אב, ומשתיית יין ורחצה לתענוג רק מתחילת השבוע בו חל תשעה באב.

מותג הטונה המוביל ריו מרה משתף מתכון מיוחד ל"תשעת הימים". מדובר במנה פרווה, להכנת טונה עטופה בטורטייה. מתכון  קליל, מהיר ופשוט להכנה, משביע וטעים. 

רכיבים

  • 4 טורטיות (מומלץ של מאסטר שף) 
  • 4 חבילות טונה ריו מרה בשמן זית של 80 גרם (כשרות אגודת ישראל)
  • 2 עגבניות בשלות
  • חסה שאוהבים
  • 1 אבוקדו בשל
  • 4 כפות מיונז
  • 2 גזרים
  • 50 גרם סלט מעורב
  • ½ לימון
  • מלח
  • פלפל

אופן ההכנה

  1. קולפים את הגזר והעגבניות. מגרדים את הגזר וחותכים את העגבניות לקוביות. פורסים את האבוקדו לפרוסות דקות. 
  2. מחממים מחבת טפלון על אש נמוכה, מניחים את הטורטיות אחת אחת ומחממים בצד אחד רק חצי דקה כדי שלא יתייבשו.
  3. מורחים כף מיונז על כל טורטייה, מניחים מעל את פרוסות האבוקדו, מסדרים את הטונה, משלימים עם קוביות העגבניות, הגזר המגורר והסלט.
  4. מתבלים בכמה טיפות מיץ לימון, מעט מלח והרבה פלפל, מגלגלים את העטיפות להקפיד שלא ייצא מהמלית, מחממים במהירות במחבת ששימשה בעבר, חותכים לשניים באלכסון ונהנים מהם.

לחצו לאתר

לא אוכלים בשר בתשעת הימים? המתכון הזה בשבילכם (צילום: יח''צ)
לא אוכלים בשר בתשעת הימים? המתכון הזה בשבילכם (צילום: יח''צ)

לא מסתבכים יותר עם כיבוס ציציות 
כשמכבסים ציצית במכונה לכל אחת יש את השיטות שלה איך לנסות לדאוג שהפתילים של הציצית לא יסתרבלו ויצאו עם קשרים .. אני לדוגמא הייתי קושרת את הפתילים בגומייה, או אם יש מקום ייעודי בציצית אז מכניסה לפינות של הציצית ואז גם גומייה שלא יפתח במכונה, בכל אופן, קצת מעייף הסיפור.. 

מסתבר שיש מוצר במיוחד לזה- מתקן לציצית. פשוט וקל - מלפפים את כל 4 הפתילים סביב המגן סוגרים את המכסה ולמכונת כביסה. קחו בחשבון שעדיף לקנות כמה כאלה, כי מתקן אחד לציצית אחת. השקעה חד פעמית שלא מצריכה מאיתנו לקנות כל תקופה ציציות חדשות לבני המשפחה.

20 ₪ ליחידה.

ניתן להשיג בחנות נוסח תימן- המרכז להפצת יהדות תימן שנמצאת בבני ברק. פעילים מזה 25 שנה בכל הקשור להפצת יהדות תימן טליתות ,ספרי קודש, תשמישי קדושה נותנים מענה לכל שאלה הקשורה ליהדות תימן.

ניתן למצוא אצלם אוסף כתבי יד התימניים הגדול בעולם, נגיש לרבנים, חוקרים ומתעניינים ללא תמורה.

החנות שוכנת ברחוב בירנבוים 26 בני ברק ובאתר

לא מסתבכים יותר עם כיבוס ציציות  (צילום: נדב סעדי, ראש ארגון ''שבתי ראש העין'')
לא מסתבכים יותר עם כיבוס ציציות  (צילום: נדב סעדי, ראש ארגון ''שבתי ראש העין'')

הורים – קולקציית בית הספר הזאת תסדר אתכם לתחילת שנת הלימודים החדשה 
לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרבה ובאה, משיק המותג סקיפ הופ קולקציית מארזי חזרה לגן ולביה"ס הכוללים שילובים שונים של : תיקי גן, תיקי גן גינה, בקבוקי שתיה, קופסאות אוכל ותיקי אוכל מבודדי חום קור. 

הקולקציה בעיצוב השראות מעולם הילדים:  דוגמאות של תות, גלידה, כדורגל קשת בענן לצד חיות ביניהן: לאמה, ג'ירפה, דבורה, חיפושית, פלמינגו, פרפר, שועל ועוד.   

תיק גן גינה - התיק בגודל המתאים לגן וגם לפעילות אחר הצהריים ולביקור סופ"ש אצל סבתא. פתח רחב ונגיש ועם כיס קדמי שקוף לכל הפריטים החיוניים שלהם בהישג יד, בעוד כיס בקבוק הרשת שומר על משקאות נוחים.

תיק גן - תיק בעיצוב מושקע, תשומת הלב לפרטים ובד עמיד, כיס צדדי עשוי בד רשת נמתח שיתאים במיוחד לבקבוק מים, כוס שתייה, או קרטון מיץ קטן. בחלקו הקדמי תא שימושי לחטיפים או צידה לדרך, וכיסים נוספים לאחסון עפרונות צבעוניים או משחקים לשעת הצורך, כתפיות מרופדות מותאמות לילדים.

בקבוק שתיה- בקבוק עם קש והגנה של מכסה "מתקפל", רצועת אחיזה שימושית.

קופסת אוכל- מושלמת לארוחת בוקר או נשנוש בפארק, עיצוב ״כמו של גדולים״ , מעודדת לאכילה עצמאית, והופכת כל ארוחה לחוויה של ממש. הסוגרים הקופסה ידידותיים לידיים קטנות ומגן הסיליקון אוטם ומונע נזילות.  

תיק אוכל - שומר על מזון וחטיפים טריים בדרכים. כיסים פנימיים מחזיקים את הכלים של הפעוט, חבילת קרח ועוד, בעוד שכיס בקבוק רשת מחזיק משקאות בהישג יד. סגירת דש וידית משלימים את פונקציונליות המוצר מתאים לגן, בית הספר, חוגים, פיקניקים, בילוי בגינה ועוד.. 

המארזים המוצעים
מארז זוגי- כולל תיק גן גינה ובקבוק שתיה, מחיר: 129.90 ₪ 

או מארז הכולל תיק גן ובקבוק שתיה (רק בסניפים) – מחיר: 99.90 ₪   

מארז שלישיה – כולל תיק גן ,בקבוק שתייה וקופסת אוכל- מחיר: 139.90 ₪ 

מארז רביעייה – כולל תיק גן ,תיק אוכל מבודד, בקבוק שתייה וקופסת אוכל- מחיר: 199.90 ₪ 

להשיג ברשת קרטרס אושקוש, ברשת O& H

ובאתר קרטרס

הורים – קולקציית בית הספר הזאת תסדר אתכם לתחילת שנת הלימודים החדשה  (צילום: יח''צ חו''ל)
הורים – קולקציית בית הספר הזאת תסדר אתכם לתחילת שנת הלימודים החדשה  (צילום: יח''צ חו''ל)

סדרת סבוני הניקוי הקלאסית של מעבדות GIGI
סדרת סבוני הניקוי הקלאסית לפנים של מותג הקוסמטיקה מעבדות GIGI, מתעדכנת עם פורמולות חדישות לכל סוגי העור. מותג הקוסמטיקה מעבדות GIGI משיק סדרה עדכנית וחדשנית לסדרת סבוני הניקוי הקלאסית של המותג. 

בסדרה החדשה Aroma Essence מגוון סבוני ניקוי המכילים פורמולות ומרכיבים מהדור החדש, המופקים בשיטות ביו-טכנולוגיות המשלבות בין מיצוי צמחים, וחומרי ניקוי עדינים.

הסדרה משלבת מרכיבים ממקור צמחי המופקים בשיטות ביוטכנולוגיות השומרות על התכונות הבריאותיות של הצמח, ומעניקה לעור הפנים לחות מיידית ותועלות הגנה והזנה רחבות. השמירה על המרכיבים החיוניים של הצמח כגון: ויטמינים, מינרלים, פיטוסטרולים, תכונות אנטי-בקטריאליות, איזון חומציות ועוד, מסייעות להזנה וקליטה קלה יותר של המרכיבים בזמן הניקוי, ותורמות בצורה משמעותית לשמירה על בריאות ומראה העור.

הסדרה מציעה ארבעה מוצרים מותאמים לסוג העור, כאשר כל סבון מצטיין במרקם מרענן, מבצע פעולת ניקוי מהירה עם יכולת מקסימלית של הסרת כל סוגי האיפור, לכלוך ושומן עורי הנצמד לנקבוביות ויוצר מראה דהוי ומחוספס. הסבונים נשטפים בקלות מהעור ואינם גורמים ליובש. 

שטיפת הפנים עם הסבון החדש מאפשרת שמירה על בריאות העור, מעניקה תחושת רכות ונינוחות ומראה חלק יותר וקורן. לאחר רחיצת הפנים, העור הנקי סופג את מוצרי הטיפוח השונים בקלות, ומאפשר לחומרים הפעילים בקרמים לפעול בצורה יעילה, להזין את העור לעומק ומותיר את הפנים בתחושת רעננות מתמשכת.

Aroma Essence נוצרה על פי עקרונות הטיפוח הנקי Beauty Clean  ומשתמשת רק במרכיבים ירוקים וידידותיים לעור. הפורמולות נקיות מחומרים העשויים לפגוע או כאלה שאסורים לשימוש על פי הסטנדרטים החדשים באירופה ובארה“ב. כל הסבונים מבוססים על פורמולות נקיות, ללא מרכיבים העלולים לפגוע בבריאות העור.

מוצרי הסדרה עברו בדיקות מקיפות במספר תחומים:

  • נבדק דרמטולוגית
  • נטול גלוטן
  • ידידותי לעור
  • היפו אלרגני

מעבדות GIGI מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים עבור נשים ברחבי העולם תוך הקפדה על שקיפות מלאה בתחום הייצור, עמידה בתקנים בינלאומיים ובקרת איכות מלאה.

בנוסף, מקפידה החברה על שמירה על קשר קבוע עם קוסמטיקאיות באופן שוטף להכרה עמוקה של התחום המקצועי ומציאת פתרונות ושיטות מתקדמות בתחום הטיפוח המקצועי. החברה, אשר נוסדה לפני 65 שנה, משווקת בלמעלה מ-50 מדינות בעולם ועובדת עם אלפי קוסמטיקאיות בישראל.

לאיתור קוסמטיקאית הקרובה לאזור מגורייך ולרכישה באתר

סדרת סבוני הניקוי הקלאסית של מעבדות GIGI (צילום: באדיבות GIGI)
סדרת סבוני הניקוי הקלאסית של מעבדות GIGI (צילום: באדיבות GIGI)

עוד מבית GIGI – כך תשמרו על העור שלכם מפני גל החום הלוהט שנחת עלינו 
אחת ההנאות הגדולות של הקיץ היא בילוי בשמש מחממת ונעימה. אלא שסכנות הקרינה ותופעות הלוואי שלה עלולות להיות קטלניות לעור. כדי להינות מהשמש כמו שצריך, חשוב להקפיד להגן על עור הפנים והגוף ולמרוח קרם הגנה כל ימות השנה, אך בעיקר בקיץ.

תכשירי ההגנה מהשמש הם מוצר חובה במדינה שמשית כישראל, ובכל בית תמצאו קרם הגנה או ספריי הגנה שמונח לשימוש לקראת היציאה. 

סדרת SUN CARE החדשה של מעבדות GIGI מביאה השנה את החידוש בסדרת מוצרים מתקדמים להגנה על העור ולטיפוחו, כדי שתוכלו להנות מהשמש בראש שקט ובפנים מוגנות לאורך כל היום.

סדרת מוצרי ההגנה המתקדמים לעור הפנים מבית מעבדות GIGI מכילים מסנני קרינה חדשים למניעת נזקי קרינת UVA ו UVB המשלבים הגנה יעילה מפני קרינה, מניעת תהליכי הזדקנות מוקדמים והזנה בלחות לשמירה על גמישות ותפקוד יעיל של העור.

כל מוצרי הסדרה מתאימים לשימוש יומיומי ואינם מותירים מעטה לבן. הקרם נעים למריחה ומעניק תחושה קלילה ונעימה על העור.

על הסדרה:

קרם לחות והגנה 30SPF
קרם הלחות וההגנה לעור מבית GIGI מגיע בדרגת 30 SPF ומכיל דור חדש של מסנני קרינה וקומפלקס חומרים פעילים, אשר יוצרים יחד מערך הגנה אפקטיבי המגן על העור מפני היווצרות סימני הזדקנות, פגיעה בגרעין התא ובמבנה התקין של ה-DNA. הקרם מרגיע סימני רגישות בעור ומונע את תהליכי החמצון בתאים. שימוש יומיומי מסייע במניעת כתמי פיגמנטציה ושינויים בגוון העור.

הפורמולה החדשנית של הקרם מעניקה הגנה רחבת טווח מפני כלן סוגי הקרינה – UVB, UVA, IR – ועומדת בסטנדרטים המחמירים של תו התקן האירופאי. קרם ההגנה מגיע בטקסטורה קלילה ועדינה הנספגת בעור בקלות והוא עמיד נגד הזעה כך שהוא ממשיך להגן על עורך לאורך שעות ארוכות. הפורמולה נבדקה דרמטולוגית ומתאימה לכל סוגי העור כולל עור רגיש. הקרם מתאים כבסיס למייק אפ ולשימוש כקרם יום לעור שמן.

מחיר 190 ₪ -  75 ML

קרם לחות והגנה SPF40
קרם הלחות וההגנה בדרגת 40 SPF מגן על עורך מבלי לעורר תחושת שומניות. הקרם מתאים במיוחד לעור שמן מכיוון שהוא על בסיס מים ואינו סותם את הנקבוביות. הקרם מכיל דור חדש של מסנני קרינה וקומפלקס חומרים פעילים אשר יוצרים יחד מערך הגנה אפקטיבי המגן על העור מפני היווצרות סימני הזדקנות, פגיעה בגרעין התא ובמבנה התקין של ה-  DNAהקרם מרגיע סימני רגישות בעור ומונע את תהליכי החמצון בתאים.

שימוש יומיומי מסייע במניעת כתמי פיגמנטציה ושינויים בגוון העור.

הפורמולה החדשנית של הקרם מעניקה הגנה רחבת טווח מפני כלן סוגי הקרינה  UVB, UVA, IR – ועומדת בסטנדרטים המחמירים של תו התקן האירופאי. קרם ההגנה מגיע בטקסטורה קלילה ועדינה הנספגת בעור בקלות והוא עמיד נגד הזעה כך שהוא ממשיך להגן על עורך לאורך שעות ארוכות. הפורמולה נבדקה דרמטולוגית ומתאימה לכל סוגי העור כולל עור רגיש

מחיר 190 ₪  - 50 ML

תרסיס הגנה / קרם לחות והגנה SPF50 
תרסיס וקרם להגנה מהשמש בדרגת SPF50 המעניקים הגנה רחבה מפני כל סוגי הקרינה, מספקים הגנה אפקטיבית על התאים מפני קרינת UVA וקרינת UVB הפוגעות בשכבות העור השונות ומונעים כוויות שמש היוצרות כתמי פיגמנטציה. מתאים לכל סוגי העור.

מחיר תרסיס 169 ₪ , מחיר קרם 220 ₪ - 75 ML

לרכישה באתר

כך תשמרו על העור שלכם מפני גל החום הלוהט שנחת עלינו  (צילום: באדיבות GIGI)
כך תשמרו על העור שלכם מפני גל החום הלוהט שנחת עלינו  (צילום: באדיבות GIGI)

בן & גריס חוגגים ואנחנו זוכים במתנות טעימות 
לרגל יום הגלידה העולמי,  שחל כמידי שנה ב - 17/7 וכמיטב המסורת של בן & ג'ריס, המחדשת אחת למספר שנים טעמי גלידה אהובים לבקשת הצרכנים, משיקה מחדש את גלידת 'סולטד קרמל',  טעם השייך לסדרת הליבה הייחודית שלה. 

גלידת הסולטד קרמל של  בן & ג'ריס מכיל שילוב טעמים של מתוק ומלוח, והטעם עשיר ומשלב בראוני בלונדיס וליבה מפנקת בטעם קרמל מלוח.

בגלידת הסולטד קרמל  של בן & ג'ריס יצוקה ליבה עשירה בטעם קרמל מלוח במרכזו של הפיינט ולכל אורכו, המיוצרת בטכנולוגיה ייחודית. 

סדרת הליבה של בן & ג'ריס מעניקה לצרכן את חוויית הגלידה האולטימטיבית, המאפשרת לכל אחד לקבוע את מינון ושילוב הטעמים שיתקבל בכל כפית, בין אם מחליטים להעמיק היישר אל תוככי הליבה או לערבב את כל טעמי הגלידה יחד. 

כשרות- כשר חלבי - בהשגחת הרבנות קריית מלאכי, מכיל אבקת חלב נכרי

הגלידה מגיעה באריזת פיינט 473 גרם.

מחיר מומלץ לצרכן- 24.90 ש''ח 

ניתן להשיג את הטעם בכל רשתות השיווק, בחנויות הנוחות ובחנויות הפרטיות.

בן & גריס חוגגים ואנחנו זוכים במתנות טעימות  (צילום: יח''צ)
בן & גריס חוגגים ואנחנו זוכים במתנות טעימות  (צילום: יח''צ)

מנורת לבה Motion Lamp - דגם קלאסי
ילידי 85 והלאה בטוח זוכרים את המנורה המהפנטת הזאת.. מחזיר אותי  לנעורים ואיזה כיף שהמוצר הזה עוד קיים:

מנורות לבה בצבעים שתגרום לכם להעלות רעיונות, להירגע מכל הלחצים במשך היום – לתאורה מרגיעה ודקורטיבית עם נוזל שעווה המדמה תנועת לבה בתוך מים. 

בתוך הנוזל קיימים חומרים פעילים הזוהרים ברגע שהמנורה מופעלת. 

מנורת נצנצים – מנורת נוזל הזוהרת ובתוכה נצנצים קטנים מרחפים בתוך חלל המנורה ומעצימים את תחושת האווירה הנעימה. המנורה מאירה בצבעים שונים. מתנה מקורית לחובבי הגאדג’טים ואוהבי הנוסטלגיה

להשיג באתר מחוץ לקופסא

מנורת לבה Motion Lamp - דגם קלאסי (צילום: באדיבות מחוץ לקופסא)
מנורת לבה Motion Lamp - דגם קלאסי (צילום: באדיבות מחוץ לקופסא)

החברה שהביאה לכם את המוצרים המהפכנים לניקיון הבית, חוגגת קרוב ל-4 עשורים של פעילות
אם היו שואלים את בעלי חברת מוצרי הניקיון טירולר אי שם בשנת 1987 איפה תהיה החברה בעוד 36 שנה, אז הוא כנראה היה צוחק. מאז הקמת החברה ועד היום, היא עברה תהליך מתמיד של פיתוח והתרחבות, כאשר בתחילת דרכה התמקדה החברה במוצר אחד בלבד- מטאטא חדשני עשוי יציקת  100% גומי טבעי. במהרה הפך המוצר להצלחה מסחררת ולאחריו פיתחו בחברה מגב מהפכני בעל יכולות ניקיון ושטיפה בגריפה אחת וללא שאריות מים והשאר היסטוריה.

מאז תחילת השנה השיקה החברה חמישה מוצרים חדשים אשר התווספו לפורטפוליו הקיים אשר עומד על 50 מוצרים שונים. לטירולר מגוון רחב של לקוחות: משקי בית, משרדים ובתי עסק, היא בעלת אתר אונליין מצליח, ומוצריה נמצאים במעל 1000 נקודות מכירה בישראל ובנוסף נמכרים במדינות כמו ארצות הברית, קנדה, אנגליה, צרפת, איטליה, גרמניה, ספרד, אוסטרליה, סין ועוד.

לרגל חגיגות יום הולדת 36 יוצאת החברה במבצע בו תעניק 36% הנחה על כלל המוצרים באתר ולמשך שבוע

החברה שהביאה לכם את המוצרים המהפכנים לניקיון הבית, חוגגת קרוב ל-4 עשורים של פעילות (צילום: באדיבות טירולר)
החברה שהביאה לכם את המוצרים המהפכנים לניקיון הבית, חוגגת קרוב ל-4 עשורים של פעילות (צילום: באדיבות טירולר)

Ctton Club משיקים אתר אונליין חדש ואתם לא יכולים לפספס אותו
בימים אלו משיק מותג מוצרי הבית האיכותי והיוקרתי, Cotton Club, אתר אונליין חדש בו יוכלו הלקוחות לרכוש ממגוון מוצרי החברה, בנוחות ובקלות. 

במקביל לכך, פותח המותג חנות פופ-אפ ייחודית בקניון עזריאלי תל אביב, שתפעל במשך ארבעה חודשים, לאורך כל חודשי הקיץ ואל תוך חגי תשרי, בהשקעה שנאמדת בסך של כ-200 אלף ₪. בהמשך השנה יפתחו חנויות פופ אפ נוספות במיקומים שונים במרכז.

המוצרים שיוצעו למכירה באתר החדש ובחנות הפופ-אפ הינם בעיקר מוצרי טקסטיל למבוגרים וילדים, ביניהם: מגבות באיכות פרימיום, מצעים יוקרתיים, פיג׳מות, שמיכות, חלוקים, כריות, נרות, מבשמים ועוד. בהמשך יתרחב האתר גם למכירת כלי בית.

המחירים ינועו בין 20-1200 ₪ ולכבוד ההשקה יינתנו הנחות משתנות על כלל האתר

Ctton Club משיקים אתר אונליין חדש ואתם לא יכולים לפספס אותו (צילום: לינוי לנדאו ודרור קליש)
Ctton Club משיקים אתר אונליין חדש ואתם לא יכולים לפספס אותו (צילום: לינוי לנדאו ודרור קליש)

SCOOP מציגים: קולקצת ייעודית לקהל הדתי
לאחר שפתחה חברת SCOOP כ 10 סניפים במגזר הדתי, בניהם בירושלים, בעיר אלעד, בבית שמש, בנתיבות ולאחרונה נפתחה חנות הדגל בעיר בני ברק, ברחוב המרכזי רבי עקיבא 3, החליטה הרשת ללכת צעד אחד קדימה ולהשיק קולקציה ייעודית המותאמת לקהל הדתי, בדגש על מחירי דיסקאונט השווים לכל נפש.   

הקולקציה הייעודית כוללת מגוון רחב של פריטים לכל המשפחה: לנשים, גברים וילדים  עם עשרות דגמים של נעלי נוחות, סניקרסים, נעלי ספורט, נעלים לאירועים, נעלי עקב  ונעלי כלות. כמו כן  הקולקציה החדשה מציעה אביזרי אופנה משלימים, כמו: תיקים, מזוודות, ילקוטי בית ספר, כובעים, משקפי שמש, נעלי בית, גרבים  ועוד. 

לצד קולקציית הנעלים מציעה SCOOP  למגזר הדתי  מגוון רחב של אביזרי אופנה במחירים לכל כיס, לדוגמא: משקפי שמש ב-  49.90 שח בלבד, תיקים אופנתיים החל מ- 29.90 ש"ח, מזוודות החל מ-  99.90 ש"ח, ילקוטים לבית הספר ולגן החל מ 39.90 שח, ארנקים החל מ- 4.90 שח,  נעלי בית החל מ 29.90 שח, מחזיקי מפתחות החל מ- 9.90 שח, גרביים החל מ 4.90 שח, תיקי רחצה החל מ – 19.90 שח  ועוד.

לדברי רוני אינסאז, בעלי הרשת:" הלקוחות מהמגזר הדתי מודעים מאוד לאופנה ולאיכות המוצר, אך יחד עם זאת מחפשים מחירים אטרקטיביים ונוחים, מאחר ומדובר בדר"כ במשפחות גדולות, מרובות ילדים, הם קונים מהצרכן "החילוני" ובדרך כלל גם משקיע יותר כי יש להם יותר אירועים, שבתות, חתונות, בר מצוות וגם רוכשים  לפני החגים".  

לדבריו : "בכל הערים בהן יש ריכוז גבוהה של אוכלוסייה ממגזר  הדתי כמו: ירושלים, בני ברק, בית שמש וכו, סניפי רשת SCOOP  יחזיקו את הקולקציה הייעודית וכן הפרסום במדיות המגזריות יהיו בהתאמה". 

רשת SCOOP, הנמצאת בבעלות אנשי העסקים רוני ופרדי אינסאנז, הרשת מונה כ 75 סניפים ברחבי הארץ ומתכוונת לפתוח במהלך השנה הקרובה עוד כ 5 סניפים במגזר הדתי.

לרגל השקת הקולקציה החדשה יערך  מבצע סוף עונה ברשת SCOOP במסגרתו: 2 זוגות נעלים/סנדלים החל מ-50 שח בלבד. כמו כן 20% הנחה על כל מחלקת האקססוריז  תיקים, מזוודות, משקפי שמש, ילקוטים ועוד. 

לחצו לאתר

SCOOP מציגים: קולקצת ייעודית לקהל הדתי (צילום: ניר פקין)
SCOOP מציגים: קולקצת ייעודית לקהל הדתי (צילום: ניר פקין)