הכתבה נכתבה בשיתוף wobi

טיסות לחו"ל מטעם העבודה, יכולות להתבצע הן כשכירים של חברה ובית עסק והן כעצמאיים אשר פועלים בשם עצמם. במקרה הראשון, סביר להניח שגורמים מוסמכים מטעם החברה, מי שאחראי לכך מטעמה, ידאג לרכוש כרטיסי טיסה, להזמין חדר בבית מלון, לשכור רכב או לרכוש כרטיסי נסיעות לתחבורה ציבורית וידאג לבצע את כל מה שנדרש בשביל להכין את הנסיעה. במקרה השני, אזי שעל הנוסע לבצע את כל הפעולות בעצמו או לבקש מאיש מטעמו שיעשה זאת עבורו. 

אחד הדברים שצריך לדאוג להם, אם יוצאים לחו"ל מטעם העבודה כשכירים או כעצמאים, הוא ביטוח נסיעות לחו"ל. יש לרכוש פוליסת ביטוח, בין אם מדובר בנסיעה ליום אחד, אפילו אם מדובר בנסיעה מהבוקר עד הערב בלבד, ובוודאי אם מדובר בנסיעות ארוכות יותר. לא משנה כמה זמן מתכוונים להישאר בחו"ל ולא משנה לאן טסים, מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות. 

מדוע זה חשוב?
המשמעות של ביטוח נסיעות לחו"ל היא שאנחנו מכסים את עצמנו אם חס וחלילה קורה לנו משהו. כלומר, אם יש תאונה, חבלה, אירוע מוחי או לבבי, וכל סוג אחר של פציעה, מחלה, או אירוע רפואי אחר שעלול להשפיע עלינו מבחינה פיזית או אחרת. 

כלומר, בכל מקרה בו אנחנו נידרש לקבל טיפול רפואי במקום בו אנחנו נמצאים, אזי שהביטוח יכסה זאת. כמו כן, אם הכיסויים ותנאי הפוליסה כוללים, הביטוח יכסה הוצאות על חילוץ והצלה, הטסה לארץ או הטסה של קרוב משפחה מדרגה ראשונה אלינו, במידה ונידרש להתאשפז בבית חולים מקומי.

על פניו, אנחנו יכולים להאמין שאם מדובר בנסיעה קצרה אין צורך בכך. זה לא נכון. מאחר ובשום שלב בחו"ל אנחנו לא מבוטחים, ואם חס וחלילה קורה משהו, כל ההוצאות עלינו (או על מקום העבודה שלנו). אזי שיש צורך לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל שיכסה את ההוצאות, גם אם באופן חלקי. כך אנחנו נמנע מהוצאות כספיות משמעותיות וגם נוכל ליהנות מטיפול רפואי איכותי. בנוסף מומלץ להוסיף כיסויים שיכסו את המחשב הנייד, הכבודה או הטלפון שיכולים לאבד או להיגנב בחו"ל גם בנסיעה קצרה או עסקית. אם נבחר להוסיף את הכיסויים לפוליסה אנחנו נקבל פיצוי כספי מחברות הביטוח במקרה גניבה או אבדה.

כיצד רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל?
על מנת לרכוש ביטוח נסיעות בצורה נכונה, עלינו לפנות לאתר Wobi, לקבל באתר את כל המידע אודות ביטוחי נסיעות, לבקש הצעות מחיר מחברות שונות, להשוות ביניהן ואז להחליט איזו מבין הפוליסות יכולות להתאים לנו. 

דרך אתר Wobi, אנחנו נוכל ליהנות מהצעות מחיר אטרקטיביות, להכיר את כל התנאים הנכונים לנו ולרכוש אונליין בקלות ביטוח נסיעות לחו"ל. רק כך נוכל לנסוע בראש שקט, בין אם זה ליום אחד ובין אם זה ליותר. 

הכתבה נכתבה בשיתוף wobi