פקטורי 54 בפופ אפ מותגי על שאסור לפספס
חמש שנים אחרי הפופ-אפ של פקטורי 54 בקניון  TLV שזכה להצלחה אדירה, כעת הפופ-אפ חוזר - והפעם עם מבחר ענק והיצע עשיר של מותגי-על. לפני כחמש שנים רכשה קבוצת אירני את AMOR בכיכר המדינה, ולעסק הצטרפו מותגים שכעת משתתפים במכירה. 

החנות תציג אלפי פריטים של בתי האופנה המובילים בעולם - דולצ'ה גבאנה, ולנטינו, ג'ורג'יו ארמני, בלנסיאגה, איזבל מארה, ברברי ועוד. החלל יציג אוצרות מוקפדת של מחלקת הקניינות, ויכלול פריטים שנצפו על המסלולים בשבועות האופנה של פריז, מילאנו, לונדון וניו יורק – כולם בהנחות של עד 80%. זוהי הזדמנות לרכוש בהנחות שוות פריטים על-זמניים לנשים, גברים וילדים. הפופ-אפ מעניק חוויה ייחודית ברמה עולמית, כשהוא מתפקד כחנות מולטי-ברנד המרכזת את מותגי-העל הכי גדולים תחת קורת גג אחת. צוותים מטעם המותגים בחו"ל השתתפו ביצירת המיצבים וחללי התצוגה, והמתחם כולל ריהוט אותנטי של המותגים הבינלאומיים. 

במתחם הנשים תוענק תשומת לב מיוחדת לקטגוריית הערב והגלאם, עם שמלות לעונת החתונות, האירועים והמסיבות, בעיצוב בתי האופנה ז'יבנשי, ג'ורג'יו ארמני, ולנטינו, ורסצ'ה, מוגלר, בלומרין, דה אטיקו ועוד. את הלוקים ישלימו נעלי עקב מבית ג'יאנביטו רוסי, דה אטיקו וכריסטיאן לבוטן. 

מתחם מיוחד יוקדש לעולם הריזורט, ויציג את הפריטים שתשמחו ללבוש בחופשות הקיץ - בגדי ים, תיקי קש, סנדלים ושמלות מבית המותגים מיסוני, צימרמן, פוצ'י, דה אטיקו, ז'אקמוס וטרופיק אוף סי. חובבות המראה הנקי והקלאסי ייהנו מפריטים בסגנון על-זמני המהווים פריטי מפתח במלתחה - בדגש על מותגים כמו דה רואו, וינס, נילי לוטן וג'וזף. בנוסף תוכלו למצוא דגמים שמתכתבים עם הטרנדים ששולטים כיום בעולם האופנה, בעיצוב מותגים בועטים כמו בלנסיאגה, אלכסנדר וונג, אוף ווייט או פאלם איינג'לס. 

באגף התיקים בולטים במיוחד תיקים מבית דולצ'ה גבאנה, ז'יבנשי, ולנטינו, אטרו, מארק ג'ייקובס ועוד. קורנרים ייחודים יוקדשו לבתי האופנה ברברי, דולצ'ה גבאנה, איזבל מארה ואירו. 

בין הדגמים הבולטים שאסור לפספס: בגד גוף אדום שלבשה קנדל ג'נר בתמונה שהובילה את הקמפיין של ז'יבנשי; אוברול תחרה ורוד של בלנסיאגה שלבשה קים קרדשיאן בתמונה ששרפה את האינסטגרם; שמלת לטקס כחולה של ורסצ'ה שלבשה היילי ביבר בדייט פוטוגני עם ג'סטין; סט של טופ וחצאית עם הדפס הבארוק האייקוני של ורסצ'ה, שלבשה אירינה שייק בתמונות פפראצי בלתי נשכחות; ושמלת מיני ורודה של בלנסיאגה שנצפתה על קארדי בי. 

במתחם הגברים ניתן לראות דגש חזק על עולם הסניקרס, עם היצע דגמים רחב הכולל דגמים של בלנסיאגה שהפכו לאייקונים, דגמים טרנדיים מבית המותג אקסל אריגטו, דגמים של מותגי-על כמו ברברי, לבוטן או בלמיין, ואפילו הסניקרס האהובות מבית המותג קום דה גרסון.

מי שמחפש את המראה המחויט למשרד, לאירועים או לחתונות ייהנה מאזור המעניק תשומת לב לחליפות, חולצות מכופתרות ומכנסיים מחויטים מבית ברברי, מקווין ודולצ'ה וגבאנה. מי שמתחבר לעולם הסטריט-וור יהנה מקולקציות של מותגי הסטריט הכי פופולריים, עם דגמים שלרוב נחטפים מהר – חולצות, מכנסיים, סווטשירטים ואקססוריז מבית בייפ, קארהארט, דרול דה מונסייה ועוד. בקטגוריית הדנים בולטים במיוחד ג'ינסים מבית דולצ'ה וגבאנה, ולנטינו ואמירי. 

במתחם הילדים יוצגו קולקציות הילדים של מותגי-העל הכי יוקרתיים, ביניהם בלנסיאגה, ורסצ'ה, סטלה מקרטני, צימרמן ועוד. המתחם יעניק תשומת לב לנושא חופשות הקיץ, ויציג היצע רחב של בגדי ים, סנדלים, כפכפים, כובעים ואקססוריז נוספים. 

לקראת פתיחת שנת הלימודים, תוכלו למצוא חליפות בית ספר בעיצוב המותגים הנחשקים, לצד סניקרס, טי-שירטס, ג'ינסים ועוד. לכבוד עונת החגים יוצג מגוון שמלות לילדות וחולצות חגיגיות לילדים. בקטגוריית התינוקות תוכלו למצוא מארזים מיוחדים, מתנות לידה ותיקי החתלה. 

טווח מחירים: 

  • נשים:  270 – 9,000 ₪
  • גברים: 200 -4995 ₪
  • קידס:  75 – 2,093 ₪

שעות פתיחה: ימים א'-שבת מ- 10:00 – 22:00

נמל יפו 2, לינק להגעה
כנסו לאתר

פקטורי 54 בפופ אפ מותגי על שאסור לפספס (צילום: מושי גיטליס)
פקטורי 54 בפופ אפ מותגי על שאסור לפספס (צילום: מושי גיטליס)

חמישה גוונים חדשים של ניוד – השפתונים החדשים של מייבלין ניו יורק
מותג האיפור הבינלאומי מס' 1 בעולם 'מייבלין ניו יורק' משיק חמישה גוונים חדשים בצבעוניות של משפחת הניודים, לסדרת השפתונים 'סופר-סטיי ויניל אינק'  (Super Stay Vinyl Ink).

שפתוני 'סופר-סטיי ויניל אינק ניודס'  בעלי פורמולה חדשנית, עשירה בפיגמנט חזק, אינה נמרחת ועמידה עד 16 שעות! עם תחושת לחות מתמשכת. האפליקטור משודרג למריחה  כדי לספק תוצאה מדויקת וגימור מבריק במשיחה אחת. 

הסדרה החדשה כוללת 5 גוונים המציגים תפיסה חדשה ומרעננת לניודס הקלאסי בעל פיגמנט אינטנסיבי עם עמידות עד 16 שעות וגימור מבריק. אריזת השפתון בעיצוב מלוטש ושובבי. 

מחיר מומלץ לצרכן:  45 ₪  

את מוצרי מייבלין ניו-יורק ניתן להשיג ברשתות הפארם הנבחרות. 

לאתר

חמישה גוונים חדשים של ניוד – השפתונים החדשים של מייבלין ניו יורק (צילום: יח''צ חו''ל)
חמישה גוונים חדשים של ניוד – השפתונים החדשים של מייבלין ניו יורק (צילום: יח''צ חו''ל)

רגע מה? "מקס ברנר" משיקים קולקציית מוצרי טיפוח והיא מדהימה
רשת 'מקס ברנר' נכנסת לקטגוריית הטיפוח והביוטי ומשיקה קולקציית מוצרי טיפוח פרמיום המבוססים על חמאת קקאו. חמאת הקקאו מכילה רמות גבוהות של נוגדי חמצון המגינות על העור מפני נזקי הסביבה ומסייעת לשיפור גמישות העור.

מוצרי הטיפוח בעלי ניחוח עדין, מעושרים בשמנים ובוויטמינים להענקת לחות ורכות לעור ומראה רענן לאורך כל שעות היום. במסגרת סדרת מוצרי הטיפוח החדשה יושקו שמן רחצה, אל סבון לידיים, קרם גוף, פילינג גוף וקרם ידיים.

סדרת המוצרים ללא פרבנים ו-SLS. 

COCOA BUTTER by MAX BRENNER

טווח המחירים של קולקציית הטיפוח: 64-98 ₪

את סדרת מוצרי קולקציית הטיפוח ניתן לרכוש בסניפי הרשת והחנויות, באתר הרשת במרכז ההזמנות 1-700-70-88-77

*קולקציית סדרת מוצרי הטיפוח מאושרת ברישיון משרד הבריאות

רגע מה? ''מקס ברנר'' משיקים קולקציית מוצרי טיפוח והיא מדהימה (צילום: סטודיו DiTales)
רגע מה? ''מקס ברנר'' משיקים קולקציית מוצרי טיפוח והיא מדהימה (צילום: סטודיו DiTales)

את החלוק הזה כולכן צריכות בארון 
הפריט שכל אחת צריכה בארון, מושלם ללבישה מפנקת בבית מעל לפיג'מה או בגד פחות צנוע. החלוק עשוי בד נעים ורך, בעל שרוולים ארוכים וגזרה משוחררת, עם חגורת קשירה ללבישה לבדו או פתוח מעל כתונת תואמת.

להשיג בג'ק קובה 

את החלוק הזה כולכן צריכות בארון  (צילום: שי יחזקאל)
את החלוק הזה כולכן צריכות בארון  (צילום: שי יחזקאל)

מינימליזם נשי ואלגנטי - CASIO
מותג השעונים הוותיק CASIO מציג שעון יד אנלוגי לנשים בעיצוב אלגנטי לנוחות מתוחכמת. ספרות רומיות קלאסיות מדגישות את מראה פני השעון המינימליסטים ומציגות בפשטות את שעות היום עם שלושה מחוגים: שעות, דקות ושניות.

השעון עמיד לעומק מים של עד 50 מטרים, מאובזר בזכוכית מינרלית ומגיע עם רצועת יד מעוצבת כרשת, מפלדת אל חלד. מידות השעון: אורך 38.5 מ"מ, רוחב 31.5 מ"מ, גובה (עובי) 7.6 מ"מ. משקל: 50 גרם. המחיר: 325 שקלים.

להשיג באתר היבואן טי אנד איי- חנות הדגל של CASIO בישראל – על מותגיהם – G-SHOCK ֻ| BABY-G ֻ| EDIFICE ֻ PROTREK, כמו כן חברת טי אנד אי הינה נותנת השירות המאושרת לשעוני קסיו בישראל.  חברת טי אנד איי מייבאת, משווקת ומנגישה לקהל הישראלי מוצרים ומותגים הטובים והאיכותיים מסוגם בעולם בתחום הפנאי, מתנות, טיולים ושעונים, משנת 1987

לאתר של CASIO

מינימליזם נשי ואלגנטי - CASIO (צילום: יח''צ)
מינימליזם נשי ואלגנטי - CASIO (צילום: יח''צ)

קולקציית מגבות שעוצבה במיוחד לקטנטנים של המותג Cotton Club
מגבת רכה, מפנקת וצבעונית שתהפוך את שעת המקלחת ליותר קלה ומשמחת. בעלת גימור קדר ולולאה לתלייה. המגבת מגיעה במידה 70*140 ס"מ ויש גם לתינוקות.

המותג Cotton Club  הוקם על ידי האחיות רונה וטליה שחיפשו מקום בו יוכלו לרכוש מצעים ומגבות יפים, נעימים ומוקפדים - שיחזיקו לאורך זמן. לאחר שלא מצאו את המוצר "המושלם" עבורן, החליטו השתיים להקים את המותג Cotton Club כאשר החזון והמטרה שלהן הוא להכניס לחללים האינטימיים ביותר את הכי טוב שיש.

האחיות ממשיכות את החיבור של המשפחה לענף הטקסטיל בישראל, כאשר הסיפור שלהן מתחיל במפעל הטקסטיל המשפחתי שמתמחה בריכוך ואשפרת בדים קרוב לארבעה עשורים. המצעים והמגבות האיכותיים של "מועדון הכותנה", מותג האם, משמשים נאמנה את בתי המלון המובילים בארץ ובעולם מזה שנים ומיוצר במפעל תעשייתי ובמתפרות אשר בבעלותם.

מחיר: 120 ש״ח

להשיג באתר המותג בכתובת, בחנות הפופ-אפ בקניון עזריאלי תל אביב וכן בחנות המפעל בקיבוץ משמרות.

קולקציית מגבות שעוצבה במיוחד לקטנטנים של המותג Cotton Club. (צילום: בר שריר)
קולקציית מגבות שעוצבה במיוחד לקטנטנים של המותג Cotton Club. (צילום: בר שריר)

תורמים עם שיק - קופת צדקה עם גב מנצנץ
קופת צדקה איכותית ויוקרתית בתוספת גב מנוצנץ במגוון צבעים יפהפיים. מיוצר מקריסטל אמריקאי משובח. הקופה נפתחת ונסגרת בקלות באמצעות סיליקון שקוף בתחתית הקופה.

אורך: 17.0 ס״מ רוחב: 12.0 ס״מ.

מושלם בבית בשימוש לפני הדלקת נרות או לחילופין כתרומה או זיכוי רבים לבתי כנסת, מקוואות, לגני ילדים ובתי ספר ובכלל לבתי עסק שרוצים להדר במצווה החשובה הזאת של מתן צדקה.

להשיג באתר שמחונים ולא לשכוח את קוד הקופון לקוראי המדור - 10 אחוז הנחה בהקלדת קוד קופון - 10%

תורמים עם שיק - קופת צדקה עם גב מנצנץ (צילום: באדיבות רשת שמחונים)
תורמים עם שיק - קופת צדקה עם גב מנצנץ (צילום: באדיבות רשת שמחונים)

מותג המלוחים משיק - סרירצ'ה וצ'דר
מותג המלוחים  "צ'וקטה  סולטי" (SALTY) משיק לראשונה: חתיכות בייגלה בשני טעמים: חרדל דבש ובצל המוכר והאהוב, ובטעם סרירצ'ה וצ'דר – ייחודי בשוק! 

רוטב הסרירצ'ה הוא רוטב צ'ילי תאילנדי חריף שהפך לאחרונה לשם דבר במטבחים השונים ומשולב במגוון מנות,  עם דרגות חריפות משתנות. השילוב של סרירצ'ה צ'דר מעניק לבייגלה פיקנטיות קלילה, שמשדרגת את הטעם העמוק של גבינת הצ'דר! 

חתיכות הבייגלה פריכים ובטעמים עוצמתיים, מתאימים לאירוח, נשנוש, כתוספת מקפיצה לסלט או לצד בירה קרה.

שני חטיפי הבייגלה החדשים מצטרפים למגוון המוצרים תחת המותג  "צ'וקטה  סולטי" (SALTY)  שמציע מגוון מוצרים כמו חטיפי בייגלה שטוחים, בייגלה מקלות, גרסיני וקרקרים, בטעמים קלאסיים כמו מלח ושומשום וטעמים מיוחדים כמו עגבניות ועשבי תיבול, חרדל ודבש, שמן זית ובצל מקורמל. 

מחיר לצרכן: 10.90 ₪ -12.90 ₪ ל 200 גרם.

כשרות: פרווה, אגודת ישראל, באישור הרבנות הראשית לישראל.

להשיג ברשתות המזון ורשתות השיווק ברחבי הארץ

מותג המלוחים משיק - סרירצ'ה וצ'דר (צילום: יח''צ)
מותג המלוחים משיק - סרירצ'ה וצ'דר (צילום: יח''צ)

למשרד או לבית - פריט עיצוב מהמם שתגרפו בזכותו ים מחמאות!
אצלי המתקן ממוקם ליד שולחן האוכל במטבח.

כשהילדים צריכים קצת גבולות אז אנחנו כותבים עליו את "מבצע השבוע".

בימי הולדת או חגים אנחנו כותבים ברכות על הלוח, ובכלל באופן כללי זה נראה ממש יפה ומיוחד

כמו שרואים במסעדות.

רעיון נוסף – אפשר לכתוב את תפריטי האוכל לשבוע הקרוב - מגניב ומקורי.

המתקן ברוחב 60 ומגיע עם גליל נייר ברוחב זהה.

המתקן נצבע בצביעת תנור – צביעה איכותית ועמידה - ₪499 

להשיג באתר קונו האס, חנות קונספט אינטרנטית לפרטי עיצוב, כלי בית, ריהוט, אקססוריז ואופנה בסגנון נורדי תעשייתי מינימליסטי מדויק, צבעוניות מונוכרומטית בשילוב נגיעות טבעיות.

המוצרים שלהם מתאפיינים בעיצוב פונקציונלי בקווים נקיים המיוצרים ממגוון חומרים תעשייתיים וטבעיים, חלקם מיוצרים בעבודת יד בסטודיו וחלקם פרטי יבוא נבחרים

למשרד או לבית - פריט עיצוב מהמם שתגרפו בזכותו ים מחמאות! (צילום: שני נוימן)
למשרד או לבית - פריט עיצוב מהמם שתגרפו בזכותו ים מחמאות! (צילום: שני נוימן)

צריכים טיהור אווירה בבית? ערכת בכור מושלמת לטיהור הבית והעסק
הגנה מעין רעה וסילוק אנרגיות שליליות. ערכת הבכור כוללת כלי קרמיקה עם שרשרת לאחיזה נוחה ובטוחה לתנועה בבית ובעסק, פחמים להדלקת הבכור וכמובן תערובת בכור איכותית שמורכבת ממינרלים, שרפים וצמחים שידועים כבעלי סגולות לחיטוי וריפוי אנרגטי.

שימו את התערובת בתוך כלי החמר והבעירו אותה באמצעות הפחמים המצורפים. עברו עם הכלי בכל הבית/העסק ובכל מקום רצוי לעבור בכל פעם ב-4 הפינות החדר. לאחר השימוש השליכו את התערובת החוצה הבית/עסק.

המילוי של הערכה מתאים ל-5 טיהורים בממוצע לחסוך לכם זמן וכסף לטיהור הבא. לכל טיהור תוכלו להשתמש גחל אחד יחד עם כמות חומר מתאימה.

129 ₪ בלבד להשיג באתר "מתנות לנשמה".

לאחר עשרות שנים של ניסיון בתחום הרוח החליטה דפנה ביסמוט להקים אתר נשמה שישלב את כל הידע והניסיון שלה בעולם הרוח יחד עם מתנות מתחום הרוח והמסורת דברים שחשובים לנשמה. 

היא החליטה שלכל אחד ואחת מגיע לרכוש מתנות לנשמה, מתנות מיוחדות שבחרו עבורכם מכל הנשמה ובנוסף לקבל יחס וייעוץ אישי ומקצועי בתחום. מתנות לנשמה משלב את היכולות שלהם בתחום הרוח והמסורת. באתר תוכלו לרכוש מגוון רחב של מוצרי קריסטלים, יודאיקה ותשמישי קדושה, תכשיטים וקבלה, מוצרי אווירה וטיהור, בריאות קלפים ועוד מתנות רבות לנשמה כמו מתנות שהם אומנות ישראלית מקורית.

צריכים טיהור אווירה בבית? ערכת בכור מושלמת לטיהור הבית והעסק (צילום: באדיבות אתר מתנות לנשמה)
צריכים טיהור אווירה בבית? ערכת בכור מושלמת לטיהור הבית והעסק (צילום: באדיבות אתר מתנות לנשמה)

לכבוד החזרה לבתי הספר – חולצות בית ספר איכותיות של H&O
רשת H&O  תציע חולצות ביה"ס איכותיות לילדים לבתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים ותיכונים: 5 חולצות ב 50 שח בלבד! החולצות יוצעו למכירה באתר  H&O school שייתן מענה בתחום חולצות ביה"ס לכל חלקי הארץ אונליין  ובכל סניפי רשת H&O  ברחבי הארץ. 

לינק לאתר

באתר יוצעו מאות סמלי בית ספר מעשרות ערים וישובים בארץ מדן ועד אילת. האתר ידידותי למשתמש עם ממשק הזמנות קל, מהיר עם משלוח עד הבית. 

מדובר בחולצות 100% כותנה שרוול קצר, במגוון דגמים ובמבחר צבעים הכוללות הדפסת לוגו בית ספר ללא עלות נוספת.  החולצות יוצעו ב- 20 צבעים שונים כולל הדפסת לוגו בית הספר במידות 6-18 במחיר של 5 חולצות ב 50 ₪ בלבד.

במהלך חודש יולי - אוגוסט, החולצות יוצעו למכירה גם ב 24 סניפים בפריסה ארצית ברחובות- בילו  בית שמש, ת"א, ראשלצ, ק"ש, קסטינה, קריות, עפולה, נתניה, מודיעין, כפ"ס אושירה, ירושלים- תלפיות, טבריה, גן שמואל, אשקלון, באר שבע,   רגבה, יקנעם, צ'ק פוסט חיפה, אשדוד, נוף הגליל, שפיים,  נתיבות.  

לכבוד החזרה לבתי הספר – חולצות בית ספר איכותיות של H&O (צילום: ליאור קסון)
לכבוד החזרה לבתי הספר – חולצות בית ספר איכותיות של H&O (צילום: ליאור קסון)

קולקציית מוצרים ייחודיים וחווייתיים לילדים העולים לכיתות א' ולילדים  בגילאי היסודי
לקראת החזרה לספסל הלימודים, רשת DAN דיל מקבוצת שופרסל, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי סטוק ישירות לצרכן, מציעה קולקציית מוצרים ייחודיים וחווייתיים לילדים העולים לכיתות א' ולילדים  בגילאי היסודי, הקולקציה כוללת: לוחות PVC ללימוד עברית, גלגלי סימני ניקוד, שטיחי ריצפה ללימוד אותיות ומספרים, לוחות מחיקים, פנקסי רשימות, חוברות עבודה, אנגלית ולוח הכפל ולוחות תכנון שבועיים.

בנוסף, מציעה הרשת ערכות למידה לילדים בביה"ס היסודי עם מוצרים במחירים אטרקטיביים. כולל מגוון לוחות למידה ללימוד אותיות עברית ואנגלית, גלגל סימני ניקוד, שטיחי ריצפה ללימוד אותיות ומספרים, לוחות מחיקים, פנקסי רשימות, לוחות תכנון שבועי, מניפות מספרים ושבלונות איות עברית. 

בקולקציית המוצרים ניתן למצוא לוחות PVC ללימוד אותיות עברית ואנגלית ולוח הכפל במחירים שנעים בין 2.5 -5 ₪,, גלגלי ניקוד להבנה של סימני הניקוד ב-5 ₪, שטיחי ריצפה ללימוד אותיות ומספרים ב-2.5 ₪, פעילות תפזורת לילדים ללימוד עונות השנה ב-2.5 ₪, לוחות מחיקים (לוח הכפל ולוח המאה) ב-5 ₪  ועוד.  

עוד בקטגוריה ניתן למצוא, בין היתר, חוברות עבודה של אותיות ומספרים ב-2.5 ₪, לוח תכנון שבועי מגנטי ב-5 ₪, פנקסי רשימות ב-4 ₪, מניפת מספרים ב-5 ₪ ושבלונות קשיחות של אותיות עברית ב-2.5 ₪. המוצרים יהיו זמינים לרכישה בסניפים ואונליין באתר , כולל משלוח עד הבית. 

הרשת מייבאת חלק גדול ממוצריה בעצמה ובכך מצליחה להציע לצרכן הסופי מוצרים אטרקטיביים הן במגוון והן במחירים.

לאתר

קולקציית מוצרים ייחודיים וחווייתיים לילדים העולים לכיתות א' ולילדים  בגילאי היסודי (צילום: יח''צ)
קולקציית מוצרים ייחודיים וחווייתיים לילדים העולים לכיתות א' ולילדים  בגילאי היסודי (צילום: יח''צ)