משרד החקלאות מזהיר את הציבור: אין להגיש לבעלי חיים את כלל המזונות שיוצרו על ידי חברת "ביו דוג". האזהרה כוללת כלל מוצרי המזון של החברה והיא באה בעקבות בדיקות מעבדה נוספות שנעשו במפעל בטירת הכרמל במסגרת הפיקוח השוטף של משרד החקלאות, שהעלו ממצאים חריגים של מזהמים מיקרוביולוגים בקו הייצור של מפעל.
עוד הודיעו במשרד החקלאות כי לקוחות אשר רכשו את מוצרי החברה, מתבקשים ליצור קשר עם חברת "ביו דוג", ולא להגישם לבעל החיים שלהם. הסיכון במזהמים בבעלי חיים בוגרים הינו שלשולים, הקאות והחמרת מצבים רפואיים כרוניים. בבעלי חיים צעירים או בעלי מערכת חיסונית חלשה, מעבר לשלשולים והקאות, אף קיימת סכנה להתייבשות ומוות. שני החיידקים עלולים להדביק גם בני אדם, ולגרום לאותם תסמינים כמו בכלבים.
השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות הורו לחברת "ביו דוג" להפסיק לאלתר לייצר ולשווק מזון לבעלי חיים במפעלה בטירת הכרמל, ולבצע החזרה יזומה מהשוק (Recall) לכלל המוצרים שיוצרו על ידה ונמצאים בשוק. הדרישה הגיעה, כאמור, על רקע ממצאים חריגים נוספים שהתקבלו בביקורות שערכו מפקחי המשרד ותוצאות בדיקות המעבדה של המשרד שאיתרו סלמונלה ואנטרובקטריצה שנמצאו בקו הייצור של המפעל. 

לאחר שהחברה תתקן את הליקויים לפי הנחיית המשרד, מפקחי המשרד יבצעו ביקורת נוספת במקום, בכדי לקבל החלטה האם יהיה ניתן לחדש למפעל את רישיון הייצור או לדרוש תיקונים נוספים, בהתאם לממצאים בשטח.