תופסים צבע

תארו לכם שעת בוקר מוקדמת, שבה השמש עדיין לא התמקמה מעל הים, אך המים כבר מחליפים גוונים. תוסיפו למראה הזה את הלוקיישן של לוס אנג'לס התוססת ותקבלו את מה שעומד מאחורי קולקציית האיפור החדשה של שאנל: הניסיון ללכוד את הצבעים והאנרגיה של קליפורניה המתעוררת בכל בוקר לחיים. הצבעים הבולטים בקולקציה הם גוני הוורוד, שמנסים לתרגם את הסומק הייחודי שמקבלים אנשים המתרגשים מההמולה. הצלליות שעומדות במרכז הקולקציה מאירות את העיניים הבוהקות ממילא ויוצרות נצנוץ קל וטבעי. גם השפתיים זוכות להתייחסות, והן מתקשטות בצבעים עזים. באופן כללי, אפשר לומר שהקולקציה נועזת יחסית, במיוחד כשאנחנו מדברים על קולקציית קיץ שבה אנחנו נוטות ללכת על מראה יותר טבעי. הנועזות מתבטאת בשילוב של צבעים כמו סגול, טורקיז, כחול, זהב, ירוק, כתום ופטל.



הפריטים האהובים עלי בקולקציה, שיכולים להשלים בצורה מושלמת כל תיק איפור, הם פלטת צבעי הסומק שמאפשרת לכן להסמיק בכל פעם בצבע אחר. גם השפתונים כבשו אותי, במיוחד בשל המראה הוורדרד הנועז, שמתפיח את השפתיים בצורה סקסית.


מחירים: 165־400 שקלים.



הקולקציה החדשה של שאנל. צילום: יח"צ
הקולקציה החדשה של שאנל. צילום: יח"צ



נשף מסכות


החורף לא עושה חסד עם השיער שלנו, בעיקר בשבועות האחרונים, שבהם אנחנו חווים מזג אוויר לא יציב. הדרך הכי טובה להזין את השיער שלנו ולהפחית את תחושת היובש היא בעזרת מסכה. המסכות שקיימות היום בשוק מצליחות לתת את המענה הנכון לסובלים מיובש וממראה שיער עייף. אם קשה לכן לבחור מתוך המגוון הרחב, הנה שלוש המלצות:



מסכות לשיער. צילום: יותם רונן
מסכות לשיער. צילום: יותם רונן



חגיגה לעיניים

כמעט בלי ששמנו לב, צלליות העיניים האבקתיות נדחקו מעט הצדה לטובת צלליות סטיק לאיפור מהיר. הסיבה: הפורמולות עמידות יותר ונוחות לשימוש. במקביל, נדמה שלאחרונה עפרונות האיפור עשו קאמבק, וכמעט כל חברת איפור השיקה מהדורה חדשה של עפרונות עיניים ושפתיים בצבעים דומיננטיים, מבריקים ומרעננים. העפרונות קלים לשימוש ומקלים על הדגשות. בין היתר, הם מאפשרים יצירת מראה מעושן ומפשטים אותו למשיחה אחת פשוטה, כך שכבר אין צורך במכחולים. הנה חמישה עפרונות שישדרגו לכם את תיק האיפור.



עפרונות שישדרגו לכם את תיק האיפור. צילום: יח"צ
עפרונות שישדרגו לכם את תיק האיפור. צילום: יח"צ