“סילקן רליף”, מכשיר ביתי הפועל על אנרגיית גלי רדיו, אינפרה־אדום ולייזר רך, נועד להקל בכאבים. ניסתה אותו קולגה שהתלוננה על כאבים תכופים בכתף והעידה כי תפעול המכשיר, שגודלו כגודל כף היד, נוח ופשוט. “בחרתי את עוצמת הטיפול המתאימה וטיפלתי באופן יסודי על פי ההוראות למשך 20 דקות ביום”, סיפרה. “הטיפול מחדיר חום נעים באזור הטיפול. כבר לאחר הניסיון הראשון חשתי הקלה. למחרת היום הכאב חזר, אך בדרגה נמוכה יותר. השיפור האמיתי הגיע לאחר כמה שבועות של שימוש רציף” ציון: 3
מחיר: 1,950 שקלים, באתר חברת Silk’n
סיליקון רליף. צילום: יח"צ


"Bonjour oil Parfume" הוא שמו של בושם חדש מבית מותג נעלי הבובה "מרשה בלרינה". יש לו ניחוח עדין של תה ירוק ולימון מרעננים, שמלווים אותך כל היום. הוא מגיע כשמן קליל הנספג בעור, והפלוס הכי גדול הוא המחיר הנוח- ציון: 4. 
מחירים: 39.90 שקלים לרול און לנשיאה בתיק, 99 שקלים ל־40 מ"ל
Bonjour oil parfume. צילום: יח"צ
על עיצוב כפכפי הסליידס אפשר להתווכח, אבל אי אפשר להתעלם מכך שמדובר באחד הדגמים הטרנדיים של הקיץ הקרוב. גם למותג THE NORTH FACE יש כפכפי סליידס מדגם Base Camp II, שמלבד מראה עדכני הם גם נוחים מאוד. לכפכפים יש אומנם רצועה סינתטית, אך היא מרופדת בבטנה נעימה. הסוליה עמידה במים, ומאוד קלה- ציון: 4.
מחיר: 149 שקלים

כפכפים. צילום: ג'ים פלטין


עדין, זאת המילה הנכונה לתאר את המוס לניקוי הפנים של ד”ר אודי בר. למוס אין ניחוח, מה שהופך אותו למושלם. בין הרכיבים בו תמצאו סוכרים טבעיים, שתורמים לניקוי, אך לא מייבשים את העור. לקצף מרקם עדין, כמעט לא מורגש, והוא לא מגרה או פוצע את העור. החיסרון היחיד הוא המחיר הגבוה- ציון: 3. 
מחיר: 180 שקלים
מוס לניקוי הפנים. צילום: דניאל שריף

מוס לניקוי הפנים. צילום: דניאל שריף

לא תמיד יש לנו זמן להשקיע בטיפוח. לכן אהבתי את המסכה Double Bubble Purifying Mask החדשה של קליניק מסדרת Pep Start. המרקם הוא של ג’ל ורוד קריר ונעים, שהופך אחרי כשתי דקות כמו בקסם לבועות לבנות. בניגוד למסכות אחרות, היא מהירה לשימוש: רק שתי דקות ומסירים אותה. יתרון נוסף הוא שאפשר להשתמש בה כמה פעמים בשבוע, גם תוך כדי מקלחת. אחרי השימוש, הפנים מרגישות חלקות ומתוחות- ציון: 3.
מחיר: 129 שקלים
מסכה של קליניק. צילום: יח"צ

“כפכף החופש”, כך מגדיר המותג הישראלי MOSES את הכפכפים הכי צבעוניים שראינו בתקופה האחרונה. הם מגיעים ב־30 גוונים, קלים מאוד, נוחים ואוחזים טוב את כף הרגל. מנעד הצבעים הרחב מאפשר לכל אחד למצוא את הלוק המתאים לו. בקיצור: כפכפים שלא תרצו להוריד- ציון: 4. 
מחיר: 150 שקלים ברשת WeShoes
כפכף החופש. צילום: עמירם בן ישי

עיפרון הגבות החדש של “פופה”, שלדברי החברה, הוא בעל ריכוז גבוה של פיגמנטים בשילוב שעווה לעמידות לאורך זמן ועמידות במים, הוא מוצר ששווה לנסות. לעיפרון חוד דק, שמאפשר שליטה טובה על העיצוב ועל שרטוט הגבות. כמו כן, יש לו צבע חזק שנשאר לאורך שעות על העור. בקצה השני של העיפרון יש מברשת לסירוק הגבות - נוח וקל- ציון: 3. 
מחיר: 45 שקלים

עיפרון הגבות של פופה. צילום: יח"צ

אף שהטלפונים הסלולריים החליפו עבור רבים מאיתנו את הצורך ביומנים ובמחברות, עדיין יש קהל גדול של חובבי מוצרי נייר – ואני ביניהם. אולי בגלל זה התאהבתי ב־ Pixie, ליין מוצרי הנייר וכלי הכתיבה החדש של קרביץ. אהבתי בעיקר את המחברות בעלות הכריכה הקשה, שמגיעות במגוון הדפסים מדליקים ובצבעוניות אופטימית, ומתאים לכל גיל- ציון: 5. 
טווח מחירים: 9.90־44.90 שקלים

PIXIE. צילום: יח"צ