אתם בטח מכירים את התרחיש הבא: החלטתם לבטל ביטוח מסוים, מכל סיבה שהיא, ועכשיו נותר לכם רק לעבור את המשוכה של ביטול הביטוח. אתם מתקשרים לחברת הביטוח, עוברים בין שלוחות וממתינים זמן ארוך מדי על הקו, רק כדי לגלות שהגעתם לשלוחה הלא נכונה ושתיאלצו להמתין מחדש לשלוחה המתאימה. לבסוף אתם מגיעים לנציג שימור הלקוחות, שמנסה לשכנע אתכם להישאר ומבטיח לכם שלל הבטחות שאינכם מעוניינים בהן, עד שהוא מסכים לבטל ומבקש שתשלחו פקס עם כל הפרטים וחתימה כדי שהביטול יבוצע. אתם מסיימים את השיחה במחשבה שכאן נגמרה הסאגה, שולחים פקס, ונאלצים להתקשר מחדש מספר ימים מאוחר יותר רק כדי לוודא האם חברת הביטוח קיבלה את הפקס והביטול יצא לפועל, זאת בהנחה שהפקס אכן הגיע ליעד הנכון. 
 
לאחרונה עלה לאוויר פתרון פשוט ויעיל שמבטיח לחסוך את התהליך הבירוקרטי המתיש - באתר של ביטול ביטוח תוכלו למלא בטופס אונליין את פרטיכם ואת פרטי הפוליסה, וכאן מסתיים החלק שלכם. המערכת האוטומטית של ביטול ביטוח שולחת מייל רשמי עם טופס הביטול לחברת הביטוח כאשר אתם מכותבים, ולאחר קבלת המייל חברת הביטוח מחוייבת לבטל את הפוליסה תוך 3 ימי עסקים. כמה זה יעלה לכם? כלום, השירות ניתן בחינם וללא כל התחייבות מצידכם.
מייסדי אתר ביטול ביטוח, אריה קפולסקי ומיכאל רזניק. קרדיט: יח
מייסדי אתר ביטול ביטוח, אריה קפולסקי ומיכאל רזניק. קרדיט: יח



מייסד אתר ביטול ביטוח, אריה קפולסקי, מה הוביל אותך להקים את האתר?
"הכל התחיל כשניסיתי לבטל פוליסת ביטוח אישית באחת מחברות הביטוח. כמות הזמן שבזבזתי והטרטור שעברתי כדי לבצע פעולה שצריכה להיות כל כך פשוטה, היו לא הגיוניים בעליל. תיארתי לעצמי שיש עוד הרבה מבוטחים כמוני שברגע הביטול הם מסתבכים והזמן שלוקח להם לבצע את הפעולה גורם להם לא מעט פעמים לא לבצע אותה בכלל או לנטוש אותה באמצע. תדמייני שאת אמורה לצאת מהעבודה כדי לאסוף את ילדייך מהגן או מבית הספר ויש לך 10-15 דקות לטפל בזה, אז אם דברים קצת מתעכבים את כבר נוטשת את התהליך ולפעמים שוכחת לחזור אליו. וזה קורה לכולנו כל הזמן. בשורה התחתונה הבנתי שצריך לטפל בנושא של ביטול פוליסה מהר וביעילות. ככה התחלתי לחפש פתרון שאותו אפשר לבצע בכל מקום - גם בחו"ל, בכל זמן - גם לאחר שעות שירות הלקוחות, ומהר ובקלות - גם דרך הנייד."
 

אילו פרטים נדרשים לצורך מילוי הטופס?
"פרטים בסיסיים מאוד, כמו שם, טלפון, כתובת, מספר תעודת זהות ותאריך לידה, וכמובן פרטי הפוליסה שברצונכם לבטל. תתבקשו גם להעלות צילום של תעודת הזהות, ולחתום על טופס הביטול על גבי המסך. פעולה שנמשכת לא יותר ממספר דקות."
אז איך אתה רואה את אתר ביטול ביטוח בעוד 3 שנים?
"אני רואה את אתר ביטול ביטוח הופך לעניין שבשגרה, שכולם יידעו שאם הם צריכים לבטל פוליסת ביטוח הם פשוט נכנסים לאתר ותוך כמה דקות מסיימים עם זה. יותר מזה, אני מאמין שהאתר יהווה דוגמה למוצרי שירות אחרים, ושבעוד 3 שנים אנחנו כבר נשכח איך היה קשה פעם לבטל או להתנתק משירות, נשכח שהיינו צריכים לרדוף אחרי ספקי השירות ולהתחנן שיבטלו לנו. הכוח הולך לחזור לידיים של הצרכנים."
אז בפעם הבאה שתצטרכו לבטל פוליסת ביטוח, תחסכו לעצמכם כאב ראש וזמן יקר ותיכנסו לאתר ביטול ביטוח.