אז אילו סגנונות עיקריים קיימים ואיזה מהם הכי מתאים לך?

הסגנון ההיפסטרי
אם את אוהבת להראות בסגנון צעיר, צבעוני ומגניב, זה הסגנון עבורך! ובסגנון היפסטרי, חוקי התאמת הצורות והצבעים, שונים מהחוקים הרגילים שאנחנו מכירים, בסגנון זה ניתן להתאים משבצות עם פסים, צבעים שלא בהכרח היית חושבת על התאמה שכזאת לפני וכמובן להתאים אקססוריז ונעליים, אפשר גם להוסיף משקפיים מסוגננות וצבע מיוחד לשיער וקיבלתם לוק משלים!

הסגנון הכפרי
גם בימנו הלוק של הסגנון הכפרי יכול להשתלב מצויין עם חייך. שמלות פרחוניות, חצאיות קצרות וארוכות מסגנונות שונים ומיוחדים, בשילוב עם חולצות חלקות, כפכפים פתוחים ואולי איזה סרט נחמד על השיער, תוכלי לקבל את הסגנון הכפרי המושלם!

הסגנון הרשמי
הולכת לראיון עבודה? נכנסת לפגישת עבודה חשובה? תוכלי להתאים את סגנון לבושך בהתאם, כך שתקבלי לוק אחר לחלוטין! וזה כל היופי והקסם בבגדי נשים. במקרה כזה, הכי מומלץ ללכת על מכנס מחויט עם חולצה, בעדיפות למכופתרת, או לפחות מבד שאינו פשוט כמו של טי שירט, וההמלצה היא שתהיה חולצה לבנה, תמיד זה עושה רושם טוב יותר ונותן תחושה נעימה. במקרה כזה היינו ממליצים ללכת על נעליים סגורות, שיער אסוף, איפור קל וקיבלת את המראה המושלם!

הסגנון השאנטי
בדומה לסגנון הכפרי, אך מעט יותר זרוק, עם סטייל מותאם ומיוחד, תוכלי לקבל את הסגנון השאנטי המיוחד וכל זה אף רק בזכות בגדי נשים בלבד! חצאיות מיוחדות באורכים שונים בשילוב חולצות שמעט יותר בסגנון הזרוקות, שמלות בסגנון קז'ואל, אשר יזרקו על הגוף, יכולות להתאים מאוד לסגנון זה, בשילוב של תיק מנצח ושיער מפוזר, תוכלי לקבל בדיוק את הלוק הזה.

הסגנון הצנוע
גם לקהל נשים הדתיות ניתן למצוא כיום מגוון בגדי נשים מרשימים, יפים, מעוצבים, עם סטייל ולא להתפשר על פחות מזה! גם בבגדים צנועים הכוללים מכנסיים, חולצות, חצאיות ושמלות, תוכלי למצוא את הסגנון המיוחד והייחודי אשר מסמל אותך ומחמיא לגופך ועדיין עם שמירה על הצניעות, כיום קיימות מגוון חנויות, אשר מציעות שפע של דוגמאות וסגנונות חדשים ומיוחדים, גם לקהל יעד זה, אז אל תתפשרי על סגנון, סטייל ואיכות, גם אם זה הסגנון שלך!

הסגנון הקז'ואל
עובדת במשרד שאין צורך להגיע אליו עם בגדים רשמיים? מחפשת לבוש סגנון המתאים ליום יום? לפעמים רק ג'ינס וטי שירט אשר יכולים להחמיא מאוד לגופך, יכולים לעשות את העבודה! בצורה קלה, נוחה ופשוטה, תוכלי בעזרת השילוב המנצח של הצבעים, הבדים, הנעליים והאקססוריז, להיראות בלוק המנצח, גם בסגנון הקז'ואל!

בהצלחה!

למוצרים, ולקניית בגדי נשים הכי באופנה קולקציית קיץ וחורף! במחירים מעולים! שלחו לנו הודעה בוואטספ - 052-832-4615